![]() |
![]() |
|
O/M/V Varaosat ja tarvikkeet Autojen varaosat, sekä kaikki offitarvikkeet - vinssit, liinat, tunkit yms. tänne osastolle. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]()
onko eroo 410:n kaariin.sellaseen ois tossa valmiina pääkaari,takakaari ja etukaaret.laita sähköpostiosoittees vaikka mulle privaan ni laitan muutaman kuvan.
|
|
||||
|
||||
![]()
Mihinkäs hintaan sais sj413 High roofiin ulkopuoliset turva kaaret tai siis pelkät etummaisen, keskimmäisen ja takimmaisen kaaren väliputket ym. voin itse tehdä.
|
||||
|
||||
![]()
ei oo korkeekattoseen kaaria.auto malliks.
|
|
||||
|
||||
![]()
Mitähän ne mahtais maksaa? Ja kuinka kauan mahtais noin mennä?.
|
||||
|
||||
![]()
laitoin yv:tä
|
|
||||
|
||||
![]()
Joko oot saanu bj:n mittoja?
|
|
||||
|
||||
![]()
en. ei oo oluu yhtään bj:tä kaaritettavana.
|
|
||||
|
||||
![]()
Mä tuun sovituttamaan ton pätkäpajeron kaaria, kun saan sen siihen malliin et sopii sisälle.
![]()
|
|||
|
|||
![]()
Onkos G mesestä mittoja?
|
|
||||
|
||||
![]()
ei oo mittoja g meseen.
|
|
||||
|
||||
![]()
upitetaas vähän tätäkin kun tota aikaa taas ois.eli tehdään kaaria yms.auto malliksi.
myös pajeron gen1 korinkorotukset ja pajeron purkuosat. Viimeksi muokannut jupe69 : 04.08.2010 09:59 |
|
||||
|
||||
![]()
mitähän mahtais maksaa RJ:n -89 ulkopuoliset kaaret? vaik suunnillee samanlaiset ku Mud Diggeris?
Chevrolet Avalanche 8.1 Vortec 4x4 Audi A6 C7 3.0TDI QUATTRO SUZUKI KING QUAD 4x4 750 -09 varustettuna LITEFOOT telasarjalla -Dodge Ramcharger (offi-projekti) -Nissan Patrol SOA vm-88 -Scania 92RML vm-87 EX-Autokoulu "MC DONALDS" +liuta muita harraste ajoneuvoja WUOKSI OFFROAD |
|
||||
|
||||
![]()
se nyt riippuu vähän siitä ,että onko sulla helmapalkit mihin kaaret tulee kiinni vai miten oot sen kiinnityspuolen aatellu toteuttaa ja laitatko itse paikalle ja teet istutukset vai tehdäänkö täällä valmiiksi ?
|
|
||||
|
||||
![]()
no nyt kun olet varmaankin jo tehnyt nuihin Suzuki sj 410;n ulkopuolisia turvakaaria missä on cup hyväksytty pääkaari niin mihin hintaan lähtee tee se itse sarja? valmiiksi taivutetut mutta itse kasattavat/ hitsattavat?
|
|
||||
|
||||
![]()
privaa laitettu.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]()
Chevrolet Avalanche 8.1 Vortec 4x4 Audi A6 C7 3.0TDI QUATTRO SUZUKI KING QUAD 4x4 750 -09 varustettuna LITEFOOT telasarjalla -Dodge Ramcharger (offi-projekti) -Nissan Patrol SOA vm-88 -Scania 92RML vm-87 EX-Autokoulu "MC DONALDS" +liuta muita harraste ajoneuvoja WUOKSI OFFROAD |
|
||||
|
||||
![]()
laitettu privaa.
|
|
|||
|
|||
![]()
Mitä kustantais lavakaaret Taroon/Hiluxiin?
Eli siis Valmiit putket ilman asennusta... ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
minkä kokoista putkee tars olla,tuleeko vinotuet suoraan vai haluutko pätkan vaakaan ja sit siitä pokkaus lokarin päälle?
|
|
|||
|
|||
![]()
3" putki vois olla aika hyvä...jos onnistuu vaan? (mahd. järeä
![]() ![]() Edit: Muuttuuko hinta jos vinotukiin tulee noi suorat pätkät? ![]() Viimeksi muokannut AS13 : 14.08.2010 17:41 |
|
||||
|
||||
![]()
suurin putkikoko mitä tolla pokkarilla saa on 64mm.ei sillä oikeestaan oo hintaan juurikaan merkitystä , et onko niis se suora osuus.teetko istutukset itte ?
|
|
||||
|
||||
![]()
jotain kaariprojektia.
Viimeksi muokannut jupe69 : 19.08.2010 19:32 |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
jotain taas turattu.
Viimeksi muokannut jupe69 : 26.08.2010 20:23 |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Teen istutukset ite.. Sori ku on vähä vastaaminen kestäny.. ![]() se on ihan hyvän kokosta... pistä yv:llä vaiks hinta-arvio. Kiitos! ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
lapa team huittinen | jupe69 | Tapahtumat | 8 | 13.10.2009 15:51 |
Miksi palkki puskurit? | FunJam | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 24.07.2009 06:32 |
O:hj.n vaihdelaatikon palkki | kares | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 7 | 10.02.2006 14:20 |
O: LJ 70 laatikon kannatin palkki | O/M/V Muut | 0 | 11.10.2005 08:49 | |
Palkki puskuri? | ¤Offi-Osku¤ | Tekniikka & Jutustelu | 23 | 03.07.2005 22:14 |