![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() Vitaraan solid etuaxula........Ja tää ei ooo.... mikään sj/jimny keskustelupalsta...... ![]() ![]() ![]() Ehdotuksia saa heittää..... Mikä sopis parhaiten...... Missä hinta laatusuhde kohillaan....... Mihin löytyy kohtuuhinnalla kytkettävät lukot....... ![]() ![]() ![]() Millä axuloilla vähiten rautaan piilotettuja osii...tosin nekään ei pelota.... ![]() Pääasia et kestää......kaikki hurjat tehot mitä suzuki motista automaatin jatkeena irtoo...... ![]() ![]() ![]() Välityksistäkin saa ilmootella......... Ja modeja koneen ja vaihteiston jatkeex.... ![]() ![]() ![]() Silti vitaran automaatilla mennään....... ![]() ![]() ![]() Mikä sopii automaatin kanssa kaikkeen kuivalta märälle, suolta maastoon ja kaikkeen siltä väliltä. Ja 33" korkeella ja noin 10-13" leveellä tullaan meneen......mutta sen verran kapeilla axuloilla et mahtuu puitten väliin missä haluu....... ![]() ![]() ![]() Luotettavuus ja keveys etusijalla....... ![]() ![]() ps. Mä tiedän mistä ja miten toteutan Keskustelun jälkeen kerron ja alkaa tuleen talleissa tapahtuu osios....... Axulat hankittu...... Ja vaihtuu molemmat....... ![]() ![]() ![]() Ja pyritään pitäään painot alle 1300kg. Reissukunnos..... ![]() ![]() ![]() Isoilla pyörillä, virvelit ees ja takana...... ![]() ![]() ![]() Ja jos tarvii......niin tingitään miehistön elopainois....... ![]() ![]() ![]()
Viimeksi muokannut H_Nietu : 27.03.2017 21:25 |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Viimeksi muokannut tdi : 28.03.2017 00:07 |
|
|||
|
|||
![]() Kannatta tarkentaa okulaaria.......
Toihan näyttää ihan mun mummolta......
![]() ![]() ![]() Ja sanoo ihan samaa........ ![]() ![]() ![]() Näillä mennään....... ![]() ![]() ![]() Ja tää rojekti mahtuu työosastolle........ ![]() ![]() ![]() Valmiit erixeen.......niitä alkaa oleen liikaa..... ![]() ![]() ![]() Niillä viihtyminen on eri hauskaa........ ![]() ![]() ![]() Maalla, mudas tai vedes...... ![]() ![]() ![]() Ja saa nähdä koska päästään ilmaan......Oikeesti........ ![]() ![]() ![]() ![]() Viimeksi muokannut H_Nietu : 28.03.2017 00:23 |
|
||||
|
||||
![]()
Tämä kaipaa selkeesti oman projektitopicin. Aikaisemmat projektit oli tosi mielenkiintoisia, hirvee hehkutus alussa ja siinähän se sitten olikin
![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]()
H_Nietu aiemmin ostetaan osiossa:" Ostetaan Daihatsu HiJet tai Suzuki Carry 4wd akselit." että veikkaan että jommat kummat näistä akseleista laitat
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Eikös ne jenkitkin ihan Samurain etuakselia monesti käytä tuohon hommaan...
|
|||
|
|||
![]() On näköjään tekniikka osastoo valvovalla......
Modella pipa tiukalla vaikkei oo edes pakkasta.....
![]() ![]() ![]() Ja järjestysmiäsnauha hias...... ![]() ![]() ![]() Svidduuko mä enää tältä mitään kyselen.......... ![]() ![]() ![]() Kun tulee niin ala-arvoisia vastauksiakin ja toimenpiteitä....... Mä oon aina tiennyt mitä mä teen....... Viimeksi muokannut H_Nietu : 29.03.2017 16:27 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostetaan Vitaraan osia | Janni | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 31.01.2014 03:26 |
-89 Silverado, Solid Axle Swap, luvat? | Mazda | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 08.09.2011 21:27 |
Myydään Haglöfs Solid High - kengät -44 | hamaBJ40 | O/M/V Muut | 3 | 25.08.2008 21:30 |
Solid axel swap Datsun kingcap vm-84 | _Metal_ | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 24.11.2005 14:26 |
King Cab Solid Axle Swap | Gary Grand | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 19.01.2005 20:34 |