Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 14.04.2013, 18:18
hiluvitkutin:n Avatar
hiluvitkutin hiluvitkutin ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 31.12.07
Sijainti: keitele, Finland.
Viestit: 2.366
Perusasetus

Paa ohjausiskari akseliin ja raidetankoon kiinni.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 14.04.2013, 18:29
Janne1986:n Avatar
Janne1986 Janne1986 ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 30.08.08
Sijainti: hamina
Viestit: 958
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja hiluvitkutin Näytä viesti
Paa ohjausiskari akseliin ja raidetankoon kiinni.
Sekään ei välttämättä auta.
Ainakaan omassa patrollissa ei ihan suurta hyötyä ollut.
Kun simpukalta tuleva varsi tulee niin yläviistosta että käy herkästi sen takia vatkaamaan.
Isot pojat kehuvat hydrauli ohjausta.
Tai voihan sitä simpukkaa laskea sieltä rungosta jos se vähän auttaisi.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 14.04.2013, 19:10
nalle00:n Avatar
nalle00 nalle00 ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 07.01.12
Sijainti: Kemi
Viestit: 661
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Janne1986 Näytä viesti
Sekään ei välttämättä auta.
Ainakaan omassa patrollissa ei ihan suurta hyötyä ollut.
Kun simpukalta tuleva varsi tulee niin yläviistosta että käy herkästi sen takia vatkaamaan.
Isot pojat kehuvat hydrauli ohjausta.
Tai voihan sitä simpukkaa laskea sieltä rungosta jos se vähän auttaisi.
No joo toihydrauliohjaus vaan vois katsastumiehessä herättää ristiriitaisia tunteita

Joo toi vatkaaminen pitäs kyllä koittaa saada jollain konsita kuriin. on sen eteen tehty töitä tiukattu ja vaihdeltu puslia ja hetken jo luulin siittä päässeeni oli vissiin vaan pari hyvää päivää.

Alkaa oleen senverran käyty läpi että tonne simpukan välyksiin seuraavaksi puututaan ja ehkäpä sitä samalla vois laske alaspäinkin jos siittä jotain apua olis.

Mielummin koittasin kuitenkin saada ton vatkaamisen loppumaan ilman että alan lisäileen ohjusiskareita mutta jos ei muu auta niin sitten se on tehtävä
__________________
Tatsuni on mun ratsuni
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 14.04.2013, 19:27
Sami89:n Avatar
Sami89 Sami89 on kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.02.11
Sijainti: Kotka
Viestit: 3.343
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja nalle00 Näytä viesti
No joo toihydrauliohjaus vaan vois katsastumiehessä herättää ristiriitaisia tunteita

Joo toi vatkaaminen pitäs kyllä koittaa saada jollain konsita kuriin. on sen eteen tehty töitä tiukattu ja vaihdeltu puslia ja hetken jo luulin siittä päässeeni oli vissiin vaan pari hyvää päivää.

Alkaa oleen senverran käyty läpi että tonne simpukan välyksiin seuraavaksi puututaan ja ehkäpä sitä samalla vois laske alaspäinkin jos siittä jotain apua olis.

Mielummin koittasin kuitenkin saada ton vatkaamisen loppumaan ilman että alan lisäileen ohjusiskareita mutta jos ei muu auta niin sitten se on tehtävä
Entäs hydroassistentti? Ajaa ohjausiskarin tehtävän, tuo kivasti lisää voimaa kääntämisee ja on kaiken lisäks viel leimakelponen..
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 14.04.2013, 19:33
smgt:n Avatar
smgt smgt ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 10.01.12
Sijainti: kajaani
Viestit: 1.696
Perusasetus

multa loppu tatsunissa vatkaus ku otin renkaista vedet pois.
toisessa eturenkaassa oli varmaan 3litraa vettä D
rengas paineita puottamalla 1 -> 0,7 vähenti kans.
__________________
Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, tuntuu vähän siltä, että turha työ menee hukkaan!
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 14.04.2013, 19:37
nalle00:n Avatar
nalle00 nalle00 ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 07.01.12
Sijainti: Kemi
Viestit: 661
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja smgt Näytä viesti
multa loppu tatsunissa vatkaus ku otin renkaista vedet pois.
toisessa eturenkaassa oli varmaan 3litraa vettä D
rengas paineita puottamalla 1 -> 0,7 vähenti kans.
Tuokin voi olla mahdollista mut toisaalta senhän pitäs 60 vauhdissa olla jo niin tasasesti seinille levinny että toimii vaan tasapainottajana
__________________
Tatsuni on mun ratsuni
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 14.04.2013, 20:13
smgt:n Avatar
smgt smgt ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 10.01.12
Sijainti: kajaani
Viestit: 1.696
Perusasetus

niin se tekee.
mutta kun ajat sen pyörän kuoppaan niin sen ominaisuudet muuttuu yllättävän nopeesti
eikä yhtään positiivisesti...
__________________
Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, tuntuu vähän siltä, että turha työ menee hukkaan!
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 14.04.2013, 22:16
tapsa4x4:n Avatar
tapsa4x4 tapsa4x4 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.02.03
Sijainti: lahti/hollola, Finland.
Viestit: 9.826
Wink

Mulla on vuosia pelannut hyvin patrollin orgineeli simpukka volvon akseleilla ja 39 renkailla. pumppuna ollut koko ajan chevyn saginava josta nostettu painetta ja tuottoa.

oon jopa kerran purkanut ja kasannut sen ihan itse.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostettu hj,n simpukka japi84 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 18.12.2010 08:55
Ostetaan LJ-70:n simpukka tttreg O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 19.08.2009 09:56
Hdj:in simpukka Bj:hin? metsästäjä Tekniikka & Jutustelu 1 20.02.2007 14:58
Simpukka Mutamies Tekniikka & Jutustelu 5 16.08.2004 20:40
O:LJ:n simpukka toizukenzu O/M/V Muut 0 12.03.2003 20:44


Sivu luotu: 06:19 (GMT +2).