Mielessä olis alotella haalimaan osia uutta projektia varten. Kipinän aiheuttajana toimii tämä Chevy Nova NORRA Mexican 1000 Rally race car.
Jotain vastaavaa siis tarvitsee talliin saada työn alle. Niin ja tämähän tulisi myös kilpiin ja varmasti lähtee rakennustopikki pyörimään jos ja kun saadaan tarpeeks palikoita tallin nurkkiin.
Jotain rajottavia tekijöitä on jo netin syövereistä tutkiskeltukin. Korin vaihdosta tulee muutosprosentteja ilmeisesti 22 ja 49,9% prosenttiin asti niitä muutosprosentteja sopii keräillä. Sen yli jos mennään, niin autoa ei enää saa kilpiin edes Chuck Norris.
Aihioiksi kelpaavat vain rungolliset autot. Jäykkäkorisen korinvaihdosta seuraa aina uudelleenverotus, mikä ei ole tässä tapauksessa kovin toivottavaa.
Ulkonäöllisesti pitäisi löytää aihiot, joiden akseliväli on hyvin lähellä samaa. Myös korin leveys pitäisi olla suunnilleen samaa luokkaa, jotta renkaat saadaan suht nätisti mahtumaan helmoihinsa. Ja korimalli mielellään coupé.
Itse lähtisin ehkä vähän pienemmästä luokasta miettimään risteyttämistä. Esim Suzuki Vitara (n.vm2001) ja Datsun 120a (n.vm1976). Mahtaako Vitarasta löytyä runko?
Mitä muuta pitäisi ottaa ennalta huomioon lainsäädännön puolelta?
Käyttö tulee olemaan 90% kruisailua ja kenties jonkin verran officrossin tyyppistä rata-ajoa.