Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L
Millähän perusteella puhelinyhtiö perii etukäteen maksua palvelusta mitä ei ole käytetty? Ja millä perusteella se voi pistää asian perintään ja edelleen ulosottoon niin että luottotiedot lähtee?
Jos tulis ittelle tollanen lasku puhelinyhtiöltä niin maksamatta jäisi olisi mikä vain määräaikainen sopimus tjsp.. eli soitto firmaan ja toteasin että pitäkäähän tunkkinne, rahoja ette näe eikä tartte tätä liittymää kauempaa pitää auki. Ei firmat ihan miten vaan voi ehtoja sanella, eikä varsinkaan perusteettomasti rahaa etukäteen periä.
Jotkut puhelinyhtiöt (sekä muutkin yritykset jotka tarjoavat jotain palvelua ja veloittavat siitä vasta jälkikäteen) voivat kyllä vaatia jo luottotietonsa menettäneiltä etukäteismaksua ettei jää laskuja pystytn. Se muistaakseni on ihan laillista touhua.
|
Siis en väittänyt, että tuon vakuusmaksun takia olisi mennyt luottotiedot; Asiakkaan luottotiedot oli mennyt jo aikaisemmin. (hivenen huonolla sanavalinnalla sanottu)
Ja jos olet allekirjoittanut sopimuksen, missä tuo vakuusmaksu on sovittu, niin silloin tuosta revitystä laskusta voi kuulua jälkeenpäin.... ja jos aina repii kirjeet, niin VOI löytää itsensä ulosotosta
Tarkista sopparista, mitä on sovittu, ja onko tuo vakuusmaksu edellytys sopimuksen syntymiseen. ja sitten soita asiakaspalveluun, eiköhän sieltä ala selviämään.