![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() On se kitka ainakin kestävämpi ku avoin murikka.. ![]() edit; nii jaa tässähän olikii jotkut muut ku tatsunin akselit.. Perun puheeni ku en ookkaa enää ihan varma siitä kestävyydestä.. ![]()
Viimeksi muokannut Sami89 : 20.03.2013 21:39 |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Lock right:lla ja panhardin puslilla menee ainakin viikko ennen kun pääsevät perille nyt pitäs keksiä mitä hauskaa sillä välin tohon suunnitelis...
tankki haluttais siirtää peräkontin puolelle, mutta katotaan sitä sitten kunhan on saatu murikat laitettua. tänään vähän laitellu valoja ja vilkkuja kuntoon kun rupee taas toi leimakausi oleen loppusuoralla. jostain pitäis maski hommata tohon tai huonekalu putkesta hitsailla. muutenki tuntuu että pitäs keksiä jotain uutta ehkä värin vaihtoa kun kelit lämpenee.
|
||||
|
||||
![]()
V-loppuna tilasin jaz tankin harlinelta ja tännän sitten soittelin ja kyselin tilauksen tilaa niin eivät viellä olleet käsitelleet koko tilausta
![]() ![]() tommosia jonninmoisia suoja putkia / turvakaaria suunnitelin tohon korin ympärille jossainvaiheessa jos sais aikaan niin miten onko katsurilla niihin jotain marisemista
|
||||
|
||||
![]() No eipähän tarvi koko pääsisäistä nyt peukaloita pyöritellä homenna pitäs alkaa tohon metästään soppelit liittimet ja letkua niin pääsee sitten asennushommiin
|
||||
|
||||
![]() No tänään rupesin tota tankkia tonne sommiteleen ensin mutta oli sen kokonen kuitenkin että vei suurimman osan peräkontti tilasta joten päätin uhrata takaata penkit jotka painokin varmaan 50kg sitten pieni asennus luukku lattiaan Taidan tehä toisen samanmoisen vänkärin lattiaan ja lähteä pilkille ![]() Ei se nyt ihan ensimmäisessä kivessä ole Tähän jäätiin tänään Huomenna alkaa miettiin kiinnityksiä ja vähän ton pohjan paikkailua ja vanhan tankin poisto ja uuden kytkentäkin ois viellä edessä
Tatsuni on mun ratsuni Viimeksi muokannut nalle00 : 28.03.2013 18:51 |
|
||||
|
||||
![]()
Päivä alkoi vanhan tankin tyhjennyksellä ja poistamisella
ja Uus tankki kiinni ja letkut paikalle Ja sopat takasin Lähti käymäänkin ilman erillistä ilmausta. Viellä ois tarkotus jossain vaiheessa laittaa täyttöputki kylkeen.
Tatsuni on mun ratsuni Viimeksi muokannut nalle00 : 30.03.2013 12:35 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostetaan Patrol 2.8,td,vm.-90 | Rekisteröimätön | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 14.03.2011 18:36 |
Ostettu nissan patrol sd 33 tai patrol gr | perse arska | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 19.09.2009 06:27 |
Myydään gr patrol | savikontero | O/M/V Ajoneuvot | 5 | 11.07.2009 10:35 |
patrol | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 28.01.2006 11:31 | |
Patrol | Nerd-O | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 25.08.2003 11:14 |