![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
||||
|
||||
![]() Ei hitsata.Hyvä/helppo/halpa maali tankille haussa.Löytyskö tätä kautta hyvää ja halpaa(ei semmosta ookkaan ![]() ![]() ![]()
__________________
Chevyjä... Viimeksi muokannut MarkoK : 21.03.2014 12:04 |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Voisin vaikka kolvailla, mutta olisiko tuohon helpompi laittaa vaan foamit sisälle? Menee vaikka tuosta anturin rei'ästä.
http://www.ebay.com/bhp/fuel-tank-foam
__________________
www.alanmiehet.com #1 |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Kävi mielessä noi sienet
![]()
__________________
Chevyjä... |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Eikö tuo ole helppo kun ohuella laikalla tekee railon päältä ja tunkee loiskelevyn tiukkaan pohjaa vasten ja sitten vaan sauma päälle? Niin ainakin itse tekisin...
__________________
Joku tahtoo vaihtaa nimeään, jos se siihen jää tiedetään, Se joku tahtoo olla ihminen, Minä en! Timo Rautiainen & Neljäs sektori |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Vois kait se helppoa ollakkin jos osais hitsata sen sauman hyvin bensan pitäväks
![]()
__________________
Chevyjä... |
#6
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
Joku tahtoo vaihtaa nimeään, jos se siihen jää tiedetään, Se joku tahtoo olla ihminen, Minä en! Timo Rautiainen & Neljäs sektori |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Kanttaa siihen levyyn pienen profiilin nii se ei pääse vääntymään.. vaikka joku kolmio profiili nii on helpompi leikata se ura sille pellille..
__________________
puukko 2 |
#8
|
|||
|
|||
![]()
sienet kuuluu metsään, ei tankkiin.
|
#9
|
|||
|
|||
![]() En taaskaan malta olla sekomatta jenkkeihin?
Siis nuo loiskelevyt, voi minun käsityksen mukaan olla kahta sorttia; a: ehkäisee tankissa olevan nesteen tekemästä tuhoja, siis esim. Virstapasassa (kuskataan lehmien paskaa/kusta jne pellolle noin 3000 Litraa ++)
(toki mm. maitoautoissa ja paloautoissa myös....) Ja sitten b:, siis tankissa pitäisi olla imuputkella tavaraa... Tuon a:n voi "laipoittaa" tankin läpi? mutta tuo b onkin vaikeampi... |
#10
|
||||
|
||||
![]()
kerääjä säiliö vois olla kanssa yks vaihtoehto 2l säiliö riittää jo aikapitkälle.
on muute oikeasti 15m3 säiliö reilupuolillaa scanian kyydissä meinaa viedä autoa , mutkissa ja ilma alustainen tanssii liikennevaloissa hienosti. sori ot
__________________
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia |
#11
|
||||
|
||||
![]()
Olis kerääjä säiliökin hyvä,mut ei estä just sitä tankin puolelta toiselle loiskumista.Mun mielestä toi 124l on aika iso säiliö ja loiske kova vajaalla tankilla
![]()
__________________
Chevyjä... |
#12
|
||||
|
||||
![]()
jotenki oletin ongelman olevan aineen saanti, mutta jos tarvii estää painon siirtyminen, ni tuo yläkautta hitsattu varmaanki luotettavin, tulevaisuuden vuotojen kannalta, tosin omassa (ei suikassa) 140l tankki eikä ole ollu ongelmia
__________________
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia |
#13
|
||||
|
||||
![]()
Voi aineen saantiki olla vajaalla tankilla ongelma,en tiedä kun ei kokemusta.Iso tankki,vähän ainetta ja imu keskeltä.Voi kallistuessa kai tyhjää vetää,vaik saa kait aika kallellaan olla.Jospa kokeilen ihan noin ja jos ongelmia niin lisää kerääjän.
