![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#12
|
|||
|
|||
![]() Siis hukkaportti pakopesässä?
Noista "uudemmista" mitsun turbodieseleistä ei juurikaan kokemusta....
Mutta olisko nyt pakopesästä, hukkaportin läpän tiivistepinnasta lähtenyt pikkasen materiaa? vaikka sen verran, että naula menee läpi? toki sulkuläppäkin voi palaa/vääntyä pilalle, mutta käsittääkseni harvinaisempaa? Siis nouseeko ahtopaineet vaisuhkosti, verrattuna kunnossaolevaan? Ei olisi ensimmäinen hukkaportillinen ahdin, jossa k.o ongelma. (ja kallis korjata, myös vaihtaa tehdaskunnostettuun, muutama satanen lisää vaihtomaksuun, jos pesä halki?tarkista, että pantti sekä vanha ahdin että pantti ei jää maailmalle, siis kokonainen tarvikeahdin kehiin, jos ehyttä alkuperäistä ei löydy, ja kuten sanottu tuo hukkaportin aukon halkeaminen on suht yleistä, aina omistaja ei välttämättä edes tiedä k.o viasta) |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Pajeron ahdot... | jyrden | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 29.01.2012 21:31 |
Pajerosta ahdot hukassa | japanian rauta | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 10.05.2009 20:13 |
Pajeron ahdot TD04 -> TC05 | sds500 | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 26.09.2007 06:30 |
LJ:n ahdot alunperin. | Kumikameli | Tekniikka & Jutustelu | 19 | 27.07.2007 18:18 |
ahdot? | toppa | Tekniikka & Jutustelu | 36 | 27.04.2005 20:49 |