![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
1975-79 258 4.2L 1/2" Head bolts Blocks: 3227445 and 3224098 Head: 3227258 Crank: 3214723 1980 258 4.2L 1/2" Head bolts Block: 3235077 Head: 3227258 Crank: 3214723 1981-85 258 4.2L 7/16" Head bolts Block: 3235444 Heads: 3933000, 3224480, and 3241656 Crank: 3235477 1986 258 4.2L 1/2" Head bolts Block: 3227444 Head: 3933002 Crank: 3235477 Täällä jotakin arvoja lisää http://www.offroaders.com/tech/jeep/...y-amc258i6.htm Ja täällä muiden AMC koneiden seassa 258 speksejä http://www.matadorcoupe.com/enginespecs.htm
__________________
________________ -98 Jeep Grand Cherokee 5.9 LX |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Toi ostetun koneen numero oli 53005535 eli renix kansi oli 2685 tai 2685 näky huonosti.
Entinen kone oli 53008405 eli HO ja kansi 7120 eli alkuperäinen. Nyt on jälleen kone kasattu uudelleen ja on asennusta vailla,eli omasta kansi ja renix alakerta.Ja pitäähän aina muutama kuva,kun on kuulemma niin kivoja. Tässä osat pitkin lattiaa. Purkasin ja pesin myös hydrauliset nostajat,on muuten yllättävän monta osaa sisällä. Ja taas on kone nipussa. Vielä muutama sana tuosta pienestä erimielisyydestä.Soiteltiin tosiaan myyjän kanssa muutaman kerran ja kyllä minä nyt uskon mieheen et ei tosiaan tienny et oli vanhempi kone,ja ei tosiaan yrittäny huijata eli mukava kaveri. Ja tosiaan olis mun pitäny ensin soittaa ennen ku kiukuttelen palstalla. Mut molemmille pieni opetus,myyjälle ja myös muille et olkaa tarkempia mitä myytte. Ja ostajille et soitellaan ensin myyjälle ja sovitaan asioita ennen ku kiukuspäissään julkisesti arvostellaan myyjää. Mut nyt tämä asia on selvitetty ja loppu hyvin kaikki hyvin. Niin ja tosiaan tekniikka puolen jutut saa jatkua tässä topikissa on aika paljon tullu hyvää ja uutta tietoa. |
#3
|
||||
|
||||
![]()
No eiks se sitte ole 2685???
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
mitäs tossa vanhassa ho lohkossa on vikaa ja paljo se maksa
![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Eiks nää Jeepin mosat normaalisti kestä ihan hyvin vakionakin. Tää kone oli Saksantuontiautossa ja öljynkierto just sen näköinen kuin voit kuvitella että on kun mineraaliöljyjä ei vaihdeta koskaan. Venttiilikoneistosta sai piikata pikeä irti.
|
#8
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Ja on siinä vähän muutakin eli verkon paino. Mut muita osia vois vielä hyödyntää.Kiertokanget varmaan ehjät,kampiakselissa pienet jäljet mut koneistamalla siitäkin saa kalun,männistä ei tietoa ku en irrottanu. Niin ja tuosta kannestakin saa ku plaanaa ja hio venttiilit. |
#9
|
|||
|
|||
![]()
Oho,näppäily virhe paholainen.Eli olin kattovinani et 2685 mut tuota kun ei
ollu tuolla aiemmin petpin listalla niin aattelin jos se sit kuitenkin oli 2686. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kompuran rassaamista, muutama kysymys | Nostokurki | Chit-Chat | 6 | 01.03.2013 14:25 |
muutama tekninen kysymys | Arctic Rhino | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 24.01.2013 09:20 |
Pajerosta muutama kysymys | Lepralord | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 04.01.2012 17:37 |
King cab muutama kysymys | Lepralord | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 26.09.2011 04:27 |
Muutama auton rakentelu kysymys? | fomoko | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 06.10.2010 19:41 |