![]()  | 
	    | 
		
			
  | 
	|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä | 
| 
		 
			 
			#1  
			
			
			
			
			
		 
		
	 | 
||||
		
		
  | 
||||
		
	
		
		
			
			Mikä auto?Veikkauksia että mistä autosta kuva on otettu 
 
				__________________ 
		
		
		
		
		
	
	Maastossa se on mukavinta ![]() www.4x4parts.fi - EI TARVITSE KATUA - www.facebook.com/4x4parts.fi  | 
| 
		 
			 
			#2  
			
			
			
			
			
		 
		
	 | 
||||
		
		
  | 
||||
| 
		
	
		
		
			
			 
			
			ei näy mitn kuvaa  
		
		
		
		
		
		
			 
		
				__________________ 
		
		
		
		
		
	
	vapari ei ole vaihtoehto ![]() Ahdin takaa tahdin ja ilo alkaa kilosta,, riemu kahdesta mutta kone remppa kolmesta ![]() ![]() No worries, mate ! Hojossa on sitä jotai ![]() Pensselit pestään bensalla ja dieselillä tehdään VOIMAA  | 
| 
		 
			 
			#3  
			
			
			
			
			
		 
		
	 | 
||||
		
		
  | 
||||
| 
		
	
		
		
			
			 
			
			Olisko portaalin cherokee?
		 
		
		
		
		
		
		
		
		
	
	 | 
| 
		 
			 
			#4  
			
			
			
			
			
		 
		
	 | 
||||
		
		
  | 
||||
| 
		
	
		
		
			
			 
			
			Varmaan tuo vehje kyseessä... 
		
		
		
		
		
		
			 
		
				__________________ 
		
		
		
		
		
	
	-Pauli-  | 
| 
		 
			 
			#5  
			
			
			
			
			
		 
		
	 | 
||||
		
		
  | 
||||
| 
		
	
		
		
			
			 
			
			Jeps Immortal. 
		
		
		
		
		
		
			Hieno vehje, kerrankin tehdastekosta ajattelua, mitäköhän paikalliset natsibyrokraatit oli sanonnu poikkeuslupaa hakiessa, kun olis ollu suoraan maahantuojan varaosanumerolla tilatut portaalit? Tässä huono kuva, missä näkyy OE varaosanumerot 
				__________________ 
		
		
		
		
		
	
	Maastossa se on mukavinta ![]() www.4x4parts.fi - EI TARVITSE KATUA - www.facebook.com/4x4parts.fi  | 
| 
		 
			 
			#6  
			
			
			
			
			
		 
		
	 | 
||||
		
		
  | 
||||
| 
		
	
		
		
			
			 
			
			Taka-portaali 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
		
	
	Maastossa se on mukavinta ![]() www.4x4parts.fi - EI TARVITSE KATUA - www.facebook.com/4x4parts.fi  | 
| 
		 
			 
			#7  
			
			
			
			
			
		 
		
	 | 
||||
		
		
  | 
||||
| 
		
	
		
		
			
			 
			
			Ja tässä koko komeus 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
		
	
	Maastossa se on mukavinta ![]() www.4x4parts.fi - EI TARVITSE KATUA - www.facebook.com/4x4parts.fi  | 
| 
		 
			 
			#8  
			
			
			
			
			
		 
		
	 | 
||||
		
		
  | 
||||
| 
		
	
		
		
			
			 
			
			Dana60 porttaalit, joten veikkaisin JK Wrangleria. 
		
		
		
		
		
		
			Härski vehje kieltämättä, nuo poksit taitaa olla pultattavaa mallia. Näköjään olin vaihteeksi myöhässä ![]() Mitenhän laki suhtautuu tehdasvarusteisiin? 
				__________________ 
		
		
		
		
		
	
	And under the light of the Sun I shall slay Giants.  | 
| 
		 
			 
			#9  
			
			
			
			
			
		 
		
	 | 
||||
		
		
  | 
||||
| 
		
	
		
		
			
			 
			
			Millanen toi raidetangon pää nivel hässäkkä oikein on  
		
		
		
		
		
		
			 
		
				__________________ 
		
		
		
		
		
	
	laiskuus on lahja mutta ahneus synti  | 
| 
		 
			 
			#10  
			
			
			
			
			
		 
		
	 | 
||||
		
		
  | 
||||
| 
		
	
		
		
			
			 
			
			Näyttää aidolta DIY osalta  
		
		
		
		
		
		
			 
		
				__________________ 
		
		
		
		
		
	
	Maastossa se on mukavinta ![]() www.4x4parts.fi - EI TARVITSE KATUA - www.facebook.com/4x4parts.fi  | 
| 
		 
			 
			#11  
			
			
			
			
			
		 
		
	 | 
||||
		
		
  | 
||||
| 
		
	
		
		
			
			 
			
			Ei näytä mitenkää hirveen ultimate hardcore rock crawling nönnönnöö...... 
		
