![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() Purolan pajan sätöstyksiä: kaapista tuubiksi. A.K.A. Discomäyris. matkan pää.Hei. Olen Jari ja olen offroad(n)isti mutta asiaan. Pitempään oon kuolannut "Peen" ja "lantikan" projekteja / suunnitelmia. Aina vaan on jarruttanut C kortin puute jne. No nyt kävi näin että tuli puolivahingossa pihaa siivotessa laitettua C304 Radio huussilla JA sitten piti ilmoittautua sinne autokouluunkin. Noh, vaatii vähän pitempään sitä tonnikalaa nytten ![]() Tästä olisi tarkoitus rakennella sellainen Venäjän matkailu camper, jolla voisi reissailla ristiinrastiin seutukuntia. ja myös tarvittaessa ajeluttaa porukkaa. Miksi lie sitten tätä projektia kutsutaan? To Do listaa tulevaisuuteen -Moottorin taloudellistaminen (RE85 vai diesel?) -Renkaat (4kpl 39,5" olis jo) -Sisustaminen aiheeseen sopivaksi. -Värittäminen (hiekka, khaki, tms matta vaaleahko.) -loput -muuta Kuvat ei varmaan kiinnosta vakio volvosta. No laitan silti. ![]() Tila-autot vierekkäin huussi Aaaaivan Vakio. 3/4 olidi jo eellä. Ei tää nyt niin iso oo?
Viimeksi muokannut Jari : 04.09.2015 20:55 Perustelu: otsikko |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|