Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Tekniikka & Jutustelu (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=150)
-   -   160 Patrol simpukka propleemi (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=79810)

Samsonite 09.01.2011 23:47

160 Patrol simpukka propleemi
 
Hermo rupee menemään kyseisen elimen kera.

- Vika: tehostusta vasemmalle ei yhtään ja oikeelle hiukan.

- Öljyt vaihettu (ATF 220) (ilmattu ja hierottu.)
- Pumppu vaihettu. (ei muutosta mihinkään)
- Öljy kiertää. (paluuletkusta tulee kunnolla, paineesta en tiiä)

Sokerina pohjalla; vaihoin toisen simpukan ja siitä leikkas tehostinmäntä samantien kiinni ? Ohjauksen keskikohtaan. :D

Ja kysymyksiä:

1. Onko kokemusta ameriikan voimasimpukoitten sovittamisesta patrolliin, esim. vanin tai ramin ?
2. Gr:n simpukka olis aussivoorumin mukaan vahvempi ?
3. Saginavin pumppu jostain lotkosta on ilmeisesti hiukan vahvempi kuin oma ?

Ite eppäilen että tuo oma simpukka kusee läpi, oikeelle tehostaa kun sillon se öljy ohjautuu sinne männän taakse. Sitä en käsitä miten se toinen hirtti jumiin.

http://i267.photobucket.com/albums/i...u/DSCF7586.jpg

nalle00 14.04.2013 15:42

Tässä olen etsiny patrollista syytä woblaukselle ja puslia vaihellu mutta ei mitään apua. Simpukassa nyt on jonkinverran klapia joten 2 kysymystä

A. voisko tuo olla syyllinen woblaukselle.

B. onko mitään muuta tehävissä kun simpukan uusiminen voiko totenkin kirrata.

en ole viellä tarkemmin tutkinut onko väljä boorissa vaikko ihan simpukassa sisällä mutta kädellä tuntee että siittä on vähän väljää kun toinen kääntelee rattia.

Samsonite 14.04.2013 17:17

Siitä päältä lukkomutteri auki ja säätämään ruuvista. Olikohan viel sillee päin että aukipäin välys pienenee? Paljoo ei kannata tiukata, palautus loppuu ohjauksesta ja sithä se ei mee suoraan hetkeekään......

Mie vaihoin omaan koko ohjauksen (pumpun,simpukan jne.) suutuspäissään yhtenä könttänä, en ees ottanut letkuja irti missään vaiheessa. :D

nalle00 14.04.2013 17:35

Pitääpä huomenna alkaa tutkaileen tarkemmin ja koittaa vähän säätää jos sillä alkais pysyyn tiellä

hiluvitkutin 14.04.2013 18:18

Paa ohjausiskari akseliin ja raidetankoon kiinni.

Janne1986 14.04.2013 18:29

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja hiluvitkutin (Viesti 995016)
Paa ohjausiskari akseliin ja raidetankoon kiinni.

Sekään ei välttämättä auta.
Ainakaan omassa patrollissa ei ihan suurta hyötyä ollut.
Kun simpukalta tuleva varsi tulee niin yläviistosta että käy herkästi sen takia vatkaamaan.
Isot pojat kehuvat hydrauli ohjausta.:)
Tai voihan sitä simpukkaa laskea sieltä rungosta jos se vähän auttaisi.

nalle00 14.04.2013 19:10

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Janne1986 (Viesti 995020)
Sekään ei välttämättä auta.
Ainakaan omassa patrollissa ei ihan suurta hyötyä ollut.
Kun simpukalta tuleva varsi tulee niin yläviistosta että käy herkästi sen takia vatkaamaan.
Isot pojat kehuvat hydrauli ohjausta.:)
Tai voihan sitä simpukkaa laskea sieltä rungosta jos se vähän auttaisi.

No joo toihydrauliohjaus vaan vois katsastumiehessä herättää ristiriitaisia tunteita :D

Joo toi vatkaaminen pitäs kyllä koittaa saada jollain konsita kuriin. on sen eteen tehty töitä tiukattu ja vaihdeltu puslia ja hetken jo luulin siittä päässeeni oli vissiin vaan pari hyvää päivää.

Alkaa oleen senverran käyty läpi että tonne simpukan välyksiin seuraavaksi puututaan ja ehkäpä sitä samalla vois laske alaspäinkin jos siittä jotain apua olis.

Mielummin koittasin kuitenkin saada ton vatkaamisen loppumaan ilman että alan lisäileen ohjusiskareita mutta jos ei muu auta niin sitten se on tehtävä

Sami89 14.04.2013 19:27

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja nalle00 (Viesti 995050)
No joo toihydrauliohjaus vaan vois katsastumiehessä herättää ristiriitaisia tunteita :D

Joo toi vatkaaminen pitäs kyllä koittaa saada jollain konsita kuriin. on sen eteen tehty töitä tiukattu ja vaihdeltu puslia ja hetken jo luulin siittä päässeeni oli vissiin vaan pari hyvää päivää.

Alkaa oleen senverran käyty läpi että tonne simpukan välyksiin seuraavaksi puututaan ja ehkäpä sitä samalla vois laske alaspäinkin jos siittä jotain apua olis.

Mielummin koittasin kuitenkin saada ton vatkaamisen loppumaan ilman että alan lisäileen ohjusiskareita mutta jos ei muu auta niin sitten se on tehtävä

Entäs hydroassistentti? Ajaa ohjausiskarin tehtävän, tuo kivasti lisää voimaa kääntämisee ja on kaiken lisäks viel leimakelponen..;)

smgt 14.04.2013 19:33

multa loppu tatsunissa vatkaus ku otin renkaista vedet pois.
toisessa eturenkaassa oli varmaan 3litraa vettä :DD
rengas paineita puottamalla 1 -> 0,7 vähenti kans.

nalle00 14.04.2013 19:37

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja smgt (Viesti 995066)
multa loppu tatsunissa vatkaus ku otin renkaista vedet pois.
toisessa eturenkaassa oli varmaan 3litraa vettä :DD
rengas paineita puottamalla 1 -> 0,7 vähenti kans.

Tuokin voi olla mahdollista :D mut toisaalta senhän pitäs 60 vauhdissa olla jo niin tasasesti seinille levinny että toimii vaan tasapainottajana

smgt 14.04.2013 20:13

niin se tekee.
mutta kun ajat sen pyörän kuoppaan niin sen ominaisuudet muuttuu yllättävän nopeesti :D
eikä yhtään positiivisesti...

tapsa4x4 14.04.2013 22:16

Mulla on vuosia pelannut hyvin patrollin orgineeli simpukka volvon akseleilla ja 39 renkailla. pumppuna ollut koko ajan chevyn saginava josta nostettu painetta ja tuottoa.

oon jopa kerran purkanut ja kasannut sen ihan itse.


Sivu luotu: 15:54 (GMT +2).