Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 04.12.2015, 19:34
Jartzi Jartzi ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 04.12.15
Sijainti: Metäs
Viestit: 27
Perusasetus

Jäykät akselit, portaali, erillisjousitus.


Pakko oli rekisteröityä kun täällä on tuota käytännön kokemusta maastoajosta.

Suunitelmissa rakentaa peli, jossa olisi pikkasen tuota mönkkäriä paremmmat metsässä ajo ominaisuudet. Pitäs saada maavaraa kiveille ja kannoille. Ottaa päähän, kun on joka nyppylässä tuon mönkijän kanssa kiinni. Tarkoitus saada tuoda metsästä puutavaraa.

Projekti on vasta suunittelu asteelle. Renkaat hankittu, noin 80 cm vetokuviolliset.

Ensimmäisenä tuli mieleen hommata keposet jäykät akselit. Kuitenkin rupes arveluttamaan kun tasauspyörästö syö sen maavaran. Pitäs olla suuremmat renkkaat.

Seuraava ajatus oli poraalit. Hui hitto noita hintoja + työ kaventaa niitä. Ei kiinosta tuokaan.

Erillisjousitus jostakin hlö autosta, kuten mönkkärin keulassa. Vaatisi leveyttä että vetareiden kulmat pysyy aisoissa.

Selailin palstaa senverran, että käsitin sen että yleinen mielipide on jäykkien akselien paremmuudesta. Mihinkä tämä perustuu? Mietin että kun toinen rengas nousee, niin toinen laskee?

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostetaan Jäykät akselit. suppe O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 5 17.04.2009 18:53
hj 61- onko tehtaalta lähtien jäykät akselit Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 6 19.11.2008 07:46
Jeeppien jäykät akselit? legro Tekniikka & Jutustelu 13 14.04.2007 12:23
Jäykät akselit piippu Tekniikka & Jutustelu 23 21.03.2007 16:01
Jäykät akselit? legro Tekniikka & Jutustelu 16 17.01.2007 08:04


Sivu luotu: 14:01 (GMT +2).