![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() ferozaan lisää potkua, vai saako???Moi mestarit. olen tässä miettinyt kevyttä "virittämistä" 1991 1,6 HD-E koneiseen ferozaan. onko tuossa ko. mallissa daihatsun oma moottori,vai onko jotain sukua toyotan mosalle?? niin ja viri-vinkkejä vaan kehiin. ne pienetkin neuvot ovat tervetulleita!!! terv. AP ![]()
Viimeksi muokannut APracelake : 07.10.2012 14:46 |
|
||||
|
||||
![]()
Saahan siihen potkua samalla lailla kuin muihinkin, toyota perustainen moottori alakerraltaan minun tietääkseni tosin ei varmuutta... Kyllä tuo minusta on ihan pirteä liikkumaan,ostaessani auton luulin et ei helvetti kun on nuhainen mut omassani oli katti aivan palasina ja tukkinut koko pakoröörin niin eihän tuo ihmekkään! Kannattaa tsekata,itse ajelin aikani ilman mut sitten laittelin tarvikekatin ja kyllä toimii. Tosin perusjapsi et kierrosta vaan koneeseen niin ilo irtoo...
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
kiitokset "jariKoo" putki-vinkistä
![]() ![]() Viimeksi muokannut APracelake : 07.10.2012 19:02 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostetaan ostetaan ferozaan... | APracelake | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 7 | 27.07.2012 21:17 |
Ostetaan Ferozaan metsästysrenkaat | pbrexi | O/M/V Renkaat ja vanteet | 1 | 15.09.2011 17:26 |
Lisää potkua Pajeroon ? | PaJeRo | Tekniikka & Jutustelu | 68 | 27.04.2005 07:02 |
HJ60 Ohjaustehostajaan lisää potkua? | NymiS | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 06.04.2005 17:44 |
HJ61:een lisää potkua? | Sleeper | Tekniikka & Jutustelu | 22 | 22.03.2004 00:02 |