Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 30.10.2013, 12:48
SAMURAI SUSUKI SAMURAI SUSUKI ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.10.09
Sijainti: vimpeli
Viestit: 86
Perusasetus

patrollimen ksmpiskselinen stefa vuotaa


olisko jollakin tietoa miten saa öljyt pysymaään koneessa kun olen useamman stevan vaihtanu. kampiakseliin ja eikä piä pitääkö sinne laittaa tiiviste massaa väliin kun ne on puolikkaat stevat. Ja onko väliä onko jatkos kohat pystyssä vai vaakassa.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 30.10.2013, 21:18
AVRO:n Avatar
AVRO AVRO ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.08.03
Sijainti: Mäntsälä
Viestit: 3.564
Perusasetus

Olisiko kampiakseliin kulunut ura stefan huulen kohdalle? Mulla oli hienoinen kuluma juuri ikävästi huulta vasten ja tuppas kans tihkumaan, kollega pyöräytti sorvissa korokerenkaan stefan alle --> huuli siirtyi sileään kohtaan. Tämä muun merkkisessa autossa joten idean sopivuudesta kysyjän mobiiliin ei pysty sanomaan.

En ole aikoihin pelannut katkaistavien stefojen kanssa mutta semmoinen mielikuva olisi että katkokseen voisi laittaa liimaa ihan pikkuisen?

Laittasin katkoksen vakaan. Olisi mahdollisimman yhtenäinen tiivistepinta mahdollista öljypintaa vasten.

Haluaako kyseinen stefa tulla asennetuksi kuivana vai öljyttynä, jotkut stefat ei tykkää jos sen huulen öljyää ja jotkut haluaa tulla "täytetyksi" rasvalla.
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG.
RRC 3,9SE -90. Valkoinen.
Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa
Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto"
Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu"
Range Rover P38A -95, purkuraato
Volvo C303, muutti pois.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 30.10.2013, 21:25
Pörö:n Avatar
Pörö Pörö ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 01.05.06
Sijainti: Lappi TL
Viestit: 2.028
Perusasetus

Suosittelen kokeilemaan eri valmistajien öljyjä ja just jtn 10-30.. Itsellä patrollin kone puski olisko ollut nesteen öljyt kartanolle ja taas teboilin samalla viskoositeetillä oleva pysyi paremmin sisällä, tarkkaa muistikuvaa ei ole kenen tavara pysyi sisällä kokeilin kuitenkin erivalmistajat ja niiden eri koneille tarkoitettuja öljyjä. Kuitenkaan en mitään kalliita laatuja laittanut juuri siitä syystä että osa tulee tiivisteiden väleistä ulos..
__________________
PERKELE!
Lahjattomat lukottaa
Pääsponsori---> Joki-Pub
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 30.10.2013, 21:31
Sami89:n Avatar
Sami89 Sami89 ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.02.11
Sijainti: Kotka
Viestit: 3.343
Perusasetus

Sauma vaakaan, liimaa stefan liitoskohtaan ja laakeripukkiin, ite oo ainakii laittanu hiukka öljyä ja tosiaan jos kampura on kulahtanu ni siitä saa sit hienon pöydänjalan.


Ni ja kaithan kyse oli SD33 moottorista?
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostetaan patrollimen lehtijouset SAMURAI SUSUKI O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 23.07.2013 22:11
Ostetaan patrollimen vaihelaatikko SAMURAI SUSUKI O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 11 11.03.2013 13:48
Hiluxin stefa vuotaa Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 1 24.07.2009 16:58
2,4td 2lt koneen kampiakselin stefa vuotaa Tekniikka & Jutustelu 1 02.05.2008 17:24
D44 vetarin stefa vuotaa HeikkiH Tekniikka & Jutustelu 8 24.05.2004 12:29


Sivu luotu: 17:52 (GMT +2).