![]() |
viisaammilta neuvoja
Olis tarvetta vähän korottaa tollasen 87 vuosimallin hiluxin perää halvalla. Millais noi akselin ja jousipakan väliset korotuspalat? Tarkotus ois korottaa maksimissaan 50mm. Ja myydäänkö niitä valmiina vai tarviiko ite alkaa tekemään?
|
Paras ehkä olis kun laittais uudet lehtijouset vanhojen puolmiljuunaa ajettujen tilalle.
Tulis sisäänjoustoakin ja ajomukavuus nousis potensin 10. Veikkaisin että autoa myytäessä saa jousien hinnasta paljon takaisin. |
Jouset tossa ois viä hyvä kuntoiset. Ja muutenkin ois vähä kalliit tähän tän hetken rahatilanteeseen. Tohon on tehty uus lava, ja tarvis sen takia saada vähän lisätilaa taka renkaille
|
Pikkasen nettii selaamalla 4x4 parts ainaki myy toho uudempaa käypiä. Suosittelen paikkaa, kysyy vaikka ihan puhelimitse..
Jos on vakio orggis jouset epäilisin kyl vähän kuntoo. Miten kestää kuormaa? |
hiluxin kantavuus vanhemmissa joku 700kg muistaakseni. esim. tollanen peruskäytössä ollut hilux, lavalle n. 800kg... joo joustaahan se ja näyttää/vaikuttaa siltä että auto katkeaa sekä ajaessa ei etupyörät tavoita ihan aina maahan
ja kyseessä -03 hailuksi |
???
Lainaus:
|
Siis halvin ja paras?
Vanha kunnon takominen, siis taotaan lehtijouset vaan enempi kippuraksi, ei kovaraksi.
Mutta haiskahtaa töisevälle, ja vaatii ison lekan, ja alasimen, taikka jotain muuta kovaa,,, esim Jäässä oleva koivun kanto on ollut käypänen... Ja prässillä on tullut kesäkuumalla puristeltua, kun tuo hikoaminen on ..... |
Lainaus:
|
Lainaus:
Siis tuolla omalla -88:lla tuli pahimmillaa kuskattua vettä 1000L pöntöllä, ja vaikka oli alusta aika loppu, niin ei kyllä tuntunut noin onnettomalta. ------------------------ Bingo! Olisko sulla "jenkkilasit silmillä" keksin sen tuosta sinun allekirjoituksesta, ja kyse ei ole volvosta!!!!!! |
Yankee?
Ja ihan ilman minkään merkin laseja,laitappa Gemsun tai Fordin lavalle se mitä laillisesti saa ja laita auto risti riipuntaan.:D Muistista tuli Ylläs trophy -02 kun eräs f350 Fordisti ylitti pikku joen,jos löydät videon jostai ni katoppas ku se nousee sihen vasta penkalle! Ja lavalla ei ollu ku parisataa kiloo!
|
Olisi varmaan kannattanut jättää kommentomatta!
Lainaus:
Ja tuo uudempi runko paljon jäykempi.... Mutta kun jenkeissä hammastaa kylkilista vaaaksan, niin se suunniteltu juttu. Mutta kun jostain meidän tojota- harrastajan autosta tulee kyse; vaikka topiikin aloittajan ongelmasta, niin kaikki kommentoi.... Mutta jotenkin se tuntuu hyvältä, että porukka suurinpiirtein sopii yhteen, manteriden välillä on yksi härikkö: toyota, mutta nähtävästi meillä on paksumpi iho? ei juurikaan jakseta mollata vinssittömiä/lukottomia, ja edes minä en viitsi kovin paljon esim. valistaa tuon chevyn 6,5td seuraajan sukujuuria.... olisi kiva pysyä väleissä..... |
Lisää pökköä...
En haluis ketään ärsyttää enkä tunnustaudu minkään automerkin palvojaksi,mut ihmetyttää kun joku kehuu lantikkaa luotettavaksi,tojotaa tehokkaaksi,Mersua halvaksi,tai jenkkiä taloudelliseksi, tai Uazia kauniiksi, kun tässä kokemuksia analysoidaan ni mihin ihmeen kokemuksiin perustuu jos esim. edellä mainitut väittämät esiintyy tarinassa? ei se tojotakaan mikään Graalin malja ole mut jos se on vetelä niin mikä ei ole? Olen kuullut jenkkien runkoja boksattavan mut en japsien?:o Eihän tarinan kerronnassa mitään vikaa ole ja itse kukin joskus liioittelee mut kun itse otan ajoneuvotekniikan haudan vakavasti ni yritän pitäytyä faktoissa.:eek:
|
Lainaus:
http://www.youtube.com/watch?v=TKMQj...e_gdata_player Makuasioista ei sovi kiistellä sanoi musti kun muniaan nuoli. Itse ajan (silloin kun kortti on tallessa) gm-tuotteilla varsin tyytyväisenä ja kyykytän bemareita izuzun suunnitelema moottori laulaen (jossa nokka on lohkossa :-D ) hymyssä suin. Tämän teen siksi että ne on just mun makuun, käyttiksenä nelivetopickkari jolla vedän vähintään 6vko/vuosi päivittäin yli 3000kg kärryä pääasiassa lumikelissä kaupungissa ja käytännön duunien ulkopuolella sen edustavuus riittää asiakaskäynneille (vaikka virallisemmillekin). Ja alv-vähennyskelpoinen kuorma-auto on yrittäjälle taloudellinen ratkaisu. Käyttikseksi vaihtoehdot vähissä, tarvitsen kaupunkikäyttö/maantiemukavan auton, jossa reilusti voimaa (koska siitä mä tykkään :) ), 3500kg vetomassa, automaatti ja väh 5 istumapaikkaa. Mikään maasturi ei käy kun pitää paskaista ja korkeaa tavaraa kuskailla. Dodgella en tykännyt ajaa ja foorteissa järkyttää korjausyllätykset. Brittivehkeet... no se voima? Doppelisprintteri olisi vaihtoehto, jopa kokeilin mutta V6 kesyyntyi painavan kärryn kanssa täysin eikä automaatilla saa virallisesti 3500kg vetää. Vapaa-ajalla kurvailen '59 caddyllä ihan vaan siksi kun vanhoista autoista tykkään eikä 50-luvun tojotissa, ooppeleissa tai foorteissa ole sitä voimaa, ei mukavuutta eikä varusteita. Miksikö vuodatin kaiken tämän? Siksi että ajan just niillä autoilla millä mä tykkään ja kun ne kaikki on omia ja maksettuja niin eikö se oo mun oikeus ilman että joku hiasemies viisastelee myyntimääristä tai kettutyttö kulutuksista? Se joka tykkää ajaa hiluksilla ajakoon sillä ihan yhtä ylpeänä, se on ihan meidän jokaisen oikeus. |
Sivu luotu: 03:33 (GMT +2). |