![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Terveeks taasen pitkästä aikaa. Jeepille ei ole tapahtunut kummoisia ajelta silloin tällällöin siellä täällä.... Nyt kuitenkin pakosarjoja tuossa tuskailen. Otin vanhat peltisatsit irti ja hakusessa olisi alkuperäiset valusarjat!? Löytyskö kellään nurkissa ylimääräisiä? Konehan on AMC360
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Talvisodassa hajonnut lämppäri tuli korvattu JA-Yhtiöin tarvike lämppärillä.
Lähdöt osukivasti eli lasille kaks lähtöö ja molemmille puolille jalkatilaan omat. Raitis ilma tulee vain repsikan koville ja siihen jäi sulkupelti paikalleen. Nopeuden sain omaan katkaisijaan mutta lämpötilan säätöön pitää vielä hakea tarvike sulku ja uus vaijeri... Ilman määrä melkein tuplaantu jos tällä nyt tarkenis viileemmäälläkin kelillä... |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Kuvan pointti oli yllätys kun otin vuotavat pakosarjat veks?
etsinyt talven uuttaa pataa tuohon jeeppiin kun vanhan piti olla 305 nen ja halu olis ollut laittaa siihen 360nen no melkoinen WTF pääsi kun pakosarja oli lattialla! Tuohan on 360nen no ei noi AMC:een padat mitään ruuti tynnyreitä oo ja vähän kalliimpia osia niihin on mutta kyllä tän kanssa jo pärjää Olis lievästi voinut vtu ttaa jos olis kerennyt hommaan koneen ja huomannut ton vasta nosto vaiheessa.... Tankki on tiputettu pois ja pajalla on työllä nyt rst tankki pikkusen tilavampana. samalla tehdään sähköpumpulle kunnon paikka ja lähdöt. samoin vtuileva mittarin anturi saa uuden tilalle... |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Tutulta näyttää. Juurikin nostin omasta koneen ja lootat lattialle. Mulla samaa ongelmaa tossa 304:ssa (pitää kyllä nyt tarkistaa omankin lohkon kyljestä..
![]() Ja ei ole ruutitynnyreitä joo... tosta mun 1980 vuoden 304:sta tehdas lupaa kaikki 125 hevosvoimaa! ![]() ![]()
__________________
- Broken Ribs Team -
- FJDC - |
#5
|
||||
|
||||
![]() CJ
JEEP
Ompa hieno rojekti!! Nokkaa vaihtamalla saa varmasti mosaan mukavasti eloa lisää, mulla 77 cherokeessa mopen 360 sekin jollain saaste härpäkkeillä ollut ei paljo edellistä 6 konetta paremmin vie mutta joskus kun kerkee niin nokkakeppi menee vaihtoon. No 8 on silti aina kiva!! |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Joo kasi on kiva määkin ostin ton kesäautoks lähinnä koneen takia.
Äänet kuitenkin katu-uskottavat ja kyllä sillä mettässä pärjää vääntö on tolla painolle ihan kivasti. Akselit saa helposti paskaks noillakin voimilla ilman lukkoja... Teho haitari noissa koneissa on kans ihan järjetön just jostain 150-250 koniin riippuu vähän koostumuksesta ja lähde tiedosta.. |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Onko noi Pro-Compin jousipakat?
Mä ostin omaan CJ:hiin sellaset jo 13v sitten, Yllättävän kestävät ovat olleet. Nykyään ne SOA:na ja vaikka lehtiä poistettu niin eivät tunnu kuoleentuvan kovin helpolla.
__________________
www.classicjeepparts.com |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
xj & yj = "Rolling Jeep ja MacGyver kioski jeep" | tare | Maasturiprojektit | 504 | 03.09.2015 06:35 |
jeep -02 3.7v6 | mettäsika | Chit-Chat | 2 | 14.01.2011 10:55 |
O/V jeep | f250 | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 03.07.2007 18:22 |
Ja Jeep | -TIMPPA- | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 04.03.2007 23:54 |
M: Jeep CJ7 '84 | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 20.04.2006 13:28 |