![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot Viimeksi muokannut Rompe1 : 01.12.2010 22:08 |
|
||||
|
||||
![]()
mun mielestä tuo on turhan hiljanen
![]() Stepsidessä oli 2.5" tupla putket yksillä vaimentimilla ja nykysessä scottsdalessa on 3" tupla huilut motonetin pienemmillä vaimentajilla. Ja kummatkin siis peltisarjoilla.
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() Aikas hidas on toi pieni puoli, meinaan aikas paljon kaasua oli siinä ryömiessä et liikku noinkin nopeesti...
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
|||
|
|||
![]()
Mitäs on tänään tehty helvetinkoneen eteen?
|
|
||||
|
||||
![]()
Ei mitään. Ollu muuten niin saakutin kiirusta, ettei oo kerenny. Kävin tossa uudella työmaalla palkkaneuvottelussa, ja saatiin se sit hiottua kuntoon, ja sain sen mitä pyysinkin. Pakkohan niitten oli se maksaa, kun mut väkisin haluuvat toisesta virmasta töihin...
![]() ![]() ![]() Josko sit huomenna sais jotakin aikasex...
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
|||
|
|||
![]()
Tuossa Fargossa on (alunperin?) tullu molemmat pakarit ulos kuskinpuolelta oven takaa sivulle ja silloin oli niin hienot saundit pakoäänissä että tuntu!
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Tää on kyllä hieno rojekti, kuudetta sivua mennään ja vielä ei mitään oikeesti ole tehty
![]() ![]() Mut kyl siit vaan hieno tulee sit ku rompe saa sen entsöityy (tai saa jonkun pahaa aavistamattoman sitä tekemään ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Työn iloa... :)
Nyt kun Läjä on saatu läjään, niin hallikin kummasti siistiytyi, ja uusia hyllyjä ilmestyi nelisenkymmentä metriä niin päästiin Fargon kimppuun. Ekaksi alkoi vinssin murtopultin "irroitus" kun se pihalla jäi kesken. Nyt kun sitä sitten pääsi lämpöisessä zuumailemaan, niin eikös sen joku "Ryssänrassaaja" ollu hitsannu kiinni ristikon juuresta akseliin...
![]() Noo taas sai laikkakone kyytiä, ja hioin ne sköögöt siit pois, ja koitin porailla mutta noukänduu, liian kovaa poranterälle. Ei muutakun 7mm lyöntituurna, ja pajavasaraa päähän ja pox, ei mitään vaikutusta ![]() ![]() ![]() Noh, kyseessä kun on läpivetävä vinssi, niin sitten vaan "Persettä" auki, ja öljyt pois. öljyropun kun aukasin, niin ei tullu tipan tippaa öljyä, paha haju kylläkin ![]() No sitten pääty auki, ja syykin selvisi, siellä olikin öljyn tilalla mämmiä... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sitten aikani kaavittua tuli näkyviin hiukan koneistoa Joskos sit huomenissa lisää vinssin sielunelämän ihmettelyä, ja sen tapin kanssa taistelua...
|
||||
|
||||
![]()
ripulin näköstä kakka vaseliinia ja viel piti sormet siihe työntää
![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Heh !
Eka kohta missä jotain tapahtuu, ja heti on kunnon k..kaleikkimeininki ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() "...hetken aikaa kun annoin sinne pesään lämpöö, niin muuttui hiukan niinkuin ripulipaskaksi..." ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() voe helevettiläänen... ei meinaa naurusta loppua taas tulla... mahoton mies tuo Saku
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Sen kyl lupaan ettei mun kans tuu aika pitkäx, sen nyt voi toi L-200 varmasti toristaa... ![]() Pikkusen pitää olla aina huumoria touhuissa mukana, ei tää elo voi olla niin rankkaa... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Johan lähti!
Dodiin, tänään halliin astelin klo 18:00, ja ensitöikseni aloin paukuttamaan uusilla hienoilla kovametallilyöntituurnilla sitä vinssin murtopulttia pois. Ei hievahtanut mihinkään, vaikka 3-kilon moskalla paukutti. Sitten lähti järki ja jälleen kerran lentävälautanen, eli pikkurälläkkä käteen, ja avot, laikalla varovasti ristikon juuresta runko poikki vahingoittamatta akselia. Sitten saatiin vinssi pöydälle, mittasuhdetta antaa tyhjä lonkeropurkki.
