![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#21
|
||||
|
||||
![]()
Aika paljonkin tuli samanlaista laitetta käytettyä tuossa 15v sitten. Kokonaisia runkoja vedettiin tielle. Siihen kannattaa tehdä sellainen tukkisaksi tyylinen vetopää. (lenkki vaijerilla on koko aika kiinni kannoissa) Saksien eteen pulkka tai kartio metallista, et nousee kantojen yli.
Kierrokset niin että kun puun saa liikelle niin jarrun saa laittaa kiinni kunnolla, sulaa palat tai tiivisteet kierroksilla luistattamalla. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Hämeen Off-Road ry ajopäivän suunnittelua | elhapero | Tapahtumat | 22 | 25.04.2011 22:26 |
Tallin ja katoksen suunnittelua | osilpi | Chit-Chat | 0 | 16.11.2009 21:07 |
Puskimen suunnittelua...(Vinssin "kidan aukko"?) | Lehis | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 09.04.2007 19:38 |
sytkän suunnittelua... | mauno | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 15.01.2007 14:04 |
Lämmityslaitteen suunnittelua ja rakentamista | Shuttle | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 11.09.2005 18:20 |