		
		
		
		
		
			Kestävälta toi liitosalue tuohon kääntöpäähänkään. Voi kyllä kuvakulma valehdellakkin. 
				__________________ 
		
		
		
		
		
	
	laiskuus on lahja mutta ahneus synti  | 
| 
		 
			 
			#12  
			
			
			
			
			
		 
		
	 | 
||||
		
		
  | 
||||
| 
		
	
		
		
			
			 
			
			Mitähän suomen konttoreilla sanoisi kun vannoisi nivelien olevan aitoja Moparin DIY osia  
		
		
		
		
		
		
		
		
	
	![]() On muuten tosi pieni joustovara tossa ekan kuvan mukaan, ei ainakaan aavikolle ole asiaa tommonen nylon? pötkö jousen sisällä...  | 
| 
		 
			 
			#13  
			
			
			
			
			
		 
		
	 | 
||||
		
		
  | 
||||
| 
		
	
		
		
			
			 
			
			Mulla nousi kysymykseksi nuo olka-akselin puslien/pulttien poikkeavat kulmat. Mun ymmärryksen mukaan niiden pitäisi olla samalla linjalla.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
		
	
	RASOR  | 
| 
		 
			 
			#14  
			
			
			
			
			
		 
		
	 | 
||||
		
		
  | 
||||
| 
		
	
		
		
			
			 
			
			KPI
		 
		
		
		
		
		
		
		
		
	
	 | 
| 
		 
			 
			#15  
			
			
			
			
			
		 
		
	 | 
||||
		
		
  | 
||||
| 
		
	
		
		
			
			 
			
			Jarruputketkin vedetty maastoajon kannalta kekseliäästi hyvin suojattua reittiä.  
		
		
		
		
		
		
			![]() No joo, tuskimpa tuolla vehkeellä missään kovin ankarasti rymistellään menemään.  
		
				__________________ 
		
		
		
		
		
	
	-Pauli-  | 
| 
		 
			 
			#16  
			
			
			
			
			
		 
		
	 | 
|||
		
		
  | 
|||
| 
		
	
		
		
			
			 
			
			Eikös KPI ole keskenään samalla linjalla olevien kingpinnien kautta piirretyn linjan poikkeama pystysuorasta linjasta? Kuvassa näyttäisi ne kingpinnit olevan eri linjassa, eli miten se voi kääntyä...  ...tai olisiko toinen pinni (tai kummatkin) kumminkin pallonivel?  Tai sitten kuva hämää katsojan silmää.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
		
	
	Jukka  | 
| 
		 
			 
			#17  
			
			
			
			
			
		 
		
	 | 
||||
		
		
  | 
||||
| 
		
	
		
		
			
			 Lainaus: 
	
  | 
| 
		 
			 
			#18  
			
			
			
			
			
		 
		
	 | 
|||
		
		
  | 
|||
| 
		
	
		
		
			
			 
			
			Tuossa kyhäelmässä on varmaan pallonivelet, ja niiden liikerata? on vain yhden tukipisteen varassa/pallonivel. Ja kun olka-akseli on tehty kahdella pallonivelellä, niin toimii. Siis pallonivelen kartioilla/kierteillä ja niiden asennus kulmililla ei ohjaus geometriaan mitään vaikutusta; siis teoriassa. Ja eikö tuo kapine ole tehty "patsastelemaan"? vähän ihmetyttää nuo muovin palat sisäänjouston rajoittimena, mutta olisko joku käynyt ottamassa tyypit pihalla?
		 
		
		
		
		
		
		
		
		
	
	 | 
| 
		 
			 
			#19  
			
			
			
			
			
		 
		
	 | 
||||
		
		
  | 
||||
| 
		
	
		
		
			
			 
			
			Pallonivelillähän käytännössä kaikki Danan akselit nykyisin on tuossa kokoluokassa ainakin. Vanhemmat D60:t on king pin- tyyppisiä, ei paikalleen prässättävillä pallonivelillä. 
		
		
		
		
		
		
			Onhan siellä ainakin tehtaan alkuperäiset pehmeät uretaaniset ylhäällä, niinkuin yleensä kaikissa Jeepeissä on jousitolpan yläpäässä roikkumassa. Samahan se on, onko joustonrajoittimena nailontankoa, alumiinilevyä vai jääkiekko..? Samalla tavalla ne kaikki kestää ja toimii. Toki hifisti käyttää hydraulisia bump stop- kannuja, niin saa loppujoustoon oikeaa vaimennusta. 
				__________________ 
		
		
		
		
		
	
	Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.  | 
| 
		 
			 
			#20  
			
			
			
			
			
		 
		
	 | 
|||
		
		
  | 
|||
| 
		
	
		
		
			
			 
			
			Samankaltaisia pultattavia porttaaleja näkyy myytävän quadratecillä:http://www.quadratec.com/products/52451_0010.htm
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
		
	
	Isommat renkaat ja isompi moottori  | 
![]()  | 
	
	
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
		
  | 
			 
			Samanlaisia viestiketjuja
		 | 
	||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti | 
| Mikä auto... | Tapahtumat | 8 | 03.12.2005 09:30 | |
| Mikä auto? | kharju | Chit-Chat | 8 | 23.10.2005 11:47 | 
| Mikä auto?? | Tomppa82 | Chit-Chat | 11 | 22.09.2005 21:17 | 
| mikä mikä auto.äänestys. | Tekniikka & Jutustelu | 19 | 09.08.2004 23:07 | |
| mikä auto | himself | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 25.04.2003 14:04 |