Nyt päästiin itse asiaan, eli vinssin purkuun. Hieman kikkailtuani sain vinssin palasiksi, ja sitä eilistä ripulimämmiä löytyi lisää. Isommat kaavittiin pois, ja purku jatkui. Nyt saatiin vaihteisto käteen, ja on se muhkea, mittasuhdetta antaa normaali Wera:n 100mm talttapäämeisseli. Purun suoritettua, ja isommat smägmät poistettua kamat lootaan, ja huomenna osienpesukoneeseen, on sit syväpuhdasta... ![]() Sitten alettiin naamataulun purku, ja päästiin oikomaan naamataulua. Poronpurijat olivat sillä aikoinaan törmänneet poroon 70-luvulla, mutta "kiireen" vuoksi jättäneet oikomatta, ja tehneet pikavirityksen nokkapellin lukitukseen. Nyt naamataulua vedettiin ulospäin reilu viisi senttiä, niin alkaa käymään niinkuin kuuluu. Huomenna sitten jatkuu naamataulun oionta, ja koristeritelikön suoristus.
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot Viimeksi muokannut Rompe1 : 03.01.2011 23:00 |
|
||||
|
||||
![]() Saikun kunniaksi...
Tänään saatiin sitten naamataulu oiottua melko hyväksi, ja maskia istutettua paikalleen. Yllättävän hyvin sain sen sopiin vanhanaikaisin keinoin...
![]() ![]() Sitten samalla sovittelin tonne katolle tota -74 asennettua kaiutinta uudelleen, ja sitä kuuluisaa keltaista majakkaa, joka lentokentällä vaaditaan.... ![]() ![]() Lisäksi purettiin noin 100 metriä turhia, mistään lähtemättömiä, ja mihinkään menemättömiä sähköjohtoja... En tiä sit onko joku ollu niin viksu, et on suunnitellu tulevia juttuja, ja vetäny valmiix, vaiko mitä... ![]() Huomenissa tarkoitus saada järkeistettyä noita auton sähköistyksiä lisää, eli vedettävä uusia johtoja, ja korvattava muutamia vanhoja, joissa on jopa 11 jatkoa 5 metrin matkalla... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Jos sit myös alkais takaosastoo purkamaan myös lisäx...
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot Viimeksi muokannut Rompe1 : 06.01.2011 10:16 |
|
||||
|
||||
![]()
Henkilöt tuntien en yhtään ihmettele jos siellä on jotain virityksiä, muistaakseni tässä vehkeessä on ollu joskus itse tehty robotti ruisku katolla. sekin vakituisten palo henkilöiden luomuksia... onkos napeissa ja vivuissa kaikissa selvitykset mitä ne on... on ollu sellainen tyyli näillä että joka ikiseen on laitettu ja ei ne aina ihan oikein ole kirjoitettukkaan..
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Juu, siä oli vesitykki katolla, jota käänsi ylös ja alas, sekä molemmille sivuille kaksi transitin pyyhkijänmoottoria... ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Nonniin, tänään saatiiin taas jotain aikaiseksi.
Elikäs tänään paneuduttiin lähinnä hytin kimppuun, ja poistettiin edelleen turhia johtoja, ja siirrettiin osan johtojen paikkaa.
![]() Lisäksi asensin sisälle hyttiin Saloran paloradion, ja Mocoman La-puhelimen, ja molempien antenninjohtojen paikkaa vaihdoin. Elikäs neet oli ennen vedetty pinnassa, niin nyt kulkevat kotelon sisällä. Samoin asentelin yhteen tyhjään reikään radioantennin, meinasin asentaa sinne sisälle vanhanmallisen autoradion. ![]()
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot Viimeksi muokannut Rompe1 : 22.01.2011 20:23 |
|
||||
|
||||
![]() Rojekti edistyy...
Tänään sain mieluisan paketin, 6 kappaletta uusvanhoja työvaloja, ja sivupeilit.
Kiitoksia vaan Artve Oy:lle tarvikkeiden hommauksesta & "Sponssi-hinnasta" Lissään tähän niitten kuvat, kun saan otettua.
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
||||
|
||||
![]() Tänään turailtua...
Tänään sain turattua valomaston tohon autoon, eli kyseessä on vanhanmallinen masto, johon tulee 4kpl niitä hienoja punaisia työvaloja:
Masto eestä: Masto päästä: Tommosen reiän oli sinne kattoon joku kairannu ajansaatossa, nyt sitä vaan siistittiin, ja muotoiltiin niin että siihen sopii ohjuriputki läpi. Ja tietty välillä pelattiin Speden speliä ![]() Josko huomenna sit suunnittelis tota ohjuriputkea, sadehattua yms.
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot Viimeksi muokannut Rompe1 : 25.01.2011 20:51 |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostettu Fargo power wagon 500 pick up hytti | psychobilly | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 7 | 02.10.2010 16:31 |
Myydään Fargo D-500 , Saunallinen paloauto. | Erppa | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 09.08.2009 11:08 |
Myydään Paloauto perkele | Uazmies | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 03.02.2009 00:51 |
pikkupojan unelma - oma paloauto | luppakorva | Chit-Chat | 9 | 28.09.2006 22:48 |
Minkä värinen on paloauto? | mikjus | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 31.05.2004 13:28 |