Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 05.04.2013, 22:17
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Viestit: 5.055
Perusasetus

Olisi varmaan kannattanut jättää kommentomatta!


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja RIPAX Näytä viesti
Ja ihan ilman minkään merkin laseja,laitappa Gemsun tai Fordin lavalle se mitä laillisesti saa ja laita auto risti riipuntaan. Muistista tuli Ylläs trophy -02 kun eräs f350 Fordisti ylitti pikku joen,jos löydät videon jostai ni katoppas ku se nousee sihen vasta penkalle! Ja lavalla ei ollu ku parisataa kiloo!
Siis kun tuosta minun hiluxista ei runko antanut periksi, vaan alusta....
Ja tuo uudempi runko paljon jäykempi....
Mutta kun jenkeissä hammastaa kylkilista vaaaksan, niin se suunniteltu juttu.

Mutta kun jostain meidän tojota- harrastajan autosta tulee kyse; vaikka topiikin aloittajan ongelmasta, niin kaikki kommentoi....

Mutta jotenkin se tuntuu hyvältä, että porukka suurinpiirtein sopii yhteen, manteriden välillä on yksi härikkö: toyota, mutta nähtävästi meillä on paksumpi iho? ei juurikaan jakseta mollata vinssittömiä/lukottomia, ja edes minä en viitsi kovin paljon esim. valistaa tuon chevyn 6,5td seuraajan sukujuuria....
olisi kiva pysyä väleissä.....
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Auton hankintaan neuvoja Tekniikka & Jutustelu 31 01.04.2007 15:28
NEUVOJA TARVITAAN! nizzan Tekniikka & Jutustelu 1 19.03.2007 11:54
Neuvoja naisille miehiltä... PikkuMyy Chit-Chat 13 24.01.2007 14:44
Neuvoja tarvitaan... Petexxx Vuosimallit 1968-1982 2 02.01.2004 14:31
Audio neuvoja... Vuosimallit 1968-1982 2 07.03.2003 08:47


Sivu luotu: 06:09 (GMT +2).