![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
||||
|
||||
![]() 2000 luvun maasturin rakentamista.Tässä uuden safari auton tekoa miettinyt ja ei oikeen oo koskaan tullut perehdettyä uudempien autojen rakentelu määräyksiin.mietinnässä olis 2000luvan taitteen patrol. Saako ratin vaihtaa puolelta toiselle jos vaikka hakee englannista aihion? Käyttäen tehtaan toisen kätisiä osia. Abs jarrut saako poistaa käytöstä jos mallisarjassa on ollut absiton versio? Jos kone on alunperin vapaasti hengittävä niin ahtimen asennus ei taida olla ihan helppo homma? Malli sarjassa on kyllä ahdettunakin saatavissa. Puskurit korotus osat pitäis olla jotain tyyppi hyväksytyjä?
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty ** Ohjaustehostin pumppu , säiliö ja putket 2000 luvun Toyota** | MakeO | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 07.11.2013 12:30 |
2000-luvun nelikkopickupit | kunkkukabi | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 09.02.2013 20:12 |
2000-luvun Terranoista | jmh | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 06.05.2012 11:04 |
Mogin rakentamista | tapsa4x4 | Chit-Chat | 3 | 16.12.2005 16:49 |
Lämmityslaitteen suunnittelua ja rakentamista | Shuttle | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 11.09.2005 18:20 |