Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1676  
Vanha 27.03.2013, 11:07
karisa:n Avatar
karisa karisa ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 31.08.11
Sijainti: Mäntsälä
Viestit: 664
Perusasetus

Ongelmana simpukan päällä oleva säätömutteri, löystyy itsekseen ja alkaa vuotamaan sitten öljyä. Locktiteä vai maalia päälle ? jollain keinoin olisi hyvä saada pysymään kiinni
__________________
Hilux 2.4TD + MADzuki 3.0
Vastaa lainaten
  #1677  
Vanha 28.03.2013, 12:59
hj:n Avatar
hj hj ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 29.03.05
Sijainti: kuopio, Finland.
Viestit: 879
Perusasetus

hiluxiin tekkeillä flat bed mut laitanko runkoon kiinni suoraan pulteilla vai kumityynyt väliin?
Vastaa lainaten
  #1678  
Vanha 29.03.2013, 01:04
Ambula Ambula ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 05.04.11
Sijainti: Nurmijärvi
Viestit: 428
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja karisa Näytä viesti
Ongelmana simpukan päällä oleva säätömutteri, löystyy itsekseen ja alkaa vuotamaan sitten öljyä. Locktiteä vai maalia päälle ? jollain keinoin olisi hyvä saada pysymään kiinni
En Karisa tiedä sen kummemmin, et millainen paikka kyseessä, mut joku kierrelukite, tuplamutteri tai muu vastaava viritys. Tai sitten lankavarmistus:

en.m.wikipedia.org/wiki/Safety_wire

poraat mutterin kulmasta ohuen läpireiän ja lanka siitä, tähän tapaan:

http://www.ti64.co.uk/wp-content/upl...r-lockwire.jpg

Ainakin lenskarihommissa paljon käytetty..
Vastaa lainaten
  #1679  
Vanha 31.03.2013, 19:16
454SS:n Avatar
454SS 454SS ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.02.06
Sijainti: Luumäki, Finland.
Viestit: 3.361
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ärjy Näytä viesti
www.roadlessgear.com tuolta tuli joskus tilattua kaasari omaan bensacruiseriin.. oli valmiit palikat ja ohjeet jotta sai sen oman korvattua.. olin todella tyytyväinen lopputulokseen..
Ebaysta löyty sama setti sata taalaa halvemmalla, tilasin sieltä. Katotaan kuin äijän käy kun setti saapuu.
Vastaa lainaten
  #1680  
Vanha 01.04.2013, 17:54
Nikso Nikso ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 03.05.10
Sijainti: Kotka
Viestit: 132
Perusasetus

Hilux


Tervepä terve

Mulla on tollanen LN170 risukeula vm.2000 ja 190 000 ajettu käyttis peli.
Siinä alkaa olla kaikki mahdolliset alustan kumipuslat aika rapeassa kunnossa,
iskarien puslat, vakaajan puslat, tukivarsien puslat ja pallonivelten kumit, jarruletkut.

Aika paljon on tullut nytte pyhillä purettua etupäätä, keula tuntuu jäykältä ajossa ja perä löysältä.

Melkeenpä olisi voinut hommata jonkunlaisen 50mm korottavan alustasarjan jos se parantaa ajo ominaisuuksia ja tietysti maavaraa tarvitsee aina lisää.

Onko porukalla kokemuksia alustasarjoista ja mitä ne maksaa???
Vastaa lainaten
  #1681  
Vanha 01.04.2013, 22:42
RIPAX RIPAX ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 24.04.09
Sijainti: vihti
Viestit: 2.243
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nikso Näytä viesti
Tervepä terve

Mulla on tollanen LN170 risukeula vm.2000 ja 190 000 ajettu käyttis peli.
Siinä alkaa olla kaikki mahdolliset alustan kumipuslat aika rapeassa kunnossa,
iskarien puslat, vakaajan puslat, tukivarsien puslat ja pallonivelten kumit, jarruletkut.

Aika paljon on tullut nytte pyhillä purettua etupäätä, keula tuntuu jäykältä ajossa ja perä löysältä.

Melkeenpä olisi voinut hommata jonkunlaisen 50mm korottavan alustasarjan jos se parantaa ajo ominaisuuksia ja tietysti maavaraa tarvitsee aina lisää.

