Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #7  
Vanha 19.03.2013, 22:35
RIPAX RIPAX ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 24.04.09
Sijainti: vihti
Viestit: 2.243
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jalmar Näytä viesti
Joo elikkäs ny rupeis oleen aika selvillä... sit viä olis ylimäräsenä nurkissa 2Lt moottorin pumppu.. kannattaisiko se laittaa ahtimelle kaveriksi (ja käykö suoraan) vaiko tehdä vaan tolla 2L2 moottorin omalla pumpulla??
Se Turpon pumppu toimii paremmin,ja muistaakseen sopii heittämällä. Ainoo ongelma oli se et se turbon pumpun kalvokello saattaa ottaa imusarjaan kiinni,eli tilan puutetta saattaa tulla siltä osin,äläkä käännä sitä pumppua myötäpäivään niin et mahtuu vaan laita se pumppu suunnilleen keskelle säätöä, siellähän on tehtaan merkki joka on se paras. Eriasia sillon jos oikeen heittokellolla säätää sen,sen vois kans tarkistaa et suutinten avautumispaineet on samat siinä mist se turpon pumppu on ja sit siinä mist ne suuttimetki on tai vielä parempi jos ottaa suuttimet siitä mistä se pumppukin on otettu.
__________________
Kaikki mikä on paskaa,on perseestä.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
bertan ahtaminen... jv Tekniikka & Jutustelu 3 19.03.2009 11:22
BJ40 AHTAMINEN jaska77 Tekniikka & Jutustelu 76 26.07.2007 09:50
Suzukin ahtaminen salpa Tekniikka & Jutustelu 18 24.03.2007 20:50
patrollin ahtaminen!! Tekniikka & Jutustelu 10 27.02.2006 21:51
uazin ahtaminen uakkeri Tekniikka & Jutustelu 1 16.05.2005 17:22


Sivu luotu: 11:45 (GMT +2).