![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() No Soan tekoon voi liittyä varmaan yhtä paljon mahdollisia virheitä kun voi vaan akselilla olla. Kannattaa varata asialle aikaa eikä huitasta pikasesti vaan kokoon ja miettiä sitten sunnuntain ii:n sehllinkohalla, että mihinkäs se taka- akseli jäi. mm kardaani kulmat tulee muuttumaan. http://forums.offipalsta.com/showthr...taka-akselille Tossa on jotain jutustelua aiheesta Kelulaa pitäis myös korottaa eli korottavat vääntösauvat jostain. Tai kiristämälläkin saa sitä keulaa nousemaan, mutta ulosjoustot häviää kyllä siinä tapauksessa aika lailla kokonaan. Palkki helmoihin hitsaa päätä umpeen ja poraa muutamia reikiä mistä vesi pääsee valumaan pois jos jätät päät auki on palkki aina täynnä jänkää.
__________________
Tatsuni on mun ratsuni |
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
Kasataan pitkillä pulteilla ja isoilla rikoilla. LaMaas ry www.lamaas.fi www.lamaas.1g.fi https://www.facebook.com/LaMaasRy |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Aloita helpoimmasta hommasta eli isompaa rengasta alle ja lokasuojista ylimääräistä peltiä pois.
Omassa pajerossa 76mm koria korotettu, lokasuojat leikelty+ offroadtarvikkeen levikekumi ja renkaat 35x15. Näillä pärjätty jo hyvin pitkälle. Kuva-> http://forums.offipalsta.com/album.p...ctureid=112844
__________________
4-vedon ja 2-vedon ero? No käveltävä matka takaisin tielle. GR patrollien osia kaikki nurkat täynnä... Kysy jos tarvitset jotain! |
#4
|
||||
|
||||
![]()
No tässä tuli tätä remppahommaa vähäsen ensin
![]() Vinssistä lähti vaijeri rummulta, millä se ylipäätänsä on kiinni ja millä sen sais takasin pysymään rummulla?? Antakkaa neuvoja. ![]() Voiko rumpuun porata reikää ja pujottaa siitä vaijeri läpi ja lukita se jollaki mutikalla?? Panssari on pakko tehä tankin ja sun muitten suojaksi. ![]() Pikkuhiljaa yritettään vääntä aina jotakin ![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Pysyy vaijjeri vaikka jeesusteipillä, on testattu
![]() kuhan muistaa, että vaijeria on tarpeeksi rummulla sitten ku alkaa vinssihommat.
__________________
Terveisiä Perseestä |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Eikö muuta ratkasua löydy ku jesari?
![]() ![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Suapi tuuva putken kylestä koha ei vaa tökötä puolta metriä ulkona... Itellää miulla RJ:ssä kuskin puolelta takaposkesta läpi. Hyvin on katsurille kelevannu.
|
![]() |
Luokat |
mitsubishi, pajero |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään Mitsubishi Pajero 1987 2.5td | _kauppinen_ | O/M/V Ajoneuvot | 8 | 21.12.2012 20:02 |
Myydään Mitsubishi Pajero 2,5Td vm-88 | jphyvarinen | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 21.09.2012 08:03 |
Myydään Mitsubishi Pajero 2,5TD PÄTKÄ -86, Tervossa | Aapor | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 24.07.2012 16:42 |
Myydään mitsubishi pajero -88? 2.5TD 450E | tapsa4x4 | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 22.09.2011 22:01 |
Myydään Mitsubishi pajero -88 2,5TD | awd | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 10.12.2010 09:47 |