![]() |
pajeron ahdot
nyt meni peukalo suuhun pajeron ahtoja kun piti nostella niin en saanu kun 0.8 nouseen.syöttöä rukkasin ja kellon tankon lyhensin tappiin ja vähä viel sitä mutkaa jyrkemmäks väänsin:) mut nyt loppu sit järki kun 1.2 tavottelin et rupeeko toi turbo oleen loppu vai mikä on vikana.
|
Minun pitäs taas saaha ne tuolta 1.7 sinne 1-1.2 :D
|
Lainaus:
|
itelläin röpötti niin perkeleesti se venttiili, raja tais olla joku 0.6-0.8 bar.
kyllä se vissii jonku reilun kilon otti paineita silloin, maantiellä oikeastaan jatkuvasti se 0.8bar. ja sitten alakerta sanoikin työskentely sopimuksen irti... |
Lainaus:
|
muista lisätä syöttöö kans ,ei se muuten ahda !!!!!!
|
Lainaus:
|
Onko hukkaportti jotenkin jumissa tai mittari näyttää väärin? Ylipaineventtiili kestää 1.15 bar.
|
mittari on uus et kyl se varmaa oikein näyttää.ei se kyl letkujakaan kovin turvota
|
tuu hakee multa toinen turbo siihen !!
|
Tämän vois siirtää tuonne pajeroitten viat ja korjaukset osastolle!:rolleyes::)
|
Siis hukkaportti pakopesässä?
Noista "uudemmista" mitsun turbodieseleistä ei juurikaan kokemusta....
Mutta olisko nyt pakopesästä, hukkaportin läpän tiivistepinnasta lähtenyt pikkasen materiaa? vaikka sen verran, että naula menee läpi? toki sulkuläppäkin voi palaa/vääntyä pilalle, mutta käsittääkseni harvinaisempaa? Siis nouseeko ahtopaineet vaisuhkosti, verrattuna kunnossaolevaan? Ei olisi ensimmäinen hukkaportillinen ahdin, jossa k.o ongelma. (ja kallis korjata, myös vaihtaa tehdaskunnostettuun, muutama satanen lisää vaihtomaksuun, jos pesä halki?tarkista, että pantti sekä vanha ahdin että pantti ei jää maailmalle, siis kokonainen tarvikeahdin kehiin, jos ehyttä alkuperäistä ei löydy, ja kuten sanottu tuo hukkaportin aukon halkeaminen on suht yleistä, aina omistaja ei välttämättä edes tiedä k.o viasta) |
Siis hukkaportti pakopesässä?
Noista "uudemmista" mitsun turbodieseleistä ei juurikaan kokemusta....
Mutta olisko nyt pakopesästä, hukkaportin läpän tiivistepinnasta lähtenyt pikkasen materiaa? vaikka sen verran, että naula menee läpi? toki sulkuläppäkin voi palaa/vääntyä pilalle, mutta käsittääkseni harvinaisempaa? Siis nouseeko ahtopaineet vaisuhkosti, verrattuna kunnossaolevaan? Ei olisi ensimmäinen hukkaportillinen ahdin, jossa k.o ongelma. (ja kallis korjata, myös vaihtaa tehdaskunnostettuun, muutama satanen lisää vaihtomaksuun, jos pesä halki?tarkista, että pantti sekä vanha ahdin että pantti ei jää maailmalle, siis kokonainen tarvikeahdin kehiin, jos ehyttä alkuperäistä ei löydy, ja kuten sanottu tuo hukkaportin aukon halkeaminen on suht yleistä, aina omistaja ei välttämättä edes tiedä k.o viasta) |
Sivu luotu: 10:54 (GMT +2). |