![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
http://www.youtube.com/watch?v=TKMQj...e_gdata_player Makuasioista ei sovi kiistellä sanoi musti kun muniaan nuoli. Itse ajan (silloin kun kortti on tallessa) gm-tuotteilla varsin tyytyväisenä ja kyykytän bemareita izuzun suunnitelema moottori laulaen (jossa nokka on lohkossa :-D ) hymyssä suin. Tämän teen siksi että ne on just mun makuun, käyttiksenä nelivetopickkari jolla vedän vähintään 6vko/vuosi päivittäin yli 3000kg kärryä pääasiassa lumikelissä kaupungissa ja käytännön duunien ulkopuolella sen edustavuus riittää asiakaskäynneille (vaikka virallisemmillekin). Ja alv-vähennyskelpoinen kuorma-auto on yrittäjälle taloudellinen ratkaisu. Käyttikseksi vaihtoehdot vähissä, tarvitsen kaupunkikäyttö/maantiemukavan auton, jossa reilusti voimaa (koska siitä mä tykkään ![]() Vapaa-ajalla kurvailen '59 caddyllä ihan vaan siksi kun vanhoista autoista tykkään eikä 50-luvun tojotissa, ooppeleissa tai foorteissa ole sitä voimaa, ei mukavuutta eikä varusteita. Miksikö vuodatin kaiken tämän? Siksi että ajan just niillä autoilla millä mä tykkään ja kun ne kaikki on omia ja maksettuja niin eikö se oo mun oikeus ilman että joku hiasemies viisastelee myyntimääristä tai kettutyttö kulutuksista? Se joka tykkää ajaa hiluksilla ajakoon sillä ihan yhtä ylpeänä, se on ihan meidän jokaisen oikeus.
If idiots could fly, internet would be an airport. Viimeksi muokannut Uazmies : 10.04.2013 00:30 Perustelu: typoja |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Auton hankintaan neuvoja | Tekniikka & Jutustelu | 31 | 01.04.2007 15:28 | |
NEUVOJA TARVITAAN! | nizzan | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 19.03.2007 11:54 |
Neuvoja naisille miehiltä... | PikkuMyy | Chit-Chat | 13 | 24.01.2007 14:44 |
Neuvoja tarvitaan... | Petexxx | Vuosimallit 1968-1982 | 2 | 02.01.2004 14:31 |
Audio neuvoja... | Vuosimallit 1968-1982 | 2 | 07.03.2003 08:47 |