![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Ainakin mun range 37" ja jeepin akseleilla oli aika raskas vaikka pumppurin vaihdettiin tuoreempaan. Edessä oli pikkusen tiukattu kitka. Ainoa auto mistä oon mettässä saanut simpukan pysty akselin kiertymään niin että renkaat meni suoraan tai oikealle. Eli en laittais käyttöön noita.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ei täs muuten kyselyikä vaivais, mutta kun noi ohjaus osat olis jo rungossa valmiiks kiinni, niin mietin vaan jo ennakkoon, että pärjääkö sillä ohjauksella maastossa, jos vaikka etuakseliin lipsahtaa kemppilukko ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Roverin ohjauskamoista maastokäytössä ei oo kokemusta muuta kun tehostamattomana.
Kyllä jenkki on jees.
|
|||
|
|||
![]()
Mulla oli joskus porttaali Rangesssa oma simpukka ja Letukan pumppu, ja hyvin käänty 37 Irokki.
|
|
||||
|
||||
![]()
Niin kuin PEE asian tiivisti, niin ei oikeen huvita maastossa paikallaan defen renkaitä kännellä.
Tosin mulla hankaa vastaan varmaan eniten 10" vanteet, jotka levittävät aika rajusti ulospäin. Jostain netin syövereistä luin, että alkuperäinen simpukka pullauttaa tiivisteet, jos paineita liikaa nostaa. Seuraava kokeilu on: http://www.paddockspares.com/anr2157...ufacturer.html ja http://shop.challenger4x4.com/discov...-kit-518-p.asp TEMÄHIK |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
o:rangen ohjaustehostin | ranver | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 7 | 18.03.2007 17:34 |
rangen ohjaustehostin.. | mauno | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 18.12.2006 04:42 |
M/V:Rangen ohjaustehostin täyd. ***MYYTY*** | Traveler | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 8 | 05.03.2006 23:09 |
O:Rangen ohjaustehostin | pate72 | O/M/V Muut | 0 | 04.12.2004 13:36 |
Rangen ohjaustehostin | nelari | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 21.08.2003 12:42 |