Onko porukalla kokemuksia alustasarjoista ja mitä ne maksaa???
On kokemuksia alustasarjoista,ei ne risukeula hiluksiin oo kalliita. Takapakat vaik OME tai Dobinsons merkiltä ja 500 kantturoissa pari. eteen koroke palikat yläpallon ja tukivarren väliin ja jouset säätää,kaikki iskarit 100€/kpl ja niist sanoisin et ei Dopinsonsia,OME on ollu hyvä,muitaki merkkei on hyviä. Offroad tarvikkelta saa Dopinsonia ja Cros4wd myy OMEa,niitä puslia saanee kans kaikenlaisia vaik vakaajan päihin ny käy mitkä vaan yleismallin kumitollot. Tost Dopinsonist viäl selvennys et jousista on hyvii kokemuksii mut iskareist ei kun eivät kestä,lipponen niit takuuseen vaihteli mut samal rahal saa kunnollisiaki niinku OME. OMEn pakat on mulla ollu ja hyvät oli,iskarit myös. Offitarvikkeest sai joitain pusliaki mitkä oli ihan paskoi mut en oo ite niit käyttäny,OMEja oon ja kestää. Etu tukivarren puslat on mun 110 koppasessa alkuperäset,ja on ajettu 400tkm ja vikat 150tkm 35" pyörillä ja rytkyäkin on saaneet,ei voi ku ihmetellä miten ovat kestäneet. Takapakkojen puslia saa Motonetistäki puol ilmaseks mut aika paskoja ovat,semmoset rasvattavat riiput ja puslat on parhaat.
__________________
Kaikki mikä on paskaa,on perseestä.
Vastaa lainaten
  #1682  
Vanha 01.04.2013, 23:18
Nikso Nikso ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 03.05.10
Sijainti: Kotka
Viestit: 132
Perusasetus

Oon tässä nettiä selannut ja taitaa tuo OME olla paras mitä löytyy.
Autoakin on sen verta purettu että olisi varmaan hyvä vaihtaa kunnon puslat.
Briteistä taitaa saada jotain pientä osaa halvalla minkä laatu kovasti vaihtelee.
Saako etupyörien kulmat itse säädettyä kohdalleen? Meinaan kallistuskulmaa mitkä säädetään noilla epäkesko pulteilla? Nekin tosin saattaa olla ruostunut kiinni.
Vastaa lainaten
  #1683  
Vanha 02.04.2013, 09:52
ärjy:n Avatar
ärjy ärjy ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 18.06.06
Sijainti: joensuu
Viestit: 1.103
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 454SS Näytä viesti
Ebaysta löyty sama setti sata taalaa halvemmalla, tilasin sieltä. Katotaan kuin äijän käy kun setti saapuu.





todennäköisesti sama setti. on vaan "lapinlisät" pois välistä.. heh
__________________
puukko 2
Vastaa lainaten
  #1684  
Vanha 04.04.2013, 21:03
Nikso Nikso ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 03.05.10
Sijainti: Kotka
Viestit: 132
Perusasetus

On nuo OME valmiit sarjat ainakin suomessa mun mielestä törkeän kalliita (1600€). Vaikka osat ostaa eriksee ja jättää turhat osat pois niin silti tulee kalliiksi.
Kannattaako OME:n sarjaa tilata ulkomailta? itellä ei mitään hajua mistä kannattaisi tilata.
Tekeekö monroen tai Ranchon iskareilla mitään? Niitä saa aika sopuhintaan.

Viimeksi muokannut Nikso : 04.04.2013 21:06
Vastaa lainaten
  #1685  
Vanha 04.04.2013, 21:45
RIPAX RIPAX ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 24.04.09
Sijainti: vihti
Viestit: 2.243
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nikso Näytä viesti
On nuo OME valmiit sarjat ainakin suomessa mun mielestä törkeän kalliita (1600€). Vaikka osat ostaa eriksee ja jättää turhat osat pois niin silti tulee kalliiksi.
Kannattaako OME:n sarjaa tilata ulkomailta? itellä ei mitään hajua mistä kannattaisi tilata.
Tekeekö monroen tai Ranchon iskareilla mitään? Niitä saa aika sopuhintaan.
Nii,mikä on kallista ja mikä ei. Ulkomailta tilaten on varmaanki halvempaa. Trail gearilta kannattas varmaa kysästä. Paypalilla ku maksaa ni on kai aika riskitöntä. Itelläki on ollu jotku Monroet monta vuotta,Ranchojaki on ollu.
__________________
Kaikki mikä on paskaa,on perseestä.
Vastaa lainaten
  #1686  
Vanha 04.04.2013, 21:48
Hempp2_ Hempp2_ ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 23.04.10
Sijainti: Pirkanmaa
Viestit: 3
Perusasetus

Oon ettinyt kilpuriin kestävää perää, kaveri tarjosi vaihdossa erinäisistä lasikuitu ja peltiosista hiluxin perää.

