![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Tolleen saa jousien korotuksen + korin korotuksen yhteismäärän mitattua.
__________________
Tumpula Racing Team |
#3
|
||||
|
||||
![]()
No niin kyllä navasta kaareenkin.
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
Eikös tollainen ole kovin helppo hitsatakin eikä tule ongelmia pikku "osumissa"?
__________________
Arguing with an engineer is a lot like wrestling in the mud with a pig, after a couple of hours you realize the pig likes it. |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Onkos tässä nyt se, että pienentää kaaria niin saa korkeamman korotuksen?
Harvemminhan se taitaa keskeltä kaarta kiinni nipistellä?
__________________
Positiivinen rasismi? Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Toki saa mutta noita kaaria tupataan vähän isonnella, niin mittaukset on mitä on
![]()
__________________
Tumpula Racing Team |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Lainaus:
Katsuri sanoi, et sit mitataan ja merkataan uudet mitat, kun levityskin pitää merkata otteeseen kun auton leveys muuttuu. Kysyin et pitääkö tuoda sit taas näytille niin totes että katotaan sit samalla seuraavan vuoskikatsastuksen yhteydessä ![]()
__________________
---------------------------------------- If it works, tear it apart and find out why! https://roverfriends.fi/palsta/ ![]() 3 Amigos-never travel alone |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Kannattaisko leikellä kaaret ennen katsastusta?? Katsastuksen jälkeen voi sitten korotella lisää, kunhan muistaa laittaa kaariin lisää materiaalia jotta mitta säilyy......
__________________
PERKELE! Pääsponsori---> Joki-Pub
Lahjattomat lukottaa |
#9
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Saahan sen tietty kaataa tunkillakin... ![]() NHF!
__________________
If idiots could fly, internet would be an airport. |
#10
|
|||
|
|||
![]()
Ottia tuota nuin...
Miten tuon auton korotus oikein mulla lasketaan kun rekisteriotteessa ei lue mitään alkuperäistä korkeutta? Onko mulla nyt käsissäni joku kultakaivos mitä saa korottaa niin paljon kuin haluaa ja sanoo vaan katsastuksessa että tämmönen se on aina ollut? ![]()
__________________
Jos pyörä ei vedä, se hidastaa. |
#11
|
||||
|
||||
![]()
Kannattasko olla möläyttämättä kaikkia aivopieruja ettei taas tiukata lakia väärinkäytösten johdosta?
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Mitä kuorma-auton rungon ja apurungon väliin? | Heikki L | Chit-Chat | 9 | 18.10.2012 20:20 |
M: Nokia 5500 sport + GPS-palikka ja PC-ratti | greensj | O/M/V Muut | 1 | 21.04.2007 18:28 |
o:korin ja rungon väliin korotuspalat | tiku83 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 04.09.2006 15:18 |
HJ60 puslat rungon ja korin väliin 12kpl | Country-Jake | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 09.03.2006 20:56 |
King Cap korotus? riipukkeella vai palikka väliin? | petr | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 18.11.2004 19:15 |