![]() |
lapa team:turvakaaret,palkki puskurit yms..
1 Liiteet
Lapa team rakentelee nyt autoon kuin autoon ,turvakaaria sisä tai ulkopuoliset, asennettuna tai itse asentaen , lavakaaret , helmapalkit paikalleen asennettuna,putki tai palkki puskurit,vinssien asennukset ym..kysy lisää hinnat alk.50e. putken ulkohalk. 48mm. seinämävahvuus 3.2mm.
|
Paljo maksaa sj410 ulkopuoliset turvakaaret -6-piste.
|
no sehän nyt riippuu siitä,että laitatko paikalle itse,eli teet sovitukset putkien päihin.ja hitsailet kehikon kasaan. vai asennettuna?eli auto tänne ni saat asennettuna ja hitsattuna.onko autossa helmapalkit paikalla? joihin kehikon saa kiinnitettyä,jos haluat oikein sääntöjen mukaiset ni tarvii vielä pääkaaren sisälle erikseen.
|
No jos pelkät taivutetut osat eli etu-keski ja takakaari , väliputket ja sovitukset tekisin itte. Ei kai se nyt enään sisälle tartte mitään pääkaarta jos pihalla on ?
|
Lainaus:
|
Olex sää ruvennu Luuppalan kans kilpaileen :)
|
[QUOTE=Rekisteröimätön;612440]No jos pelkät taivutetut osat eli etu-keski ja takakaari , väliputket ja sovitukset tekisin itte. Ei kai se nyt enään sisälle tartte mitään pääkaarta jos pihalla on ?[/QU
|
en oo .me tehdään näitä vaan tällai harrastukseks.tässä lomautuksien ajankuluks.
|
Minkähän kilpailun säännöistä tää puhutaan ?? Ainakin suunnistukseen kelpaa ulkopuolisetkin.
|
joo suunnistukseen kelpaa, se on ns. luokittelematon ( turvakehikko ) .
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
moro ! kaverin puolesta kyselen miten pikaisesti sais rankeen palkit eteen, taakse ja siville ?
eteen pitäs saada vielä vinssi kiini. tämä oli alustava kysymys. |
laitoin yv:tä.
flunssat ois sairasteltu.ens viikolla tehdään ainaskin jokunen sarja suzukin ja pajeron kaaria. |
Löytyskö mihin hintaan vinssipuskinta Nissanin D21:sen keulalle? Entäs GEN1:sen Pajeron keulaan?
|
Lainaus:
|
mikäs on tilanne SJ413 kaarien kanssa? Onko valmista rakennussarjaa olemassa.... jos ite kiinnittelit.
http://vilkutin.1g.fi/kuvat/Off-Road/2009/korotettu.jpg |
Lainaus:
|
Mites olisi -79 Jeep Wagoneeriin sisäpuoliset kaaret, kahdella pääkaarella että saa takapenkkiläisillekin tukea ja turvaa? Vain taivutus, itse hitsaillaan paikalleen.
|
ei oo wagoneeriin mittoja.tarvisin auton malliks.
|
Jos ja kun saat tehtyä ekan version, niin pistä hintaa näkyviin. Kiinnostaa myös Wagon kaaret sisäpuolelle itse kiinnitettäväksi.
Huittinen ei täältä Mynälävestä katsottuna ole ihan niin kaukana kuin Ii, niin toi 78 Wago kelvannee malliksi jos tarvitaan. Pistäkää viestiä jos homma etenee. |
Lainaus:
|
Ulkopuolisia kaaria olen minä vailla... SJ413
|
Sivu luotu: 11:41 (GMT +2). |