Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #16  
Vanha 12.08.2004, 12:10
HeikkiH:n Avatar
HeikkiH HeikkiH ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 14.01.03
Sijainti: Lappeenranta
Viestit: 3.613
Perusasetus

Kävi mullakin tuo turbiinin lukko mielessä, mut en sit tiedä et miten se kestää käytännössä. Olen käsittänyt että se lukko on päällä vain silloin kun ajetaan tasaista nopeutta, ja esim. ylämäkeen mentäessä se kytekytyy pois, kuten myös kiihdyttäessä ja jarruttaessa.
Mulla on omassa kiesissä lukko katkasijan takana. Vaatii vielä virittelyä et se lähtis pois ku painaa jarrua tai kaasua. Ja se lukko toimii vain kolmosella TH-350:sessä.

Heikki H.
==================================================
Chevrolet K5 Blazer 6.2D+TH350+NP205+D44+12bolt
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
help,millanen turbo d21een godsmack Tekniikka & Jutustelu 1 28.07.2007 07:08
Millanen mahtaa olla Range? T.T.T Tekniikka & Jutustelu 12 25.07.2006 23:14
o:blazeriin... tiku83 O/M/V Muut 8 16.10.2005 15:29
Vinssi Blazeriin EePee Tekniikka & Jutustelu 0 04.08.2004 12:29
O:BLAZERIIN JAMANT O/M/V Muut 0 07.07.2003 17:53


Sivu luotu: 16:05 (GMT +2).