Perä on 2001 vuoden neliveto hiluxista. Koitin etsiä lisätietoja akselista, mutta en löytänyt kaikkea tarvitsemaani, joten tulin tänne kyselemään.

Onko tässä ikäluokassa kaikki perät lukollisia? Levylukko vai joku muu?
Pyysin mittaamaan akselin leveyden ja että onko akseli keskeinen, eikö näissä ole murikka keskellä? Millainen välitys näistä yleensä löytyy?
Ajattelin vielä varmistaa että akseliin saa hitsattua korvakkeet ripustukselle ja jarruille, eli onhan näissä perinteiset teräs putket?
Vastaa lainaten
  #1687  
Vanha 05.04.2013, 20:00
Porvoon Hilma Porvoon Hilma ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 01.05.12
Sijainti: Sipoo
Viestit: 2.426
Perusasetus

31" ln 110


Sorry jo etukäteen. Tää lienee noin tuhannes kerta kun Hiluxin rengaskokojuttuja kysellään.

Aikaisempien hakujen ja lukemisen perusteella olen saanut selville, että hiluun menee 31" rengas muutoskatsastamalla, mutta ei yhtään isompi.

Vanteen offset tarttee varmaan olla negatiivinen, ja nyt olis tulossa -15 ja siis normi 10,5 leveä rengas sekä normi 15" vanne.

Nyt tarttis vaan vahvistuksen enää tälle kokonaisuudelle kun on ko alustavasti nuo renkaatkin varattuna ihan sitä varten.

Tarttenko jonkun lappusen katsastusmiehelle mukaan uskonvahvistukseksi?

Alkuasukas -Toyota-liike voisi olla tuossa avuksi, ehkä.

Anteeksi vaan että tätä samaa asiaa taas setvitään
__________________
Katse tulevaisuuteen, siellä ne uudet hankaluudet ovat.
Vastaa lainaten
  #1688  
Vanha 05.04.2013, 20:21
bluevan:n Avatar
bluevan bluevan ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 31.03.08
Sijainti: Rauma
Viestit: 4.234
Perusasetus

http://forums.offipalsta.com/showthr...light=ln110+33

33x12.5x15 renkaat ja 10x15 et-6 aika passeli paketti ainakin omassa tai 8,5x15 et-30 sopii myös pyörimään.

10x15 et 0 niin ottaa ainakin omassa kiinni raidetangon nivelen suojakumiin. Et -44 tulee ulos jo liikaa ja jää kuvio reilusti ulos ( katsuri/poliisi ei tykkää + rapaa sivuikkunatkin huolella )

31x10,5 ja 7x15 vanne et tais olla jotain -7 ni sopi alle ilman levikettä.
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O

Viimeksi muokannut bluevan : 05.04.2013 20:27
Vastaa lainaten
  #1689  
Vanha 05.04.2013, 20:34
Porvoon Hilma Porvoon Hilma ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 01.05.12
Sijainti: Sipoo
Viestit: 2.426
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja bluevan Näytä viesti
http://forums.offipalsta.com/showthr...light=ln110+33

33x12.5x15 renkaat ja 10x15 et-6 aika passeli paketti ainakin omassa tai 8,5x15 et-30 sopii myös pyörimään.

10x15 et 0 niin ottaa ainakin omassa kiinni raidetangon nivelen suojakumiin. Et -44 tulee ulos jo liikaa ja jää kuvio reilusti ulos ( katsuri/poliisi ei tykkää + rapaa sivuikkunatkin huolella )

31x10,5 ja 7x15 vanne et tais olla jotain -7 ni sopi alle ilman levikettä.
Siis et -15 tarttis levikkeet, raideleveyskään ei taida kasvaa liikaa?
__________________
Katse tulevaisuuteen, siellä ne uudet hankaluudet ovat.
Vastaa lainaten
  #1690  
Vanha 05.04.2013, 20:48
2,4TD 2,4TD ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 26.03.09
Sijainti: Pori
Viestit: 853
Perusasetus

