![]() |
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Verhoilun ylläpito.Vinkkejä vetten verhoilun puhdistukseen. Omassa -90 on harmaa sisusverhoilu ja se on hyvässä kunnossa ja suhteellisen puhdaskin. Kuitenkin pieniä likaläikkiä on ja ajattelin kysyä jos jollakin on puhdistus vinkkejä tarjota. Eli en ala niitä pois repimään, mutta jos jotain käsittelyä on saatavilla niin hyvä. samalla voisin kysyä millä olette käsitelleet 90-mallista "ohjaamoa" kun pinta on sellainen "feikki" nahka tyylinen? T:Mika -The Heartbeat of my Corvette is winning-
|
|
|||
|
|||
![]()
Terve,
Minä olen käyttänyt AutoGlym tuotteita corvetteeni. Glymiltä löytyy hyvät tuotteet muun muassa noiden sisäpaneelien pyyhintään. Saa tumman pinnan loistamaan aivan kuin uutena (varsinkin kojelauta ja ovipaneelit). Nahkapenkkeihin olen käyttänyt "leather creamia" joka voitelee ja kostuttaa nahkaa. Sisäkarvoitukseen löytyy myös puhdistusainetta. Ulkopuolelle maalipintaan vaha ja vahan päälle lakka. Johan loistaa! Yks mikä on osoittautunut vaikeaksi ehostaa on ratti. Olen saanut ratin nahka-aineksen elävöitettyä nahka kermalla mutta kulunut pinta ei tunnu millään silottuvan ![]() -------------- 1988 Corvette Edited by - jtammel on 23/01/2004 09:27:49 Edited by - jtammel on 23/01/2004 09:36:38 |
|
|||
|
|||
![]()
Jep, Glymin tuotevalikoita kattaa auton hoitoon tarvittavat aineet ja ovat todella hyviä. Itte oon käyttänyt mustiin penkkeihini tavallista kaupoista saatavaa värillistä nahanhoitoainetta joka kiilloittaa sekä peittää pienet hankaumat/kulumajäljet eikä tartu valkoisiinkaan vaatteisiin. Toi ratti on meidän monen ongelma, uskoisin ainaskin. Uudelleen verhoiluttaminen on täällä Tampereella ainaskin suht kallista, 150 ja siitä ylöspäin ekee ja niiden mielestä joka niitä suostuu tekeen ni kuulemma ei mikään helppo juttu jos meinaa saada siitä nätin näköisen. Uusi taasen on sit oma juttu, en ny muista hintaa mut kallis se ainaskin oli. Halvinta taitaa olla toi verhoiluttaminen jos vanha ratti on muuten ehjä. Saa sit jos haluu ni auton värisen sellaisen.
Corvette Convertible -90 Vw Tdi -00 |
|
|||
|
|||
![]()
Eckleriltä 'Reproduction steering wheel' on 289$
-------------- 1988 Corvette |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
-06 Hilux ExtraCab, Verhoilun irroitus | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 19.09.2007 12:00 | |
Verhoilun korjaus | limppuHJ61 | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 06.02.2006 12:32 |
Verhoilun uudistus? | MIC4-90 | Vuosimallit 1984-1996 | 0 | 14.09.2004 00:35 |