![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Tankki maksimiin eli 400l
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Hyvähyvä, tervetuloa joukkoon...
pitäiskö keksiä joku C veheksiin hurahtaneille joku oma nimike ![]()
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Jokunen kuva taas Kontti Mikä tää on ? 24v-230v-24v ? tässäkin on jotain sähkönkulkusuuntaan liittyvää?? Pohjan mitat 175x335 just vähän kappeepoikittain nukuttavaksi, mutta jos pitkittäin niin menee liikaa tilaa. mietein että löytykö mistään sellaista lentokoneen lastiverkkoa (turvavyöstä kudottua) kuin Jamesbondeissa yms. jos siitä tekis sellausen leveen riippumaton / pingottas illalla, patjat päälle ja aamulla pois. tai sitten sellainen seinälle kipattava punkka? takatalli/parvi malliakin mietein mutta rajoittaisi liikaa ajelutus käyttöä? Jostain ton tyylisestähän sais... Helposti? IKEA Lisää ikeaa tässä sais laatikoitakin mukaan? liian levee vaan poikittain. Viimeksi muokannut Jari : 04.10.2012 21:06 |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Arempi saattas varmistaa tullista vai meneeks kuormureis noi helposti ? Meinaan rajanylitykset ?
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
Menee noin kuormureissa max koko 400 litraa .
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
Ainakin täällä saa tuoda tankissa vaan sen verran ainetta, kuin minkä kokonen tankki siinä vehkeessä on ollu tehtaalta ulos rullatessa. Koskee myös N2-luokan kuorkkeja.
|
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
*Cuisvis hominis est errare,nullius nisi insipientis in errore perseverare.* |
#8
|
||||
|
||||
![]()
ja koskee myös ha pa vehkeitä. poikkeuksena esim webasto tankii mut seki pitää olla muutos katastettu. 60l
ja on suomen tullissa tankin kojoja ihmetelty ja sieltä kiva setä kävi tulostamas oikee lapun matkaan ettei jää epäselväks tankki modifikaatiot ![]()
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#9
|
|||
|
|||
![]()
Pidä noi nykyset sivupenkit alalaatikoineen ja sorvaa jostain niiden väliin kimmettävät vanerilaudat ja välituet. Näihin kannattaa porailla jotain hienmenoreikiä ettei käy ahistavaks nukkua omassa lammikossaan.
Matkatavaroille joku hyllykkö ja kiinnikkeet ja pimeeseen koppiin jotain matkaviihdettä matkustajille. En tiiä kyllä mitä, mutta joku radiolaite sopis kuvaan ja sanla tai vastaava. Venetyyliin siis nukkumaan mennessä järjestellään sisustaan penkkien väliin laaja siskonpeti. Riippumattovirittelyissä kaikki valuu keskelle ja tunnelma tiivistyy ehkä liiankin läheiseksi, jos ei ole rexonaa. |
#10
|
||||
|
||||
![]()
Ajatus oli tehä "ikkuna eteenpäin" eli kamera ja näyttö. siitä voi sitten touhuta muutakin siitä näytöltä.
Miten tuo Land Roverin 300td 1995 vm moottori, olisiko siinä sopiva päämoottori kys laitokseen, ja kannattaako (saako jostain valmiita? ) välilevyllä, vai laatikoineen asentaa? Ja se patrollin pata pn toinen joka mielessä on ollut.. Edit. mistä puhelimet kopin ja huussin väliin? kuski ja vänkäri vois pitää ihan kuulokkeita ja niin kuin oikeissa ![]() Viimeksi muokannut Jari : 05.10.2012 06:25 |