![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Auton sisäpesu / verhoilun puhdistusTämä saattaa kuulostaa hullulta mutta oon miettinyt ihan vakavasti kokeilla että mille Cäppi näyttäis oikeasti puhtaana. Onko ehdotuksia millä saadaan 27 vuotta vanhat liat pois lattiaverhoiluista, penkeistä, katosta ja kaikkialta muualta? Mietin että jos kokeilis ensin jotain asiaankuuluvia kemikaaleja ja sitten höyryimuria, muita ideoita / vinkkejä?
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Mitä ainetta kattoverhoilu on? |
|
||||
|
||||
![]()
Lattiaverhoilut saa pestyä pesukoneessa, riippuu tietty vähän maton koosta ja paksuudesta mahtuuko rumpuun. Noi Bilteman (ja vastaavat) penkinpesuaineet on osoittautuneet aika heikkotehoisiksi.
|
|||
|
|||
![]()
Höyrypesuri jostain vuokralle, semmonen hyvä. Ainaki penkeissä toimii hiton hyvin.
Teoria on sitä että kaikki tiedetään mutta mikään ei toimi Käytäntö on sitä että kaikki toimii mutta kukaan ei tiedä miksi Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi! |
|
|||
|
|||
![]()
Ääni höyrypesurille. Sillä lähtee paska verhoilusta. Verkkokauppa.com myy sellaista edullista kiinan ihme höyrypesuria. Sopii tuohon satunnaiseen käyttöön erittäin hyvin. Itse taisin maksaa siitä joku 40€ luokkaa. Ei se mikään maailman paras laite ole, mutta ajaa hommansa.
|
|
||||
|
||||
![]()
Kärcherin pesurilla mikä suihkuttaa veden jä imee saman tien pois, nimee en paremmin tiä mut kuitenkin sellaisella olen pessyt useammasta autosta penkit ja pesuaineena olen käyttänyt astianpesukoneen tablettia. Aika mustaa pesuvettä on keruu säiliöön tullut ja penkit on lähteny hyvin puhtaaks.
pesu, puhdistus, puhdistusaineet, sisäpesu, verhoilu |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Koneen sisäpesu | La tuskaa | Tekniikka & Jutustelu | 29 | 07.08.2012 23:07 |
-06 Hilux ExtraCab, Verhoilun irroitus | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 19.09.2007 12:00 | |
Verhoilun korjaus | limppuHJ61 | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 06.02.2006 12:32 |
Verhoilun uudistus? | MIC4-90 | Vuosimallit 1984-1996 | 0 | 14.09.2004 00:35 |
Verhoilun ylläpito. | MIC4-90 | Vuosimallit 1984-1996 | 3 | 23.01.2004 15:27 |