![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]()
Moottorin myyjänä olisin mieluummin kuullut tästä asiasta sinulta suoraan enkä lukenut täältä palstalta. Missään vaiheessa en ole sanonut moottoria itse irroittaneeni. Ostin moottorin Akaalta toiselta palstalaiselta HO koneena ja moottoria hakiessa irroitin autosta josta moottori piti olla muita osia. Esimerkiksi HO moottorinohjainlaitteen ja täydellisen johtosarjan. Luotin myyjään että moottori todellakin oli tuosta autosta ja olen säilyttänyt sitä muutaman vuoden kuivassa tilassa varamoottorina omaan autooni.
Tarkoitus ei todellakaan ole ollut kusettaa sinua moottorikaupassa! |
|
||||
|
||||
![]()
Ja se joka moottorin myi Villelle olen minä.Kyseinen kone oli irrallaan varaosa-auton mukana silloin kun se minulle tuli.Edellinen omistaja kertoi moottorin olevan tästä autosta.Varastointi ongelmista johtuen myin moottorin sitten eteenpäin luottaen myöskin siihen,että kyseinen kone todellakin oli tästä autosta.
Tarkoitus ei todellakaan ole ollut minullakaan kusta ketään linssiin.Nämä piirit on kuitenkin sen verran pienet että takuulla edestään löytää mitä taakseen jättää
|
||||
|
||||
![]()
..eli siis minä luulin että sinä luulit.. Kieltämättä irtomoottorin kanssa varsinkin on omat juttunsa jos ei lopulta kukaan ole oikeastaan kattonut mitä se on syönyt.
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
|
||||
|
||||
![]()
It's a Jeep thing, I don't understand it!
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
http://street2mud.com/webfiles/AMC%20Engine%20codes.pdf Apuja tunnistukseen?
Tai tuosta: http://www.advancedracing.com/car_pa...gines/jeep.php
Jeep ISORY Viimeksi muokannut KoniJeep : 03.04.2013 15:47 |
|
|||
|
|||
![]()
Tämä selittely ja paskan jauhanta tässä topikissa loppuu tähän.
Soitin tänään myyjälle ja sovimme asian keskenämme. Kiitos kaikille neuvoista ja linkeistä,tänään tilattu vähän lisää varaosia niin katotaan mitä viikonloppuna saadaan aikaseks. |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Jos oikeasti olet minulta tuon moottorin ostanut, olisiko ollut asiallista vaikka soittaa perään silloin kymmenen vuotta sitten eikä alkaa märehtimään asiaa vuosikymmen myöhemmin netin keskustelupalstalla. Muutoinkin laitan Mersun osat yleensä mieluummin paaliin kuin edes tarjoan Meseharrastajille. Vittu mie en ymmärrä tätä nyky touhua ostajien toiminnan suhteen! Topicin alkuperäisen aloittajan kanssa asiat on sovittu eikä tämä kommentti liity nyt häneen mitenkään. |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kompuran rassaamista, muutama kysymys | Nostokurki | Chit-Chat | 6 | 01.03.2013 14:25 |
muutama tekninen kysymys | Arctic Rhino | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 24.01.2013 09:20 |
Pajerosta muutama kysymys | Lepralord | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 04.01.2012 17:37 |
King cab muutama kysymys | Lepralord | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 26.09.2011 04:27 |
Muutama auton rakentelu kysymys? | fomoko | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 06.10.2010 19:41 |