Oman kun muutoskatsastin niin sanoi että suurin koko on 32x11,5x15 mitä saa leimattua.
Tuo nyt LN 170 koppainen.
Alla nyt 8x15 vanteet -20 et.llä ja alla 31x10,5x15 renkaat, pikkuisen korotettu että sopii pyörimään myös renkaat käännettynä ja joustossa.
Vastaa lainaten
  #1691  
Vanha 05.04.2013, 20:56
Porvoon Hilma Porvoon Hilma ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 01.05.12
Sijainti: Sipoo
Viestit: 2.426
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 2,4TD Näytä viesti
Oman kun muutoskatsastin niin sanoi että suurin koko on 32x11,5x15 mitä saa leimattua.
Tuo nyt LN 170 koppainen.
Alla nyt 8x15 vanteet -20 et.llä ja alla 31x10,5x15 renkaat, pikkuisen korotettu että sopii pyörimään myös renkaat käännettynä ja joustossa.
Auts!

Tuohon korotteluun ei sitten millään viittis lähteä, ei oikein olis aikaa tuohon...

Eli 31x10,5x15 ei mahdu kääntymään ilman korotusta vaikka, vääntötangotko ne nyt oli, olisi ruuvattu alas?
__________________
Katse tulevaisuuteen, siellä ne uudet hankaluudet ovat.
Vastaa lainaten
  #1692  
Vanha 05.04.2013, 21:07
bluevan:n Avatar
bluevan bluevan ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 31.03.08
Sijainti: Rauma
Viestit: 4.234
Perusasetus

Muistaakseni 31x10.5 mahtui ihan vakiona alle. 33set vaatii korotusta. Laitoin 50mm korikorotuksen ni sillä mahtuu niukasti pyöriin.
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O
Vastaa lainaten
  #1693  
Vanha 05.04.2013, 21:29
RIPAX RIPAX ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 24.04.09
Sijainti: vihti
Viestit: 2.243
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Hempp2_ Näytä viesti
Oon ettinyt kilpuriin kestävää perää, kaveri tarjosi vaihdossa erinäisistä lasikuitu ja peltiosista hiluxin perää.

Perä on 2001 vuoden neliveto hiluxista. Koitin etsiä lisätietoja akselista, mutta en löytänyt kaikkea tarvitsemaani, joten tulin tänne kyselemään.

Onko tässä ikäluokassa kaikki perät lukollisia? Levylukko vai joku muu?
Pyysin mittaamaan akselin leveyden ja että onko akseli keskeinen, eikö näissä ole murikka keskellä? Millainen välitys näistä yleensä löytyy?
Ajattelin vielä varmistaa että akseliin saa hitsattua korvakkeet ripustukselle ja jarruille, eli onhan näissä perinteiset teräs putket?
Juu,kaikki ovat levy lukollisia. En oo 100 varma mut tos on 4.3 välitys,vois kenties olla 4.56. Murikka on keskellä akselia,ja koko putki on prässättyä levyä eli voi hitsata.
__________________
Kaikki mikä on paskaa,on perseestä.
Vastaa lainaten
  #1694  
Vanha 05.04.2013, 23:06
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.068
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Porvoon Hilma Näytä viesti
Eli 31x10,5x15 ei mahdu kääntymään ilman korotusta vaikka, vääntötangotko ne nyt oli, olisi ruuvattu alas?
Sopiipa ja heittämällä, toi on tehtaan orkkiskoko tohon koppaan (V6 SR5). Max. laillinen offset -7 (ton SR5:n vanne 15x7 ET+8). Tuolla orkkisvanteella ET+8, pysyy 10.50" levee kumi loksun alla nätisti ilman levikkeitä.

Ja 33" menee myös ilman korotuksia kun vähän antaa hienosäätölekaa: http://www.brian894x4.com/33INCHTIRES.html
Vastaa lainaten
  #1695  
Vanha 06.04.2013, 07:36
2,4TD 2,4TD ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 26.03.09
Sijainti: Pori
Viestit: 853
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Porvoon Hilma Näytä viesti
Auts!

Tuohon korotteluun ei sitten millään viittis lähteä, ei oikein olis aikaa tuohon...

