Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 30.09.2005, 08:17
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Rangen johtopesäke


Mikäköhän tarkoitus lienee 88-Rangessa ratin alapuolisessa muovilevyssä sijaitsevalla "Brake Check Unit:lla".Äkkiseltään näyttäs että koko auton johdot tulevat ko.unittiin (n.30kpl).Kuka tietää?????????

Note! This message was posted anonymously!

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 30.09.2005, 21:11
Paavo Paavo ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 16.01.03
Sijainti: Oulu, Finland
Viestit: 4.363
Perusasetus

Samaa ihmetellyt, en oo uskaltanut koskea kun ei se paljon mitään haittaa/paina.

"There are only 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't."
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 30.09.2005, 21:23
Ahosensetä:n Avatar
Ahosensetä Ahosensetä ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 01.10.04
Sijainti: Marttila, Finland.
Viestit: 4.066
Perusasetus

Siellä pitäisi olla varoitusvaloja ohjaava yksikkö, jonka kautta myös (ainakin osa) jarrujärjestelmän varoitusvaloista kulkee.

Oliskohan sama yksikkö? Tulevatko johdot siihen kolmella liittimellä?


T, Antti
antti@offroadpaja.fi
www.offroadpaja.fi
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 30.09.2005, 22:01
Paavo Paavo ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 16.01.03
Sijainti: Oulu, Finland
Viestit: 4.363
Perusasetus

Se kämmenen kokoinen boksi joka on kiinni rattiakselin alla olevassa peitemuovissa, saattais vaikka olla nuo kolme liitintä? Voiko sen heivata mäkeen ilman pelkoa loordi luukaksen kirouksesta?

"There are only 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't."

Edited by - Paavo on 30/09/2005 23:03:14
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 30.09.2005, 23:18
Ahosensetä:n Avatar
Ahosensetä Ahosensetä ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 01.10.04
Sijainti: Marttila, Finland.
Viestit: 4.066
Perusasetus

Sieltä näyttäisi menevän läpi seuraavat varoitusvalot:
* vilkku
* pitkät
* varoitusvilkku
* perävaunu
* käsijarru / palojen kuluminen / 2-piirivika (?)
* polttoaine
* automaatin lämpötila (?)
* pissapojan neste
* EFI
* keskitasauspyörästö

Ei taida kannattaa ottaa pois ...


T, Antti
antti@offroadpaja.fi
www.offroadpaja.fi
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 01.10.2005, 09:27
TimoV:n Avatar
TimoV TimoV ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 09.02.05
Sijainti: Joensuu, Finland.
Viestit: 1.273
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Sieltä näyttäisi menevän läpi seuraavat varoitusvalot:
* käsijarru / palojen kuluminen / 2-piirivika (?)
Tuossa omassa mallissa on jarrun pääsylinterillä anturi, joka ilmeisesti ilmoittaa tuosta 2-piiriviasta. Ilmeisesti se kai ilmoittaa kun sekundääripiiri tilttaa... Mekanismia en ymmärrä vaikka olen sen osiksi purkanutkin tiivisteitä vaihtaessani.

-TimoV

"Dieselit ovat köyhiä varten!" RR 3.5EFI Vogue, 1986
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 01.10.2005, 18:53
Ahosensetä:n Avatar
Ahosensetä Ahosensetä ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 01.10.04
Sijainti: Marttila, Finland.
Viestit: 4.066
Perusasetus

Eiköhän se vaan haistele piirien välistä paine-eroa.

Kytkentäkaaviossa ei vaan ollut piuhaa tuolle, siitä kysymysmerkki. Kyllä sen täytyy jotenkin mennä saman boksin kautta.


T, Antti
antti@offroadpaja.fi
www.offroadpaja.fi
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
O: Rangen ovi Range-Miki O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 8 22.12.2005 08:45
O: rangen V8 jutkula O/M/V Muut 1 08.12.2005 22:39
Rangen ECU:sta Tikru75 Tekniikka & Jutustelu 4 03.11.2005 18:54
Rangen ECU Tekniikka & Jutustelu 13 27.07.2004 07:41
Rangen PTO Tekniikka & Jutustelu 7 29.11.2003 11:38


Sivu luotu: 09:48 (GMT +2).