![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]()
Eroamisesta puheenollen käytän tilaisuuden hyväksi jälleen mainostaa että olen kiinnostunut ostamaan gen4 nelipaikkaisen jos joku haluaa omastaan luopua!
|
|
|||
|
|||
![]()
Juuei. Ihan hauskasti kirjoitettu juttu.
”hurmaava pieni rynnäkkötötterö” Etupenkin säätövaraa ja 185 senttisen kuskin tiloja kritisoitiin pakuversiossa. ”Huvipuistolaitteissa on alaraja käyttäjien pituudelle, mutta Jimnyssä on yläraja” ”Tässä on sitä aitoa Tekemisen Meininkiä eikä mitään mukavuuspuudutettua kermaperseilyä!” - viitaten ajamiseen kadulla jos haluaa edetä ripeämmin ![]() Ja todetaan että vähän tekopyhää että poistuu myynnistä Euroopassa päästöjen vuoksi vaikkei ole pienestä koosta ja moottoristaan johtuen mikään päästöhirmu verrattuna vaikkapa yli kaksitonnisiin plugareihin… |
|
|||
|
|||
![]()
Itse jotakuinkin tuon mittaisena kerran vertailin omaa silmäpelillä autoliikkeen pihalla olleeseen pakuversioon ja kuskin penkin istuinosa oli keskikonsoliin verrattuna aikalailla samalla kohtaa kuin itsellä nelipaikkaisessa. Tod.näk. selkänoja oli pakussa pystymmässä, koska se oli tiukasti tavaratilan verkkoa vasten. Sikäli tuo ei vaikuttanut hyvältä, että itse olen ns. sporttisempien autojen jäljiltä tottunut aika pystyyn ajoasentoon ja en siis takakenoon. Toki kokeilematta pelkkää arvailua, kun p*rsjalkaisuus/-selkäisyys jäi tuossa arvailuksi.
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Hyvää tekstiä, mutta paria kohtaa en allekirjoita. "Rengasmelua on" No onhan sitä, mutta vaimeaa etenkin vakiorenkailla Bstone Dueler. "Tehoa sinänsä on pikkuauton riittävät 102 hevosvoimaa, mutta vääntöä ei ole nimeksikään" On sitä kuitenkin 2000rpm:ssä yli 90% 130Nm maksimiväännöstä ja laakea vääntökäyrä. Itsellä ei ole ollut ongelmia osakaasullakaan "jos aikoo pysyä muun liikenteen mukana" vaikka tulee ajeltua myös ripeämmillä (Jimnyn takaikkunassa ei kuitenkaan ole tarraa My other Suzuki is Hayabusa). |
![]() |
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Uusi Jimny | Nerd-O | Chit-Chat | 157 | 19.02.2020 18:46 |
Myyty Toyota 4runner 3.0 bensa/Projekti uusi vuosi uusi hinta 950€ | jyväjemmari | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 01.01.2017 19:50 |
Myydään Suzuki Jimny UUSI kytkinpaketti Exedy merkkinen 150eur | korbimotors | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 27.06.2016 18:10 |
Myyty Suzuki Jimny uusi alkuperäinen takapönttö | ajelija | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 11 | 23.09.2014 23:37 |
Myyty Suzuki Jimny 1.3JLX -02 "Off / On Road Jimny" | JER81 | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 16.09.2009 21:01 |