Eli 31x10,5x15 ei mahdu kääntymään ilman korotusta vaikka, vääntötangotko ne nyt oli, olisi ruuvattu alas?
Sulla on eri koppainen tuo kulkine, jäykällä etuakselillakin, eikös?
En tiedä miten siihen sopii ja mikäkin koko...
Mulla noi 31x10,5 sopi, vaan ääriasentoon käännettynä pikkuisen aina välillä rapsas lokarin sisäkulmaan, varsinkin jos oli pikkuisen joustoa.
Vastaa lainaten
  #1696  
Vanha 06.04.2013, 13:58
rewas rewas ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.02.13
Sijainti: Tampere
Viestit: 37
Perusasetus

Itelläkin on ln110 hilu ja 31x10,5 ja 15 vanteella. rengas on bf mudterrain ja hienosti pyörii, ääriasennossa saattaa tosiaan joskus napata vähän sisäloksuun mutta ei pahasti ja jos se häirittee ni nappaa vaan lokarin pois ja meno jatkuu!
Vastaa lainaten
  #1697  
Vanha 06.04.2013, 19:16
Porvoon Hilma Porvoon Hilma ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 01.05.12
Sijainti: Sipoo
Viestit: 2.426
Question

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi- Näytä viesti
Sopiipa ja heittämällä, toi on tehtaan orkkiskoko tohon koppaan (V6 SR5). Max. laillinen offset -7 (ton SR5:n vanne 15x7 ET+8). Tuolla orkkisvanteella ET+8, pysyy 10.50" levee kumi loksun alla nätisti ilman levikkeitä.

Ja 33" menee myös ilman korotuksia kun vähän antaa hienosäätölekaa: http://www.brian894x4.com/33INCHTIRES.html
Kiitos. Tuo minun epäilys oli enemmänkin kysymys.

Mulla olisi siis -15 et:llä olevat vanteet tulossa. Jos ymmärrän sun kommentin oikein, noin isolla et:llä olevista ei tule muutoskatsastamallakaan soivia pelejä? Vai olenko taas ihan metsässä niinkuin tavallisesti?

Vai onko niin, että 15 et vanteella saa lailliset, mutta tarvitaan levikkeetkö ? Entä raideleveys, onko se vaarassa noilla vanteilla ?

Sorry, yksi tyhmä kysyy nyt enemmän kuin....
__________________
Katse tulevaisuuteen, siellä ne uudet hankaluudet ovat.
Vastaa lainaten
  #1698  
Vanha 06.04.2013, 19:22
bluevan:n Avatar
bluevan bluevan ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 31.03.08
Sijainti: Rauma
Viestit: 4.234
Perusasetus

Mikä on niiden et -15 vanteiden leveys?

7,8,8.5 vai 10 ?
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O
Vastaa lainaten
  #1699  
Vanha 06.04.2013, 19:22
Porvoon Hilma Porvoon Hilma ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 01.05.12
Sijainti: Sipoo
Viestit: 2.426
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 2,4TD Näytä viesti
Sulla on eri koppainen tuo kulkine, jäykällä etuakselillakin, eikös?
En tiedä miten siihen sopii ja mikäkin koko...
Mulla noi 31x10,5 sopi, vaan ääriasentoon käännettynä pikkuisen aina välillä rapsas lokarin sisäkulmaan, varsinkin jos oli pikkuisen joustoa.
Siis tämä on risukeula jossa vääntösauvat on väännetty melko ala-asentoon, jopa niin, että murrosnivelen napaan tulevan pään lukkorengas oli irronnut kun availin toisen navan. Tää taitaa kertoa joko ton lukkorenkaan heikkoudesta tai sitten liiallisesta joustoata alaspäin?
__________________
Katse tulevaisuuteen, siellä ne uudet hankaluudet ovat.
Vastaa lainaten
  #1700  
Vanha 06.04.2013, 19:25
bluevan:n Avatar
bluevan bluevan ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 31.03.08
Sijainti: Rauma
Viestit: 4.234
Perusasetus

Kait se ulosjouston rajoitinkumi on ainoo mikä tuohon vaikuttaa eikä sauvojen kireys ?

Voihan sen sauvan vetää niin piukille että ylätukivarsi on kokoajan pännissä kumia vasten eikä siltikään kait pitäis mitään tollasta särkyä.
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
hdj`iin joudet l´j 70´seen käykö?? henteri Tekniikka & Jutustelu 20 02.03.2008 20:02
LN 65 Hiluksiin korotus jouset? -Ville- Tekniikka & Jutustelu 8 20.02.2008 21:15
käykö HDJ:n jouset LJ:hin? Jari_M Tekniikka & Jutustelu 2 23.05.2007 20:24
M: HiLux LN65 jouset+muutakin, JOUSET MYYTY! A45 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 25.04.2006 18:14
MISTÄ UUDET JOUSET BJ40:seen =>Käykö Hj 60 jouset? Tekniikka & Jutustelu 7 03.12.2004 21:34


Sivu luotu: 11:52 (GMT +2).