Edit.
Pakokaasut/jarrut ja leima nyt kunnossa. ongelmia muutoskatsastuksen kans saada 33/12,5-15 kumeja otteeseen.
Leima lähestyy ja putkesta tulee mustaa tuutin täydeltä vedättäessä/kaasuttaessa. syöttöpumpun perässä ruuvi misä kupumutterin alta paljastu perus ruuvvarilla käännettävä "Jenkatappi" lukitusmuttereideen. oletin että säätöruuvi kyseessä ku vanhoja sinetin rääppeitäkin kiinni mutta muutaman kierroksen äärilaidasta toiseen ruuvvanneena ei vaikutusta tyhjäkäyntiin taikka kärytykseen niinkuin muissa dieseleissä on tullut. onko ees oikea ruuvi? kone vapari.
Sekä toinen vika että pienellä jarrujen koskemisella saa takajarrut jo lukkoon. ei siis naksahda mitenkään lukkoon mutta ovat liian tehokkaat etjarruihin nähden ja varsinkin hiekalla oudokseltaan toisen auton jarruihin tottuneena saan aina takapyörät lukkoon.
Jostain löyty googlella että jonkun jousen kireyttä pystys säätän prikoilla tai jotenkin muuten säätään mutten nyt tajunnut sit taas että miten.tarviiko purkaa vai onko ohje johkin toisen laiseen ku tossa ei näkyvissä mitään sellasta. poljin ei painu paljoakaan että tuskin ainakaan ilmaa on mitenkään hirveemmin etujarruissa tms.
En muista vm mutta tän näkönen härpäke.
http://aijaa.com/mqwnQy