![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() Patrol sd33 moottorin vaihtoTarkoitus olis vaihtaa sd33t moottori ton vaparin tilalle niin meneekö "heittämällä paikalleen" ![]() Kiitos jo etukäteen. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Korjatkaa ihmeessä jos olen väärässä
Eihän siinä muuta sähköä ole kuin startti? Laturiakaan ei käynnissä pysyäkseen tarvitse
![]() Viimeksi muokannut ajelija : 26.08.2015 21:53 Perustelu: Lisäinfo |
|
||||
|
||||
![]()
Onhan siinä hehkut.
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
on mulla kyllä vaparissa kiekkamittari
|
|
||||
|
||||
![]()
Tuota tuota....Mulla on vapari ja kyllä siinä rundari on ainakin....Mutta toki en tiedä että mistä se signaalinsa ottaa.
Neljä pyörää joista suuri osa mustia ja pyöreitä. Viimeksi muokannut Castrol : 26.08.2015 22:56 |
|
||||
|
||||
![]()
taitaa tuo kiekkakello ja sähköliittimien yhteensopivuus olla ihan vuosimallijuttuja, sitä en kyl osaa sanoo et minä vuona ovat muuttuneet mut ainakin menneessä -88 pitkässä oli rundari.. ja anturi sille muistaakseni jakopään kotelossa syöttöpumpun lähistöllä..
mut tosiaan vanhasta sammutin jos ei liitin satu uuteen ja turbon oma kytkin asetelmineen ni kait sen pitäs käydä... heetkonen, kukas se muistaa et miten noi painelaakerin liukuholkit meni ku turbossahan oli paksumpi limppu ja sit viel 4 ja 5 vaihteisissa erilaiset? ![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
vaparin painelaakerissa kiinioleva holkki on liian pitkä turbon kytkimelle ja asetelmalle. jää kytkin irroittamaan jatkuvasti,eli auto ei liiku vaik kytkinpoljinta ei paineta. mun mielestä vapareissa oli samanmittaiset nuo holkit, mä ainakin laitoin koko 4-vaihteisen vaparin kytkinkamat 5-vaihteiseen ja hyvin pelas. edit: olihan mulla kuvakin: Viimeksi muokannut matti.v : 27.08.2015 09:27 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostetaan eli hakusessa olisi hyväkuntoinen patrollin sd33 moottorin vakio turbo | _Tero_ | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 22.12.2014 10:16 |
patrol moottorin vaihto, mahtuuko.. | matti.v | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 27.05.2011 07:30 |
Ostettu patrol sd33 moottorin laturi | JV73 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 03.05.2011 12:09 |
Myydään Patrol sd33 moottori | Rekisteröimätön | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 11.04.2010 17:30 |
Ostetaan Patrol SD33 kone | Cepediesel | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 15.03.2010 19:53 |