![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
onks tarviketiivisteissä eri paksuuksia ? ääni alkuperäiselle, väärä kohta säästölle ...
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Mikäs siinä jos tykkää rempata.
__________________
Diisselistä voimaa ja silleen. |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Laitoin millnerille kyselyä onko niillä eripaksuusia tiivisteitä. Mua vaan hyvin paljo epäilyttää että tää "pitää olla alkup osia" juttu on lähtösin joltain marmoritiskin takaa...
__________________
Jos sulla on vasara, mikä tahansa on naula. Jos sulla on hitsauskone, mikä tahansa on ihan mitä tahansa haluat sen olevan. Toyota crown rs50 OmJ40 kilpuri. (Lähetään vaikka nollasta) Plus muita romuja |
#4
|
||||
|
||||
![]()
http://www.euro4x4parts.com/toyota_p...r_head_gasket/ kellää kokemuksia kyseisistä kannentiivisteistä? olis noin puolta halpee ku tämä marmoritiskin osa ja tuolta sais kaikkee muutaki osaa.
" part fom original quality manufacturer or genuine Toyota part"
__________________
Jos sulla on vasara, mikä tahansa on naula. Jos sulla on hitsauskone, mikä tahansa on ihan mitä tahansa haluat sen olevan. Toyota crown rs50 OmJ40 kilpuri. (Lähetään vaikka nollasta) Plus muita romuja |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Ei siinä oo sen kummempaa taikaa ku alkuperäiset kansipahvin ja stefat laittaa niin ei tarvi miettiä kestääkö vai ei. Joku tarvikeiskari sun muu pallonivel kikkare on suht helppo vaihtaa jos onkin paskoo, jakopään stefat ja kansinahka teettää jo enemmän.. Tää on tunnustettu tosiasia aika monessa automerkissä.
__________________
Diisselistä voimaa ja silleen. |
#6
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Tarvikkeellisista jos saa, niin mikä pakko sitä halvinta on valita aina. Ja nupeista se, että toinen voi kestää paremmin ku se toinen. Ja tuohon kulummiseen viakuttaa niin moni muukin ku se minkä tekemä osa tarvikkeena tai orkkis... |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
http://www.milneroffroad.com/toyota-...-head-gasket-0 vai ootko ottamas tätä ku koko kone levallaan: http://www.milneroffroad.com/toyota-...l-gasket-set-3 Ja kyl nää "pitää olla alkup osia" on tullu ihan yrityksen ja erehdyksen kautta opittuna, ainaki itellä. En tarvikeosaa mielellään kriittisiin paikkoihin laita jos ei oo pakko, tai sit hintaero pitää olla iso ja tarvikeosa oem-laatuiseksi tunnettua mallia. Viimeksi muokannut -MaTTi- : 07.04.2013 16:09 |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
" part fom original quality manufacturer or genuine Toyota part" noin siinä ainaki lukee jotta eikös se oo alkup. vastaava
__________________
Jos sulla on vasara, mikä tahansa on naula. Jos sulla on hitsauskone, mikä tahansa on ihan mitä tahansa haluat sen olevan. Toyota crown rs50 OmJ40 kilpuri. (Lähetään vaikka nollasta) Plus muita romuja |
#9
|
||||
|
||||
![]()
iNSPECT PISTON DIAMETER AND OIL CLEARANCE HINT: There are three sizes of the standard piston diam-eter, marked "1", "2" and "3" accordingly.
The mark isstamped on the top of the piston.(a) Using a micrometer, measure the piston diameter atright angles to the piston pin center line, at theindicated distance from the piston head. Distance:1PZ and 1 HZ 58.6 mm (2.3071 in.)1HD-T 65.7 mm (2.5866 in.) Piston diameter: STD Mark "1" 93.95-93.96 mm(3.6988-3.6992 in.) Mark "2" 93.96 - 93.97 mm(3.6992-3.7000 in.) Mark "3" 93.97-93.98 mm(3.7000-3.7000 in.) O/S 0.50 94.45 - 94.48 mm(3.7185-3.7197 in.) ![]() Eli tämän mukaan kun mun männän pääkllä on 2 ja B nii se on seuraava ylikoko? ![]() ![]()
__________________
Jos sulla on vasara, mikä tahansa on naula. Jos sulla on hitsauskone, mikä tahansa on ihan mitä tahansa haluat sen olevan. Toyota crown rs50 OmJ40 kilpuri. (Lähetään vaikka nollasta) Plus muita romuja |
#10
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Eiköhän tuonne orkkikset mene, nuo on kumminkin stanumäntiä mitä kolmea erisarjaa vakiosylintereille, juuri koneistetuille ja "hiukan" ajetuille. Samalla tavalla kuin Crossipyörissä niin orkkissylinteriin saa a b ja c männän valittua viritysasteen ja haluttujen ominaisuuksien takia. Kumminkin mittaerot ykkös satasia joita ei edes äkkinäiset osaa mikrometrilla mitata ![]() PS. onko hodarissa tommonen männänlaki? toi on L-sukuinen mäntä mikä kuvissa?
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään HDJ-80 | lacrits68 | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 09.07.2012 16:19 |
Myydään HDJ 80 | inseneer | O/M/V Ajoneuvot | 10 | 04.04.2012 20:58 |
Myyty HDJ 80 | Killer-Wo | O/M/V Ajoneuvot | 5 | 01.09.2009 09:29 |
HDJ-80 | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 02.04.2009 21:38 |
M / HDJ 80 | O/M/V Ajoneuvot | 8 | 07.03.2007 09:18 |