__________________
Chevyjä... |
#14
|
||||
|
||||
![]()
Uudemmassa ronkkossa on kerääjäsäiliö jo tehtaalta vas. runkopalkissa kuskin jalkatilan kohdalla. Tankissa on siirtopumppu, ja ruiskun painepumppu on runkopalkissa kerääjäsäiliön vieressä. Vanhemmassa kaasari Broncossa ei tainnut sitä olla? Mulla ei ole mitään ongelmia vielä ollut tavaran saannissa vaikka jonkun kerran ollaan oltu keula tai perä taivasta kohden melkein tyhjällä tankilla. Toi orkkis tankki tulee melkoisen alas, kannattaa tehdä kunnon panssarit sille alapuolelle jolla on sitten hyvä liukua.
|
#15
|
||||
|
||||
![]()
Jep.Kunhan saan tankin väriin ja panssarin,niin laitan paikalleen.Keksis hyvän ja halvan sudittavan maalin,töis ainoo kun pystys lämpösessä sutiin
![]() Vetäskö. https://www.motonet.fi/fi/tuote/6091...ta-vasaralakka Vai. https://www.motonet.fi/fi/tuote/6076...stamassa-paksu
__________________
Chevyjä... |
#16
|
|||
|
|||
![]()
Mitä jos kuitenkin haet jostain oikeasta maalikaupasta 2K- työkonemaalia, kestää kymmenen kertaa sen mitä tuo hammerite ja kuivaa vartissa kun on oikeat kovetteet.
__________________
Joku tahtoo vaihtaa nimeään, jos se siihen jää tiedetään, Se joku tahtoo olla ihminen, Minä en! Timo Rautiainen & Neljäs sektori |
#17
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Kerran olen maalannut tuolla vasaralakalla ja toista kertaa en maalaa.
__________________
Huono tie, parempi mieli. |
#18
|
||||
|
||||
![]()
Mikä olis sit hyvä ja halpa ruosteenesto maali ,jos ei halua noitten kovettajien kans pelata.Toi tankki on auton ainoo ruosteeton osa ja muuten sudin hiotulle/ruosteiselle pinnalle pihalla.Tankin nyt saan vietyä lämpöseen missä sutia,mut muuten jos jotain tarvii maalata ni ulkona tapahtuu.Kai se jotai tarvii sutia kun uutta peltiä ja palkkia joskus autoon laittaa
![]() ![]()
__________________
Chevyjä... |
#19
|
||||
|
||||
![]()
Ei oo ferrex enään samanlaista kun joskus oli.Onko kellään kokemusta moisen liikkeen tuotteista.Löytyy matalassa lämmössä maalattaviakin maaleja.
http://www.nor-maali.fi/fi/yritys/lyhyesti
__________________
Chevyjä... |
#20
|
|||
|
|||
![]()
2K Happopohjamaali ensin ja päälle 2K epoksi pintamaali.
|
#21
|
|||
|
|||
![]()
Jotain pohjamaalia alle ja alustamassaa päälle, kestää seuraavat 20 vuotta
|
#22
|
||||
|
||||
![]()
Ei mielellään mit 2-k maaleja.Ei haeta mit hienoo pintaa,kuhan ei heti ruostu.Eli purkki auki,pensseli malliin ja maalaus.Sit pensseli santaan ja valmista
![]() ![]() ![]()
__________________
Chevyjä... |
#23
|
||||
|
||||
![]()
Ei kait noissa 2k maaleissa mitään pelättävää ole? Ihan samalla tavalla ne on pensselillä sudittavissa, eikä nuo ollu niin paljo kalliimpiakaan kun laatu kilikalit. Just kunnostelin tankin omastani, maalina epocoat+normadur.
Toiveissa olis että kestäis alustassa pidempään kun "pirkkamaalit" ![]()
__________________
-ISORY OFFROAD- |
#24
|
||||
|
||||
![]()
Epoksiterva on muuten kova sana tankin sisälle. Ehkä ulkopuolellekin.
__________________
Kuka muka on niin laiska, että jättää lauseen ke |
#25
|
||||
|
||||
![]()
Tälle ääni kanssa, eikä tarvitse pohjamaalailla.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Hitsaria vailla | humppaavanorsu | Chit-Chat | 2 | 07.11.2012 21:41 |
Ostetaan Autoja sänkiralliin hämeestä | KIM | O/M/V Ajoneuvot | 16 | 28.09.2011 15:17 |
hitsuuttelijaa hojolle päijät hämeestä? | kristian | Maasturiprojektit | 0 | 13.04.2011 22:05 |
Ostetaan peltoauto hämeestä | KIM | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 23.09.2009 10:33 |
Lahdesta hitsaria??? | panzer | Chit-Chat | 35 | 23.04.2007 21:03 |