Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 29.09.2011, 12:05
nbf:n Avatar
nbf nbf ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 13.07.11
Sijainti: jns
Viestit: 384
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja hpotteri Näytä viesti
Mun tekis mieli jäävätä itteni tästä keskustelusta kun mulla on Volvon B30 ja mä säälin teitä kaikkia sillä perusteella, mut kuitenkin. Minäs vuonna moparin 360 on keksitty? Niihin aikoihin kun bemari tosiaan teki vielä lentokoneen moottoreita. Nyky bemarit on kaikki alu lohkoja ohuilla putkilla joita on hyvä ajaa tulikuumana jäiseen veteen. !Kerran!.

Jenkit on tajunnu että miks vaihtaa tai edes suunnitella hipomotteja kun vanhat soi ja niitä on kiva laittaa autoihin kun ne voidaan myydä semmosilla alennuksilla että benari eemelii vaan vituttaa.

Mitäs vehkeitä nbäffällä on. Ei muuten mut vois vähän kysellä kun ollaan essonbaarissa puhuttu.

Jos volvoon joskus moottori vaihtuu niin mä lähen hakee litratehoja kans!
http://www.youtube.com/watch?v=26X_s...eature=related


Kulkupelinä on nykyisin g sarjan merssu muutama bemari ja ralli/sprint autona gti swift fin/r. nyt kiitän ja kuittaan tämän keskustelun olen näköjään pahoittanut liian monen mielen. Kysymys oli tarkoitettu ihan suoraan timolle ja ei ollenkaan vittuilu mielessä. Missään vaiheessa en ole haukkumut tai ilkkunut kenenkään autoa tai moottoria. Väkisin herää kysymys että tunsitteko piston sydämessänne vai mistä tämä lämpeäminen?


Nyt esitän kaikille joiden mielen pahoitin anteeksi pyynnön. Lyökää sanalla mutta älkää nyrkillä jos joskus satutaan samalle safarille eli sanoista tekoihin: nöyrin anteeksi pyyntöni eritoten veijon-esso ,rytari ja hpotter olen pahoillani jos otitte henkilökohtaisesti. Ei sotketa Timon topikkia enempää tulkaa keskustelemaan vaikka tuonne minun topikkiin eli g smurffi

Viimeksi muokannut nbf : 29.09.2011 13:34
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Grand cherokee WJ Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 4 15.03.2010 22:29
Ostetaan Cherokee/Grand Cherokee 4.0 (huoltokirjalla) Rekisteröimätön O/M/V Ajoneuvot 1 20.02.2010 18:48
O. Cherokee/Grand Cherokee laturi. 454SS O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 16.02.2008 17:49
cherokee tai grand cherokee kokemuksia Chit-Chat 8 16.05.2007 18:55
Ostetaan jeep cherokee/grand cherokee vanteet O/M/V Muut 5 16.12.2005 21:50


Sivu luotu: 16:54 (GMT +2).