![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() Miksi palkki puskurit?Tässä vaikka yksi hyvä syy.. Läjästä tippui vähän kuraa ooppelin konepellille, en huomannut muuta ;-) Kuvasta ei näy mutta syyläri otti sen verran kipiää, että pallosalama laski alleen. Omistaja myönsi rehdisti virheensä ja kun mulla ei sen kummemmin vaateita tullut mieleen, vaihdettiin numeroita ja jatkoin matkaa.
Horsepower and Drag Racing www.facebook.com/FunJamRacing Ajoneuvojen loppukäyttäjä.. Heppatytön Hodari: HDJ -90, Emännän kauppakassi Rotkelo: Ramcharger -80 , bulevardisportti. HillCruiser: Hilux - 83, vaiheessa (väliaikaisvainaa) Valppivanhus: -64 avo safarointi väline (väliaikaisvainaa) Lehmä: Trailduster -76 Exiä C306:Kuorkkikrossivoittaja Protector: Avoläjä TuninkiBertta: -80 Pätkis: pätkäpatrolli -82 Urbo HJ Runkkupallero: Takapihalle raiskattu Pahero Esory Viimeksi muokannut FunJam : 22.07.2009 20:06 |
|
||||
|
||||
![]()
huomenna kutsu setä-polisin luo, jos ei ole jo soittanut.
itselle kävi vähän vastaava tilanne, syy miksi setä-poliisi otti yhteyttä oli että kasko korvas vastapuolen ajokin korjauksen. |
|
||||
|
||||
![]()
Ei poliiseja kiinnosta, jos niitä ei oo kutsuttu paikalle eikä oo henkilövahinkoja sattunu...
Peruutin rangella taannoin wolkkarin keulan paskaks, eikä ihmekyllä siinäkään tapauksessa käyny maasturille mitn |
|
||||
|
||||
![]()
Niihän se vaan on... Mutta kun syyllinen tekee vahinkoilmoituksen ja se voi kestää jopa muutaman kuukauden, ei valitettavasti vakuutusyhtiö ota asiaa korvaskäsittelyyn, ennenkuin ilmoitus on tehty. Kaikkein paras on kun pitää vahinkoilmoitusta aina mukana autossa ja ottaa siihen HETI allekirjoituksen että myöntää syyllisyytensä ja sitten vielä pari todistajaa sille että vastapuoli myöntää syyllisyytensä, sitten HETI vahinkotarkastukseen ja auto korjaamolle ja samalla anoo tai pyytää sijaisautoa, jos tarvii sitä välttämättä töissään.
Näin minä teen, kun on menty jopa käräjille saakka jälkeenpäin. Jos ei ole vahinkoilmoitusta mukana riittää kun laittaa autojen tiedot ja kuljettajien tiedot ja siihen lopuksi se että vastapuoli myöntää syyllisyytensä ja allekirjoitus ja nimen selvennys, päivämäärä ja kellonaika. Ai niin ne puskurit, jotta voi nojailla vaikka "varovasti" puuhun
Quot homines, tot sententiae. Ne sutor supra crepidem Koeta välttää halpoja kopioita Viimeksi muokannut sjeeppi : 23.07.2009 11:47 |
|
||||
|
||||
![]()
Mua ei sinäänsä haittaa vaikka syyllinen panttaisi ilmoitusta maailman tappiin, kun itse oli ainoa vahingon kärsinyt. Ja jos setäsinisen juttusilla pitää poiketa, niin sekään ei haittaa, saanpa hyvän syyn lintsata duunista ;-)
Horsepower and Drag Racing www.facebook.com/FunJamRacing Ajoneuvojen loppukäyttäjä.. Heppatytön Hodari: HDJ -90, Emännän kauppakassi Rotkelo: Ramcharger -80 , bulevardisportti. HillCruiser: Hilux - 83, vaiheessa (väliaikaisvainaa) Valppivanhus: -64 avo safarointi väline (väliaikaisvainaa) Lehmä: Trailduster -76 Exiä C306:Kuorkkikrossivoittaja Protector: Avoläjä TuninkiBertta: -80 Pätkis: pätkäpatrolli -82 Urbo HJ Runkkupallero: Takapihalle raiskattu Pahero Esory |
|
|||
|
|||
![]() Ja vielä syyllisyydestä...
