![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() ton alle en kyl uskaltais mennä. ![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
No mikäs tossa on vikana ? eneen rattaitten irrotusta hyppäsin helmapalkkien päälle ja riehuin siinä ja hyvin pysy ylhäällä.
__________________
Tatsuni on mun ratsuni |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Murikat irti ja etuperä laitettu jo paikalleen viellä kun navat kasaa niin saa ruveta paikkaileen runkoa ja jarruja remppaamaan
takpäähän lukko tulee vasta ens viiikolla niin saapahan nyt rauhassa keskittyä olennaiseen eli saattamaan auton siihen kuntoon että leimakin heltiäis.
__________________
Tatsuni on mun ratsuni |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Juu elikkä taas ois vähän touhuttu katumuksen kimpussa.
Eilen kasasin illasta ja tänä aamuna purin kun napojen kasauksen jälkeen veti etuperän totaalisen jumiin. Syyksi paljastui, että pidempi vetotikku oli pari milliä liianpitkä kitkamurikalle joten siittä piti vähän napata pois Vähän lämpes mutta tuskin merkittävästi hekentyi. Sitten piti ihan tarkotuksella lämmitellä tota runkoa paristakohtaa kun oli päässy korroosio iskemään uuteen autoon ![]() Perjantain on lähteny lockright tuleen joten sitä odotettavissa ensviikoksi sitä ennen vois noi jarrut käydä läpi tai ainakin alotella ja väkertää tankille kunnon huohotuksen että ei inssi sitä heti hylkäis.
__________________
Tatsuni on mun ratsuni |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Jarrut käyty läpi tänään olipa osa männistä tiukasti ruosteessa kun ei 8bar paine meinannu riittää pullauttaan pihalle ja kun lopulta lähtivät niin tuli melko vauhilla siiten. hj satuloista niinkin sai männät pihalle mutta noi rangensatulat oli ottaneet vähän itteensä.
Pätevä kaveri mäntien irrotukseen toi paineilma Toyotainsinöörin visio jarrupalojen palautusjousesta mutta kun molemmista satuloista oli toinen jousi jääny välille niin kumosin insinöörityön tulokset ja tuunasin ''kierrejousi satulat'' en tiedä kuinkapaljon jarrut parani ennen kun saa ton perän kokoon ja rattaat alle mutta oletettavasti huomattavasti kun auton 12 männästä vain kolme liikkui ennen jarrujen purkua.
__________________
Tatsuni on mun ratsuni |
#6
|
||||
|
||||
![]()
ennen letkujen irrotusta kannattaa jarrupolkimella painella mäntä pihalle.
ite huomasin sen tänään kun koitin purkaa paineilmalla danan akseleista jarruja. ![]()
__________________
Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, tuntuu vähän siltä, että turha työ menee hukkaan! ![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
Tatsuni on mun ratsuni |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostetaan Patrol 2.8,td,vm.-90 | Rekisteröimätön | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 14.03.2011 18:36 |
Ostettu nissan patrol sd 33 tai patrol gr | perse arska | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 19.09.2009 06:27 |
Myydään gr patrol | savikontero | O/M/V Ajoneuvot | 5 | 11.07.2009 10:35 |
patrol | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 28.01.2006 11:31 | |
Patrol | Nerd-O | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 25.08.2003 11:14 |