![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Iskareiden sisälle tuli tuommoset pohjaanlyöntikumit!
![]() Ja takaiskareille uudet häävimmin toimivat kiinnikkeet.. ![]() Testailin joustojaki... Noin 75cm tassut nousee eessä ja takana, varmaanki enempi ku saa painoa päälle ![]() Laatikoiden päähän tuommoset kumit, toisella puolella vähän ahastaki.. ![]() Tällä puolella sai käytettyä vanhat iskareiden korvakot hyödyksi ![]() ![]() Vähän sai tehä laatikoille tilaa ![]() ![]() Kyllähän tuo on jonku verran liian korkea ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
hyvältä näyttää
|
|||
|
|||
![]()
Oisko tuo kaveri jonku 175, helman korkeus vielä tässä vaiheessa +80cm
|
|
||||
|
||||
![]()
ei kai:
- nuo iskarin yläkiinntykset noin jää ? - laatikon kannakekumi ole läpipultilla ? hyvin näyttäs joustavan ...
|
|||
|
|||
![]()
Ei oo kannakekumit läpipultilla vaan viralliset kumit ja hyvä huomio tuo iskarin kiinnitys.. Mulla tuliki jo visio noiden vahvistamiseksi
|
|
||||
|
||||
![]()
hyvä että huomioit ...
... huomioi myös iskarin tehon menetys suhteessa kallistukseen tuossa asennuksessa
|
|||
|
|||
![]()
Huomioin jo kun pompin päällä... Ei paljo vaimenna, voi olla että joutuu hieman nostaan pystymmäs
Viimeksi muokannut Dectane : 11.02.2014 00:44 |
|
||||
|
||||
![]()
Aika reippaasti "ohjaa" toi taka-akseli tossa jousto kuvassa
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Mutta ilmiö olisi huomattavasti miedompi, jos auto olisi matalampi (alatukivarret ei niin jyrkässä kulmassa) Eli ulosjoustoo pois ja sisäänjoustoo lisää. Tossa joustokuvassahan on varmaan lähes maksimi sisäänjousto tilanne ja akseli silti aika kaukana rungosta.
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() Enkä mää kehtais takatukivarsistaki tehä samanlaisia kantotutkia ku eessä on :O Ja edit. Kyllä tosiaan taka-akseli elää aika jännästi maximijoustoissa ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Just kävi rangemies kattoon ja meinas että takatukivarsien kulma ei oo yhtään sen pystymmässä ku rangessakaan vakiona
|
|
|||
|
|||
![]()
Morjens !
Pystytkö mittaamaan paljonko on kokonaismitta vaihde/jakolaatikkopaketilla ? Esim. mitta vaihdelaatikon päästä jakolaatikon jarrurumpuun. Kiitoksia etukäteen |
|
|||
|
|||
![]()
Mihinhän autoon nuo mulle myydyt hj kardaanit on passelit?
![]() Ei sovi 61 tai 60 akseleihin... Omiin 61 laippoihin ei sovi ja kaverin 60 laippoihin ei sopinu.. Vai onko nuihin mun 61:siin vaihdettu 60 laipat kun ovat prikulleen samanlaiset? Noissa kardaaneissa on jako siis isompi ku laipoissa |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Eli 87 kuulema vaihtuu laipan koko, eli pitäis jostain keksiä murikoihin ne isommat laipat |
|
|||
|
|||
![]()
aika tarkaleen 90cm
|
|
|||
|
|||
![]()
Rupesin ruotiin kylkiä ja persettä auki rälläkällä... Voi vittu mitä ammatitaitoa taas näytetty tuon auton uusiksi hitsaamisessa... Pakkeloitu aivan helvetisti ja pintaruosteen päälle.. Peltejäkään ei oo maltettu leikata oikeisiin mittoihin vaan vedetty päällekäin, täpeillä kiinni ja kitti päälle...... Onhan tuota muutama sauma kokonaanki uupunu, kitillä pysyny hyvin kasassa..
|
|
|||
|
|||
![]()
Tekasin sylinterille tuommosen paikan
![]() Piru ku tässä catissa on niin huono kamera ettei näistä kuvista saa selvää.. Mutta kaameet nämä mun mielestä on, kuvista ei huomaa epätasaisuuksia ![]() ![]() ![]() Eipä mahtanu olla juuri semmosta kohtaa missei ois kittiä ollu ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ei hommat seiso vaikkea päivitystä tuukkaan.. Jotain näkyvää sain kuitenki peltihommien ohella valmiiksi...
Tällä uudella catilla tulee kyllä niin hyviä kuvia että huhhuh ![]() ![]() Jos nuo lähtis muotoutuun jotenki nuin.. Tuo takanurkka on vähän tökerö mun mielestä, muttei tuota mitenkään muutenkaan saanu järkevästi tehtyä... Nuo levikkeet joutuu raiskaamaan, muuten oisin tehny noista putkista levikkeiden kokoset muttaku akseli kääntyy ristiriipunnassa niin härkisti että ei sopis joustaan. Takaylitystä tuolla putkella tulee yks 5 cm lisää, muttei 20cm silti mun mielestä oo paha? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Tämmöset putket on kyllä ihan must maastoautossa mun mielestä, pajerossa nuo on todettu erittäin toimivaksi.. Varsinki ku se on iso ja kankea ja koittaa suskan jälessä puiden välistä ajella. |
|
|||
|
|||
![]()
Oon koittanu nettiä selata sitkeästi mutta hirveitä hintaeroja ennoo löytäny, oisko teillä enemmän tietoa mistä halvimmalla chromohilut ja highsteer varret
Eli: etuakseliin tikut ja murrokset taka-akseliin tikut ja highsteer palikat kääntöpalloihin.. Halvimmat mitä ite oon löytäny niin Trail-gearilla, veroineen 1000e koko paketti.. Siihen vielä kustipoluja joku 200-300e päälle? Ei osannu laskea kuluja, tuskin ne kuitenkaan ilmaseksi kuskaa? ![]() Viimeksi muokannut Dectane : 25.02.2014 21:17 |
![]() |
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään Toyota HJ61 taka ja HDJ etu murikat+muuta toyota akseli ryönää... | Maajussi | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 6 | 23.04.2013 08:57 |
Myydään Toyota corona MKII,Toyota FJ,Toyota crown virranjakaja | Castrol | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 23.01.2013 21:48 |
Myydään / Vaihdetaan muutama ylimääräinen auto kaupan. toyota,toyota,renault ja taas toyota | Jumppis | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 29.06.2011 13:17 |
Myyty Toyota 1.6 4A-F tekniikka=>1.3? esim.Toyota 1.3 12V | MiKo | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 27.03.2010 11:46 |
Myydään / Vaihdetaan Toyota Landcruiser HJ61 -88 (vaihto mahdollista Toyota 4Runneriin) | Jooseppi | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 11.03.2009 21:07 |