![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Viimeksi muokannut tdi : 28.03.2017 00:07 |
|
|
|||
|
|||
Kannatta tarkentaa okulaaria.......
Toihan näyttää ihan mun mummolta......
![]() Ja sanoo ihan samaa........ ![]() Näillä mennään....... ![]() Ja tää rojekti mahtuu työosastolle........ ![]() Valmiit erixeen.......niitä alkaa oleen liikaa..... ![]() Niillä viihtyminen on eri hauskaa........ ![]() Maalla, mudas tai vedes...... ![]() Ja saa nähdä koska päästään ilmaan......Oikeesti........
Viimeksi muokannut H_Nietu : 28.03.2017 00:23 |
|
|
||||
|
||||
|
Tämä kaipaa selkeesti oman projektitopicin. Aikaisemmat projektit oli tosi mielenkiintoisia, hirvee hehkutus alussa ja siinähän se sitten olikin
![]() ![]()
|
|||
|
|||
|
H_Nietu aiemmin ostetaan osiossa:" Ostetaan Daihatsu HiJet tai Suzuki Carry 4wd akselit." että veikkaan että jommat kummat näistä akseleista laitat
|
|
|
||||
|
||||
|
Eikös ne jenkitkin ihan Samurain etuakselia monesti käytä tuohon hommaan...
|
|||
|
|||
On näköjään tekniikka osastoo valvovalla......
Modella pipa tiukalla vaikkei oo edes pakkasta.....
![]() Ja järjestysmiäsnauha hias...... ![]() Svidduuko mä enää tältä mitään kyselen.......... ![]() Kun tulee niin ala-arvoisia vastauksiakin ja toimenpiteitä....... Mä oon aina tiennyt mitä mä teen....... Viimeksi muokannut H_Nietu : 29.03.2017 16:27 |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Ostetaan Vitaraan osia | Janni | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 31.01.2014 03:26 |
| -89 Silverado, Solid Axle Swap, luvat? | Mazda | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 08.09.2011 21:27 |
| Myydään Haglöfs Solid High - kengät -44 | hamaBJ40 | O/M/V Muut | 3 | 25.08.2008 21:30 |
| Solid axel swap Datsun kingcap vm-84 | _Metal_ | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 24.11.2005 14:26 |
| King Cab Solid Axle Swap | Gary Grand | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 19.01.2005 20:34 |