Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Tekniikka & Jutustelu (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=150)
-   -   pajeron ahdot (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=110195)

Pätkäpajero 74 26.04.2013 15:04

pajeron ahdot
 
nyt meni peukalo suuhun pajeron ahtoja kun piti nostella niin en saanu kun 0.8 nouseen.syöttöä rukkasin ja kellon tankon lyhensin tappiin ja vähä viel sitä mutkaa jyrkemmäks väänsin:) mut nyt loppu sit järki kun 1.2 tavottelin et rupeeko toi turbo oleen loppu vai mikä on vikana.

NorthRider 26.04.2013 15:07

Minun pitäs taas saaha ne tuolta 1.7 sinne 1-1.2 :D

JJ90 26.04.2013 16:24

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Pätkäpajero 74 (Viesti 999577)
nyt meni peukalo suuhun pajeron ahtoja kun piti nostella niin en saanu kun 0.8 nouseen.syöttöä rukkasin ja kellon tankon lyhensin tappiin ja vähä viel sitä mutkaa jyrkemmäks väänsin:) mut nyt loppu sit järki kun 1.2 tavottelin et rupeeko toi turbo oleen loppu vai mikä on vikana.

Onks imusarjassa se pop-uppi paikallaan? Sehän puhaltaa ylimääräset ulos, painerajaa en nyt muista...

wuntzikka 26.04.2013 17:04

itelläin röpötti niin perkeleesti se venttiili, raja tais olla joku 0.6-0.8 bar.

kyllä se vissii jonku reilun kilon otti paineita silloin, maantiellä oikeastaan jatkuvasti se 0.8bar. ja sitten alakerta sanoikin työskentely sopimuksen irti...

Pätkäpajero 74 26.04.2013 17:23

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja JJ90 (Viesti 999591)
Onks imusarjassa se pop-uppi paikallaan? Sehän puhaltaa ylimääräset ulos, painerajaa en nyt muista...

siinä on tulppa.vaikka lukkopihdeil pistin pistin hukkaportin letkun tukkoon ei paineet noussu ku 0.8

jupe69 26.04.2013 17:29

muista lisätä syöttöö kans ,ei se muuten ahda !!!!!!

Pätkäpajero 74 26.04.2013 17:40

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja jupe69 (Viesti 999618)
muista lisätä syöttöö kans ,ei se muuten ahda !!!!!!

juu kyl soppaa saa kun savua tulee

khn81 26.04.2013 18:09

Onko hukkaportti jotenkin jumissa tai mittari näyttää väärin? Ylipaineventtiili kestää 1.15 bar.

Pätkäpajero 74 26.04.2013 18:29

mittari on uus et kyl se varmaa oikein näyttää.ei se kyl letkujakaan kovin turvota

jupe69 26.04.2013 18:30

tuu hakee multa toinen turbo siihen !!

NorthRider 26.04.2013 18:51

Tämän vois siirtää tuonne pajeroitten viat ja korjaukset osastolle!:rolleyes::)

BJ-40/76 26.04.2013 22:51

Siis hukkaportti pakopesässä?
 
Noista "uudemmista" mitsun turbodieseleistä ei juurikaan kokemusta....

Mutta olisko nyt pakopesästä, hukkaportin läpän tiivistepinnasta lähtenyt pikkasen materiaa? vaikka sen verran, että naula menee läpi? toki sulkuläppäkin voi palaa/vääntyä pilalle, mutta käsittääkseni harvinaisempaa?

Siis nouseeko ahtopaineet vaisuhkosti, verrattuna kunnossaolevaan?

Ei olisi ensimmäinen hukkaportillinen ahdin, jossa k.o ongelma. (ja kallis korjata, myös vaihtaa tehdaskunnostettuun, muutama satanen lisää vaihtomaksuun, jos pesä halki?tarkista, että pantti sekä vanha ahdin että pantti ei jää maailmalle, siis kokonainen tarvikeahdin kehiin, jos ehyttä alkuperäistä ei löydy, ja kuten sanottu tuo hukkaportin aukon halkeaminen on suht yleistä, aina omistaja ei välttämättä edes tiedä k.o viasta)

BJ-40/76 26.04.2013 22:57

Siis hukkaportti pakopesässä?
 
Noista "uudemmista" mitsun turbodieseleistä ei juurikaan kokemusta....

Mutta olisko nyt pakopesästä, hukkaportin läpän tiivistepinnasta lähtenyt pikkasen materiaa? vaikka sen verran, että naula menee läpi? toki sulkuläppäkin voi palaa/vääntyä pilalle, mutta käsittääkseni harvinaisempaa?

Siis nouseeko ahtopaineet vaisuhkosti, verrattuna kunnossaolevaan?

Ei olisi ensimmäinen hukkaportillinen ahdin, jossa k.o ongelma. (ja kallis korjata, myös vaihtaa tehdaskunnostettuun, muutama satanen lisää vaihtomaksuun, jos pesä halki?tarkista, että pantti sekä vanha ahdin että pantti ei jää maailmalle, siis kokonainen tarvikeahdin kehiin, jos ehyttä alkuperäistä ei löydy, ja kuten sanottu tuo hukkaportin aukon halkeaminen on suht yleistä, aina omistaja ei välttämättä edes tiedä k.o viasta)


Sivu luotu: 10:54 (GMT +2).