![]() |
patrollimen ksmpiskselinen stefa vuotaa
olisko jollakin tietoa miten saa öljyt pysymaään koneessa kun olen useamman stevan vaihtanu. kampiakseliin ja eikä piä pitääkö sinne laittaa tiiviste massaa väliin kun ne on puolikkaat stevat. Ja onko väliä onko jatkos kohat pystyssä vai vaakassa.
|
Olisiko kampiakseliin kulunut ura stefan huulen kohdalle? Mulla oli hienoinen kuluma juuri ikävästi huulta vasten ja tuppas kans tihkumaan, kollega pyöräytti sorvissa korokerenkaan stefan alle --> huuli siirtyi sileään kohtaan. Tämä muun merkkisessa autossa joten idean sopivuudesta kysyjän mobiiliin ei pysty sanomaan.
En ole aikoihin pelannut katkaistavien stefojen kanssa mutta semmoinen mielikuva olisi että katkokseen voisi laittaa liimaa ihan pikkuisen? Laittasin katkoksen vakaan. Olisi mahdollisimman yhtenäinen tiivistepinta mahdollista öljypintaa vasten. Haluaako kyseinen stefa tulla asennetuksi kuivana vai öljyttynä, jotkut stefat ei tykkää jos sen huulen öljyää ja jotkut haluaa tulla "täytetyksi" rasvalla. |
Suosittelen kokeilemaan eri valmistajien öljyjä ja just jtn 10-30.. Itsellä patrollin kone puski olisko ollut nesteen öljyt kartanolle ja taas teboilin samalla viskoositeetillä oleva pysyi paremmin sisällä, tarkkaa muistikuvaa ei ole kenen tavara pysyi sisällä kokeilin kuitenkin erivalmistajat ja niiden eri koneille tarkoitettuja öljyjä. Kuitenkaan en mitään kalliita laatuja laittanut juuri siitä syystä että osa tulee tiivisteiden väleistä ulos..
|
Sauma vaakaan, liimaa stefan liitoskohtaan ja laakeripukkiin, ite oo ainakii laittanu hiukka öljyä ja tosiaan jos kampura on kulahtanu ni siitä saa sit hienon pöydänjalan.;)
http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=137153 Ni ja kaithan kyse oli SD33 moottorista?:rolleyes: |
Sivu luotu: 07:01 (GMT +2). |