Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Tekniikka & Jutustelu (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=150)
-   -   Patrol sd33 moottorin vaihto (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=137515)

Jypppe 26.08.2015 20:56

Patrol sd33 moottorin vaihto
 
Tarkoitus olis vaihtaa sd33t moottori ton vaparin tilalle niin meneekö "heittämällä paikalleen" :D sähköjen osalta vai pitääkö jotain muuttaa?
Kiitos jo etukäteen.:)

ajelija 26.08.2015 21:51

Korjatkaa ihmeessä jos olen väärässä
 
Eihän siinä muuta sähköä ole kuin startti? Laturiakaan ei käynnissä pysyäkseen tarvitse:D Ainut jos on alkuperäinen toimiva sammutin niin vaihdat sen. Tai vaijerilla sammutus askarrella. Niin ja vaparissa ei vissiin ole kierroslukumittarin anturin paikkaa...

Sami89 26.08.2015 22:41

Onhan siinä hehkut.:D Eikait siinä oo muuta ku vapari pois ja turbo tilalle. Vaparissa ei oo joo kierroslukumittaria. Eihän nois muutenka oo vissii oikee eroa muissa ku syöttöpumpussa ja imu- sekä pakosarjoissa..

turomu 26.08.2015 22:52

on mulla kyllä vaparissa kiekkamittari

Castrol 26.08.2015 22:52

Tuota tuota....Mulla on vapari ja kyllä siinä rundari on ainakin....Mutta toki en tiedä että mistä se signaalinsa ottaa.

http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=180468

aslakki 26.08.2015 23:14

taitaa tuo kiekkakello ja sähköliittimien yhteensopivuus olla ihan vuosimallijuttuja, sitä en kyl osaa sanoo et minä vuona ovat muuttuneet mut ainakin menneessä -88 pitkässä oli rundari.. ja anturi sille muistaakseni jakopään kotelossa syöttöpumpun lähistöllä..

mut tosiaan vanhasta sammutin jos ei liitin satu uuteen ja turbon oma kytkin asetelmineen ni kait sen pitäs käydä...

heetkonen, kukas se muistaa et miten noi painelaakerin liukuholkit meni ku turbossahan oli paksumpi limppu ja sit viel 4 ja 5 vaihteisissa erilaiset? :D

matti.v 27.08.2015 09:20

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja aslakki (Viesti 1245906)

heetkonen, kukas se muistaa et miten noi painelaakerin liukuholkit meni ku turbossahan oli paksumpi limppu ja sit viel 4 ja 5 vaihteisissa erilaiset? :D

joo, vissiin kaikissa nissaneissa on sähköissä samanlaiset liittimet ja datsuneissa taas erimoiset. näin olen omistani päätellyt.

vaparin painelaakerissa kiinioleva holkki on liian pitkä turbon kytkimelle ja asetelmalle. jää kytkin irroittamaan jatkuvasti,eli auto ei liiku vaik kytkinpoljinta ei paineta. mun mielestä vapareissa oli samanmittaiset nuo holkit, mä ainakin laitoin koko 4-vaihteisen vaparin kytkinkamat 5-vaihteiseen ja hyvin pelas.

edit: olihan mulla kuvakin: http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=156341


Sivu luotu: 00:37 (GMT +2).