![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() toy-61 liian herkkä kaasuOlikos kellään muulla ongelmana että että ois 61 kaasu liian herkkä ja nopea tempoinen, omaani pääsin hivenen pihamaalle kokeilemaan ja oli kuin ois vanhalla ladalla ajanut. Eli kun kerran töyssystä nykaisee ni kuski heilahtaa sen mukaan ja loputon runkutus ennen kuin saa jalat pedaaleilta pois, ihan kiva ja varmaan ajastaan tottuu mutta olikos kukaan muutellu noita hivenen rauhallisemmaksi vaikkapa vivuston/vaijerin osalta?
__________________
ei surulla rajaa kun suzukilla ajaa |
#2
|
||||
|
||||
![]()
onhan ne molemmat palautusjouset siellä pumpun vieressä, ja vielä ehjät?
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Joskus oli purussa tollanen 61:nen ja ihan sama juttu, niskatuki olis pitäny olla liekkö noissa ihan tyypillistä
![]()
__________________
-Osta japsi ja opit hitsaamaan- |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Se on tekniikkalaji
![]()
__________________
Dodge ram 5.9 (-95 käyttis) Hj 61 (-89 2. auto) |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Taitaa olla enemmän ominaisuus, kun vika. Kuten Tekniikan maailman maasturitestissä 1/87 sanoivat:"Moottori reagoi kaasun käyttöön parhaiten koko joukosta, mutta kaasupolkimen välitys on yliherkkä.Kun kaasujalalle on lisäksi vaikea löytää tukea, kaasun annostelu pikkuteiden ja maastoajon heilutuksessa on hankalaa.Polkimen herkkyys suorastaan pilaa auton." No, kyllähän tuohon ainakin jossain määrin tottuu, mutta sellanen rynkyttävä rivipumpun herkän säätimen /suoraruiskun yhdistelmähän se on. Mutta onhan siinä koneessa hyviäkin puolia
![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]()
itellä oli raakasti samaa vikaa tosin itse totuin käyttämään mutta silloinen emäntä ei eli kaasulle oli tehtävä jotain... IKH:lta V*tun jäykkä vetojousi sekä kaikki kaasuvivuston nivelet tiheäksi niin rupes oleen helppo ajettava meni hetki vain sen jousen oikean jäykyyden löytymiseen että sai emännälle mieleiseksi
ja samalla oma elämä helpottui ku tuli kaasulle tehtyä jotain
__________________
Simply put klever ![]() Kurssin ei tarvitse olla pitkä, jos se on riittävän kallis Taivas yksin tietää, miksi linnut eivät elä maan alla, vaikka siellä on enemmän matoja |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Oisit soittanut päivällä
![]() |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Olis pitänyt soittaa ni ois voinnu samantien kokeilla mutta fiiliksissä ajelin ilman jarruja testiajoa, mutta tosi kelju pienellä puolella ku sentin painalluksesta ryntää per..leesti. Rpm:mmäkin mykkänä mutta soittelen niistä sitten ku kerkiä sitä tutkiskella.
__________________
ei surulla rajaa kun suzukilla ajaa |
#9
|
||||
|
||||
![]()
No arvelinkin että ominaisuus ja kiva paikallaan höräytellä ku herää heti mutta hetki menee ennen ku jalka tottuu, täytyy katsastella ne jouset ja kokeilla muuttaa/tihentää vivustoja. Kiitos kaikille hyvistä vinkeistä
__________________
ei surulla rajaa kun suzukilla ajaa |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostetaan Neste kaasu poltin | ORR | O/M/V Muut | 7 | 25.01.2012 20:02 |
Venäjän kaasu | sjeeppi | Chit-Chat | 6 | 09.01.2009 20:06 |
ei herkkä nahkaisille | psychobilly | Linkit | 4 | 23.11.2007 00:17 |
Kaasu hirtti HJ-61:ssä | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 23.10.2005 19:45 | |
Bensa / kaasu | sjeeppi | Tekniikka & Jutustelu | 19 | 17.09.2005 20:36 |