![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#16
|
||||
|
||||
![]()
Kävi mullakin tuo turbiinin lukko mielessä, mut en sit tiedä et miten se kestää käytännössä. Olen käsittänyt että se lukko on päällä vain silloin kun ajetaan tasaista nopeutta, ja esim. ylämäkeen mentäessä se kytekytyy pois, kuten myös kiihdyttäessä ja jarruttaessa.
Mulla on omassa kiesissä lukko katkasijan takana. Vaatii vielä virittelyä et se lähtis pois ku painaa jarrua tai kaasua. Ja se lukko toimii vain kolmosella TH-350:sessä. Heikki H. ================================================== Chevrolet K5 Blazer 6.2D+TH350+NP205+D44+12bolt |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
help,millanen turbo d21een | godsmack | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 28.07.2007 07:08 |
Millanen mahtaa olla Range? | T.T.T | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 25.07.2006 23:14 |
o:blazeriin... | tiku83 | O/M/V Muut | 8 | 16.10.2005 15:29 |
Vinssi Blazeriin | EePee | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 04.08.2004 12:29 |
O:BLAZERIIN | JAMANT | O/M/V Muut | 0 | 07.07.2003 17:53 |