![]() |
![]() |
|
O/M/V Ajoneuvot Kaikki kokonaiset ajoneuvot tälle osastolle. Sekä ajokuntoiset, että kokonaisena varaosa-autona myytävät. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() Myyty.saa poistaa.Myydään / Vaihdetaan Pienemmällä kutosella 4.4.13 maalattu camaro, tällä raaskii nuukakin keveri ajella kylillä ja ilman kattopaloja pääsee myös avon tunnelmaan. Vaihdossa kelpaa kaikki jenkit tai Bensamaasturit pätkämalleina, en kuitenkaan maksa väliä hp nyt neton netto tän pikkuvian.Lisätään nyt vaihdokkeihin myös esim. Muu taka/ neliveto käyttis tai edullinen pulpettivene+kone paketti. Myydään / Vaihdetaan Viimeksi muokannut fomoko : 16.07.2013 15:46 |
|
|||
|
|||
![]()
Hintaa viilattu ja vaihtoja lisätty.
|
|
|||
|
|||
![]()
Kellään joutavaa bensamaasturia, venettä , takavetokäyttis???
|
|
|||
|
|||
![]()
Kokeillaan kerran vielä, sitten saa emäntä ajella kun itse otan kesäauton liikenteeseen.
|
|
||||
|
||||
![]()
No tuota joo, oishan mulla tietty tuo Jeepin GC -93 tarjolla
![]() -P-
|
|||
|
|||
![]()
Nyt täysin ylimääräisenä kun ei voitu kesäksi viedä ainutta koukullista autoa seisomaan(camarossa ei siis ole koukkua) eikä siis edes emännän ajossa.
|
|
|||
|
|||
![]()
Vaihtoja kuunnellaan edelleen vaikka halvempaan pulpettivene+kone pakettiin.
Myös edulliset asuntoauto kyhäelmät vois kiinnostaa kuten vani, encoline tyyliset tai jopa p-u:n lavan tilalle tehdyt. Viimeksi muokannut fomoko : 04.06.2013 12:56 |
|
|||
|
|||
![]()
Vielä löytyy, tällä tukka kuivaa kivasti uimareissun jälkeen ja uskaltaa antaa eukonkin käyttöön huoletta. Kaikkia bensa nelikoita saa tarjota vaikka olis vähän erikoisempikin kunhan on katulaillinen.
|
|
|||
|
|||
![]()
up...
|
|
|||
|
|||
![]()
Kokeillaan jos tulis tuhat lukijaa täyteen, hintaakin taas viilattu.
|
|
|||
|
|||
![]()
Kokeillaas kerran vielä jos ihme tapahtuis...
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään / Vaihdetaan Myydään Chevrolet Camaro 3.8 V6 Coupe AT Katsastettu 24.3! | AnttiPerkele | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 27.04.2012 09:58 |
Myyty Camaro -96 3.8 V6 aut. | Musta_Surma | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 30.03.2012 18:25 |
Pajeron v6 -95 tulpanvaihto? | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 16.02.2010 21:29 |
Myydään Mitsu Pajero V6 -95 2500e | tapsa4x4 | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 10.06.2009 22:00 |
M: Suzuki Vitara 2.0 V6 -95 (pitkä) | Kaidzu | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 08.11.2007 13:33 |