Ei sillä syyllisyyden myöntämisellä kolaripaikalla ole mitään väliä: Sen voi aina perua jos tulee toisiin ajatuksiin!
Hessu |
|
||||
|
||||
![]()
Aika hankala on kaverin musta syyllistä veivata, jos luistelee yksisuuntaisen rampin päässä persiiseen. Toki jos tilanne olisi ollut jotenkin epäselvä, olisi juttua mietitty paikan päällä pidempään.
Mutsin päälle ajoi kaupan parkkiksella opettaja, joka myönsi virheensä. Seuraavana päivänä asemalle, jossa todettiin että molemmat maksaa omat viulunsa. Opettajiin ei pidä luottaa!
Horsepower and Drag Racing www.facebook.com/FunJamRacing Ajoneuvojen loppukäyttäjä.. Heppatytön Hodari: HDJ -90, Emännän kauppakassi Rotkelo: Ramcharger -80 , bulevardisportti. HillCruiser: Hilux - 83, vaiheessa (väliaikaisvainaa) Valppivanhus: -64 avo safarointi väline (väliaikaisvainaa) Lehmä: Trailduster -76 Exiä C306:Kuorkkikrossivoittaja Protector: Avoläjä TuninkiBertta: -80 Pätkis: pätkäpatrolli -82 Urbo HJ Runkkupallero: Takapihalle raiskattu Pahero Esory |
|
||||
|
||||
![]()
vakuutus yhtiö vaatii toisinaan tietoa vasta puolesta. ja joskus jopa poliisilta paperin, ennen kun asia tutkitaan vahinkotarkastajan luona.
naapurin poju ajo pihassa mun auton perään ja sen tuuninki hirmusta meni lasikuidut palasiksi. mul postu lumet. poju meni yhtiöön näytään hirmuaansa, setä kysy mis poliisin pöytäkirja, setä-poliisi soitti mulle ja pyysi käymään. nimi paperiin ja pojun hirmu sai tarkistuksen, sit uudet lasikuidun palat. mutta olis kiva nähdä kuva siittä sun palkki-puskurista ? josta koko juttu sai alun kirjoittelulle.
|
||||
|
||||
![]() Onko näin !!!Lainaus:
Se on nyt ihan turhaa kirjoitella tänne, mitä kukin saa tehdä tai voi tehdä, asiat vaan on näin miten olen aikaisemmin tästä kirjoittanut, kokemuksia on tullut jo muutamasta ns. "ihmetapahtumasta" Esim. yks kaveri ajoi kolmion takaa suoraan kylkeen, itse olin joutunut pysähtymään jalankulkijan vuoksi. No kaveri tunnusti syyllisyytensä tottakai heti, nimet paperiin ja menoksi. Minun auto meni lunastukseen ja sain korvaukset. Sitten se vastapuoli ensin väitti ettei ollut ajanutkaan kyseistä autoa, kun se ei ollutkaan hänen, minulla ei ollut ajovaloja päällä ja ehkä olin ollut vielä humalassa, nämä jutut kuulin vakuutusyhtiöltä myöhemmin, no vakuutusyhtiö hoiteli käräjät ja vastapuoli kärsi vielä enemmän, no näin mulle on käynyt ja vakuutusyhtiössä sanottiin että kun kolaripaikalla tekee ilmoituksen ja pyytää todistajien allekirjoituksen paperiin niin sen jälkeen ei tarvitse tehdä itse mitään, ei edes käydä poliisi asemalla.
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
miksi!miksi!patrollin kytkin asiaa voi keutana | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 24.04.2006 19:18 | |
O:hj.n vaihdelaatikon palkki | kares | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 7 | 10.02.2006 14:20 |
O: LJ 70 laatikon kannatin palkki | O/M/V Muut | 0 | 11.10.2005 08:49 | |
Palkki puskuri? | ¤Offi-Osku¤ | Tekniikka & Jutustelu | 23 | 03.07.2005 22:14 |
Miksi poltat? Miksi kannattaa lopettaa? | MäIte | Health | 0 | 05.05.2002 17:56 |