![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() TaksiSiitä ammattikunnasta ei ihan kauheesti löydy ainakaan meikäläiseltä hyvää sanottavaa. Tyytyväinen olen, jos saan kyydin ja kuljettaja tajuaa, että mua ei kiinnosta sen kanssa höpötellä. Yks parhaista kokemuksista oli tuossa pari vuotta takaperin, kun kuski lähti tarkoituksella ajamaan oikein kunnon lenkkiä, eikä suorinta tietä. Kyse ei todellakaan ollut mistään vaihtoehtoisreitistä, vaan silkasta kusetuksesta. Kun sitten ilmoitin, että mittari seis, niin sain uskomattoman huudon, kuinka hän on tätä hommaa tehnyt kakskymmentä vuotta ja koko ikänsä Stadissa asunut, eikä tommoset pojankoltiaiset ala häntä neuvomaan yms yms.. Hieno meininki! Mä en kunnioita kusipäisiä taksikuskeja. Taksikuskit ovat asiakkaan bitch. Ilman asiakkaita ei ole takseja.
Monien lähteiden mukaan elämä johtaa 100% varmuudella kuolemaan. Muistakaa pelätä kaikkea, älkää vahingossakaan erehtykö nauttimaan mistään. Ikinä. Milloinkaan. autot: TOYOTA HJ61, NISSAN KING CAB 4X4 2.5TDIC Viimeksi muokannut VonLeka : 22.07.2012 00:16 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Mogin akselit kyselkää taksi 24 :lta | finvalp | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 15 | 27.05.2006 19:58 |