![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() Naulan kantaan!
Yhdyn täydellisesti tohon lepoantin näkemykseen.Leima lassen kanssa kun käy läpi aiotut muutokset asiallisesti neuvotellen eikä räkää silmille pärskien ni homma onnistuu.Sit vasta jos katsuri on kielteinen "mitä se sulle kuuluu"asenteinen tulkku eikä ole kiinnostunut asiastasi/autostasi hommaat akesta tarkat tiedot ja paperit ja sitte meet saman äijän pakeille ja annat kaks vaihtoehtoa,leima tai puhelu akeen.Silloin katsuria luultavasti alkaa homma kiinnostamaan aken moitteiden pelossa.Ei katsurit aina ole ahdasmielisiä mulkkuja,osa on ammattitaitoisia tavan ukkoja.Samaa väittävät katsurit meistä asiakkaistakin.PS oon tehny samaan autoon kaikkiaan 4 muutoskatsastusta.
|
|
|||
|
|||
![]()
menihän se läpi. järki voitti tässäkin.
illalla lisää aiheesta Edit: Eli tämä aken virkamies jolle itse soitin laittoi kirjallisesti minulle ja katsastusmiehelle mikä on todellinen asian tulkinta. Tämän jälkeen ei ongelmia koska tämä kyseinen katsastusmies halusi jostain sen tiedon että saako vai eikö. Kehui kyllä työn jälkeä ja toteutusta muttei uskaltanut lähteä tulkitsemaan asiaa kun ei siitä mitään tiennyt. Tavallaan ymmärrettävä juttu. Kun missään sitä ei kielletä eikä sallita. Nyt siis otteessa merkinnät: akselit muutettu pakkojen alapuolelle, 50mm korinkorotus ja 75mm akselikorotus. Kokonaiskorotus 125mm. Samalla muuttui N1 > N1G Sitä en osaa sanoa mistä tämä ensimmäinen virkamies keksi että tarvitsee valmistajalta luvan. Hänelle katsastusmies itse soitti kun en ollut paikalla. Viimeksi muokannut -wj- : 23.12.2009 19:32 |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Onnittelut leimasta. ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Toteutuksesta vai papereista? Mitään kuvia en ole ottanut tarkemmin mutta tulevan traction bar projektin yhteydessä voin ottaa
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Ja apusimpukkaa pysty tiputtaa 70mm alespäin hitsaamalla siihen palkin väliin. |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]()
[QUOTE=-wj-;626876]Haet 30x60 U palkkia lujal seinämällä. Siitä 15cm pätkät väliin. Älä tee mistää 2mm kamasta niinkun tähän autoon oli joku älypää tehnyt. Ei kestä.
Ja apusimpukkaa pysty tiputtaa 70mm alespäin hitsaamalla siihen palkin väliin.[/QUOTE helmat on jo laitettu 80x40mm palkista. ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Vaihda konttoria. Oman patrollin leimasin viime viikolla ja oli soat sun muut jutut tehty. Etsi jostain patrollin tekniset tiedot missä näkyy korkeudet sun muut mitat ja ei muuta ku konttorille. Mulla ne mittas kokonais korkeuden maasta katon korkeinpaan kohtaan ja leima tuli. Oli asiallinen katsastus mies. Korotusta tuli vain noin 7cm 205renkailla ja suorilla jousilla.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]()
Nyt kun tajus itekkin tuon vuosluvun tarkistaa ni visainen kysymys et onko tähän soa asiaan tullu muutosta? Iisalmessa ei kuulemma saa leimattu soa muutosta... hirmu itkemisellä sain grään 33 ku löyty rekisteri otteesta se 10r15 merkintä renkaista.
|
||||
|
||||
![]()
kyllä iisalmessa saa ja on leimattukin SOA.
|
|
||||
|
||||
![]()
Pittää vaihtoo konttoria...
|
||||
|
||||
![]()
Toissa kesänä kun grään kilipiä hajin marjahaasta niin tämä "maasturiexpertti" meinas kimppuun syöksyä ku mainihin hj61sen ja soan.
|
||||
|
||||
![]()
Juu. Oon kuullu muiltaki samaa... Mikähän trauma silläki lie?
|
|
||||
|
||||
![]()
ittekin asioinut marjahaassa siellä niin siellä on ainaki leimattu ja sano että ei ongelmaa. laittaavat merkinnän korkeudesta navasta kaareen.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Soan leimaus BJ:hin | Setä | Tekniikka & Jutustelu | 21 | 04.09.2009 12:33 |
Turbon leimaus BJ:hin? | Setä | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 19.08.2009 20:13 |
SOA hj60 leimaus? | nizzan | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 26.12.2006 22:41 |
suzukin soa:n leimaus | Poor | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 27.11.2006 22:48 |